تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

بازوند رییس صدا و سیمای لرستان شد

  • کد خبر : 42203
  • 27 دی 1392 - 9:44

  به گزارش میرملاس نیوز ؛  طی مراسمی اقای محمد بازوند به ریاست صدا وسیمای استان لرستان منصوب شد .تا پیش از این اقای بازوند با حکم سر پرستی در صدا وسیما مشغول خدمت بود . در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ، طهماسبی […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛  طی مراسمی اقای محمد بازوند به ریاست صدا وسیمای استان لرستان منصوب شد .تا پیش از این اقای بازوند با حکم سر پرستی در صدا وسیما مشغول خدمت بود .

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ، طهماسبی معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما ، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولین استانی و کارکنان صدا و سیمای مرکز لرستان انجام شد محمد بازوند به عنوان مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان معرفی و منصوب شد . در این مراسم نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به وظایف خطیر صدا و سیمای جمهوری اسلامی، حاکمیت اخلاق و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را از مهمترین این وظایف برشمرد و با تاکید بر اینکه هرپیامی که از رسانه ملی پخش می شود باید دارای پیام اخلاقی باشد، تصریح کرد: کلام الهی سراسر پیام اخلاقی است و صدا وسیما باید از این منبع بزرگ الهی برای تولید برنامه های خود و ارتقاء کیفی آنها الهام بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تاکید کرد: کسانی که در رسانه ملی به کار گرفته می شوند باید از چهره های بابصیرت، ارزشی، مورد اعتماد مردم و اسوه اخلاق باشند.

 

IMG17282447

 

در ادامه این مراسم معاون امور استانهای رئیس سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی نیز با اشاره به اینکه رسانه ملی ۷۲درصد مخاطب دارد، تصریح کرد: این اقبال تنها نتیجه پخش فیلم و سریال نیست بلکه نتیجه پاسخگویی رسانه ملی به نیازهای پیرامونی مخاطبان است.

کیومرث طهماسبی از مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان و نیز کارکنان این مرکز خواست هر مسئولی که قدمی برای مردم برمی دارد حمایت کند و نتیجه زحمات وی را به اطلاع مردم برسانند.

معاون امور استانهای رئیس سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی، سبک زندگی را دقت و اصلاح رفتار اجتماعی تعریف کرد و تصریح کرد: رسانه ملی باید با محور قرار دادن دین، اخلاق، امید و آگاهی، اخلاق را به جامعه تزریق کرد.

سوری نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز لرستان هموراه از مسئولان پرسشگر و به مردم استان پاسخگو بوده است، گفت: صدا و سیمای مرکز لرستان همواره صدای ندای محرومیت مردم لرستان را به گوش مسئولان رسانده است ولی متأسفانه برخی با رعایت نکردن قانون اساسی باعث شده اند حق قانونی مردم لرستان محقق نشود.

خدائی سوری عملکرد صدا و سیما را در مقابله با جنگ نرم ستودنی خواند وتاکید کرد: افزایش اعتبارات رسانه ملی می تواند سپر دفاعی این رسانه را در برابر هجمه دشمن تقویت کند.

وی اثرگذاری رسانه ملی را در لرستان بیشتر از دیگر رسانه های گروهی دانست و از استاندار لرستان خواست تخصیص اعتبارات لازم را برای افزایش پوشش شبکه های تلویزیونی و همچنین افزایش کیفی برنامه های شبکه افلاک دنبال کند.

 

IMG17291603

 

همچنین بازوند استاندار لرستان اعتماد مردم استان به رسانه ملی و به خصوص صدا و سیمای مرکز لرستان را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: این اعتماد موجب شده است مرد لرستان، صدا و سیما را مأمن امنی برای خود بدانند.

هوشنگ بازوند اعتماد مردم لرستان به رسانه ملی را سرمایه بزرگی برای این رسانه دانست و تاکید کرد: این اعتماد نتیجه تلاش بی وفقه و شبانه روزی کارکنان صدا و سیمای مرکز لرستان است.

استاندار لرستان به تشریح موانع توسعه استان پرداخت و افزود: صدا و سیما در برداشتن بسیاری از این موانع می تواند نقش آفرینی کند.

وی پرداختن به مباحث اقتصادی و معرفی استعدادهای اقتصادی را از مهمترین نقش آفرینی های صداوسیمای لرستان برای کمک به توسعه استان عنوان کرد.

بازوند مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان نیز در این مراسم گفت: نظام سلطه سالهاست پنجه در گلوی انقلاب اسلامی انداخته و درصدد خفه کردن انقلاب اسلامی است.

محمد بازوند با بیان اینکه از منظر ماهوی تقابل نظام سلطه وانقلاب اسلامی پایان ناپذیر است، تنها راه مبارزه و مقابله با جنگ رسانه ای دشمان را تولید برنامه های پرمحتوا و در نتیجه نهادینه کردن رفتار مطلوب مردم دانست چرا که به گفته وی رسانه ها خط مقدم مبارزه با جنگ نرم نظام سلطه هستند.

محمد بازوند با قدردانی از اعتماد رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و دیگر مدیران ارشد این سازمان به وی، ابراز امیدواری کرد با همکاری کارکنان پرتلاش صدا و سیمای مرکز لرستان پاسخگوی حسن اعتماد این رسانه بزرگ باشد.

فتاح کمری مدیرکل پیشین صداوسیمای مرکز لرستان، ارتقاء کیفی تولیدات رادیویی و تلویزیونی را مستلزم بهره گیری از اندیشه کارکنان برنامه ساز و بهره مندی از تجهیزات پیشرفته فنی دانست.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=42203

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 47در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴۷
  1. آقای کمری کجا مشغولن

    • بازنشسته شد

      • انتخاب جناب آقای بازوند بعنوان مدیرکل صدای و سیمای مرکز لرستان را به ایشان و مردم شریف شهرستان کوهدشت تبریک و برایشان آرزوی موفقیت داریم.

        • برادر ارجمندم جناب آقای بازوند

          انتصاب بجا و شایسته جنابعالی به عنوان مدیرکل صداوسیمای لرستان بسیار باعث مسرت و خشنودی است.از صمیم قلب انتصاب جنابعالی را تبریک و تهنیت عرض می نمایم. توفیقات روز افزون و سلامتی شما را از درگاه خداوند منان آرزو مینمایم

          مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی ، موجبات ارتقاء رسانه را فراهم خواهد نمود.

  2. انشالله که جناب آقای بازوند موفق وسربلندباشند. باشناختی که ینده از ایشان دارم مدیری توانمند وشایسته است وبدون شک رشدواعتلای فرهنگ بومی را دراولویت قرار داده.

  3. برادر گرامی جانباز سرافراز جناب اقای محمد بازوند

    سلام علیکم

    در کمال ارادت و امتنان بدینوسیله انتصاب جنابعالی را به عنوان مدیر کل صداوسیمای لرستان

    که نشان از تعهد ، وظیفه شناسی،پشتکار وجدیت شما

    درعرصه خدمت رسانی به مردم می باشد تبریک می گویم توفیق روزافزون جنابعالی را از

    جهاندار جان آفرین مسئلت می نمایم

  4. برادر گرامی جناب آقای بازوند

    انتخاب به جا و شایسته جنابعالی را به عنوان مدیرکلی صداوسیما تبریک و تهنیت عرض می نماییم

    بی تردید تجارب ارزنده شما سرور گرامی و جانباز سرافزار سنگر ساز بی سنگر ، در امر ارتقاء خدمت به خانواده بزرگ جهادگران عرصه تلاش و سازندگی بیش از پیش موثر و کارساز خواهد بود . سلامتی و بهروزی شما بزرگوار را از خداوند سبحان خواهان و خواستاریم.

  5. انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان مدیر کل صداوسیمای لرستان را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

    استان لرستان از دیرباز تاکنون مهد پرورش بزرگمردانی بود که خدمات بی شائبه و بی بدیلی به اسلام و ایران عزیز در مبارزه با استکبار و رشد و تعالی فرهنگ و عرفان اسلامی داشته و در طول هشت سال دفاع مقدس نیز با تقدیم شهید و جانباز و آزاده سرافراز دین خود را به این آب و خاک به بهترین نحو ممکن ادا نموده است.

    لذا داشتن مدیری مدبر، خدوم و دلسوز در رأس هرم صداوسیمای استان حق مسلم مردم ولایت مدار و بافرهنگ لرستانی است و ان شاءا… تعهد و کارآمدی جنابعالی مردم شریف لرستان را به افق های وسیع تری به نظاره واداشته و با تکیه بر سوابق و تجاربی که در طول سال های پرافتخار خدمت به مردم شریف لرستان کسب نموده اید، شاهد پیشرفت ها و تحولات شگرفی در این استان خواهیم بود.

    اینجانب ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار که به حق از نیروهای ارزشی و ولایی و از ذخایر و سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشید، برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام و انقلاب و نظام و ملت عزیز ایران اسلامی خصوصاً مردم شریف استان لرستان همان طور که تاکنون در تمامی مسؤولیت های محوله داشته اید، از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

  6. تبریک به آقای بازوند برادر گرامیم.به امید خدا موفق باشید

  7. جناب آقای محمد بازوند
    مدیر کل محترم صداوسیمای لرستان
    با سلام و احترام
    انتصاب شایسته جنابعالی را به این سمت تبریک می گویم و از خداوند منان برای شما آرزوی موفقیت در جهت تعالی اهداف رسانه ای مینمایم.

  8. برادر گرامی جناب آقای بازوند

    با دلی سرشار از امید و اندیشه ای سرشار از احترام ، انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان مدیرکل صداسیما تبریک می گوییم.

    با امید به اینکه ،با عنایات حضرت حق،با تفکر وسیع خدمتگزاری و با عزم جزم و اراده ی راسخ توام با شجاعت و اخلاصی که دارید انشاء الله تعالی الرحمن به تقویت و تعمیق و تمشیت اهداف مورد نظر که همانا ، یافتن راهبردها و ساز و کارهای لازم برای خدمت رسانی به جامعه جهادگران عرصه تلاش و خدمت نایل آئید .

    هر چه کند همت مردان کند کار نه این گنبد گردان کند

  9. مبارک باشه جانباز غیور

  10. مبارکه بازوند

  11. فضل الله یوتیه من یشاء والله واسعٌ علیم

    بلی این چنین است فضل خدا که بر هر که خواهد نماید عطا

    برادر گرامی جناب آقای محمد بازوند

    احتراما” باسلام و عرض ارادت

    خدا را شاکریم که با عنایات خود برگی دیگر بر افتخارات و شایستگیهای جنابعالی افزوده شد ، با کمال مسرت انتصاب بجا و شایسته ی حضرت عالی که از سرمایه های ارزشمند انسانی در صداسیما می باشید را به عنوان مدیر کل صداوسیما تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
    ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارد. و شکر الله سعیهم

  12. استاد گرامی جناب بازوند مبارکتون باشه مدیریت جدید….انشاالله همیشه موفق باشید

  13. جناب آقای بازوند انتصاب جنابعالی را به سمت مدیرکلی رو تبریک عرض نموده و آرزومندم در سایه دلسوزی جنابعالی شاهد پیشرفت آن مجموعه باشیم

  14. آقای بازوند بهتون تبریک میگم به امید خدا شما در کارتون موفق هستید چون لیاقت افرادی چون شما و امثال شما بالاتر از این پست هاست.

  15. انتصاب استاد گرامی و خلاق جناب آقای بازوند به مدیریت صدا و سیمای مرکز لرستان باعث خوشحالی فراوان گردید. امید میرود این مدیر بومی و کارشناس زبده امور اجتماعی با استفاده از تمام توان علمی و تجربیات خود و بهره گیری از بدنه کارشناسی استان تحولی در خور توجه در ارتقاء برنامه های مهمترین رسانه عمومی یعنی صدا و سیما ایجاد کند. همپای دیگر همکاران و فعالان رسانه ای ضمن تبریک مجدد به مدیرکل محجوب و محبوب صدا و سیمای مرکز استان برای ایشان که از نیروهای بومی استان هستند از درگاه ایزد منان آرزوی توفیق و سربلندی می نمایم.

  16. مبارکه

  17. مبارکه / آموزا

  18. برای اقای بازوند ارزوی موفقیت می کنم بنده افتخار شاکردی ایشان را دارم، ایشان مدیر لایق می باشند ریاست برازنده ایشان می باشد.

  19. پس اقامحمدی و ریس همه کمیسیون های مجلس علی یار ملکشاهی در مجلس دارند چکار می کنند که دشمن سیاسی شان در اوج قدرتشان مدیرکل شد حق دارید بگید ما در عزل ونصب ها دخالت نمی کنیم اقایان نماینده وظیفه شناس

    • بردار ارجمند آقای بازوند بردادر آقای ملکشاهی هستند چرا الکی ایشان رادشمن تلقی می کنید برو تحقیق کن تادچار این اشتباهات بزرگ نشوی نامبردگان دوستان وهم راههان قدیمی وهر دو از شخصیت های خطه سرافراز رومشگان هستند

    • آقای بهاروند یه کم آرومتر خودتونو کنترل کنید واسه قلبتون ضرر داره

    • ما رومشگانیها با هم متحد و دوست هستیم نه چپ نه راست چه ملکشاهی جه بازوند برادر ماست

    • درود بر ملکشاهی درود بر محمدبازوند درود بردکترکریمی درود بر مهندس بازوند درود بر رومشگان و رومشگانی

  20. استاد ارجمندم جناب آقای محمد بازوند از صمیم قلب تبریک جانانه این شاگردحقیرت را پذیرا باش امیدوارم درتمام مراحل زندگی موفق وموید باشید

  21. برادر بازوند انتصاب شایسته جنابعالی را به این سمت تبریک عرض می نمایم

  22. آقای بازوند از افراد متخصص در حوزه صداسیما هستند بدون شک در این راه موفق میشن.ما هم ضمن تبریک به ایشون آرزوی موفقیت براشون میکونیم

  23. موفق باشی

  24. امین جان مثل همیشه دستت درد نکنه بهتر است یک رزومه از ایشان ودکتر کریمی آموزش وپرورش بازوند استاندار وغضنفری جهاد وروشنی بنیاد شهید را جهت تنویر افکار عمومی تهیه نمایید

  25. برادر ارجمندم جناب آقای بازوند

    انتصاب بجا و شایسته جنابعالی به عنوان مدیر صداوسیمای لرستان بسیار باعث مسرت و خشنودی است.

    از صمیم قلب انتصاب جنابعالی را تبریک و تهنیت عرض می نمایم. توفیقات روز افزون و سلامتی شما را از درگاه خداوند منان آرزو مینمایم

    مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی ، موجبات ارتقاء رسانه را فراهم خواهد نمود.

  26. استاد عز یز و توانمندم جناب آقای بازوند انتصاب شما رو به مدیریت صداسیما تبر یک میگم موفقیت و سربلند ی شما رو از خدای بزرگ خواستارم

  27. برادر بسیجی جناب محمد بازوند انتصاب به جا و شایسته جنابعالی به عنوان مدیر کل صداسیما که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته جنابعالی در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم

  28. جناب آقای محمد بازوند
    مدیر کل محترم صداوسیمای لرستان
    با سلام و احترام
    انتصاب شایسته جنابعالی را به این سمت تبریک می گویم و از خداوند منان برای شما آرزوی موفقیت در جهت تعالی اهداف رسانه ای مینمایم.

  29. جناب آقای محمد بازوند
    مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی ، موجبات ارتقاء آن مجموعه را فراهم خواهد نمود.از درگاه حضرت سبحان ، تداوم تعالی و توفیق ، سعادت و سیادت جناب عالی را مسالت دارم .

  30. جناب آقای بازوند
    انتصاب شایسته جنابعالی بعنوان مدیرکل صدا وسیمای لرستان تبریک عرض می نمایم وتوفیقات روز افزون را از خداوند منان خواستارم ارادتمندشما

  31. جناب آقای حاج محمد بازوند عزیز: خدا را شاکریم که با عنایات خود برگی دیگر بر افتخارات و شایستگیهای جنابعالی افزوده شد ، با کمال مسرت انتصاب بجا و شایسته ی حضرت عالی که از سرمایه های ارزشمند انسانی در سازمان صدا و سیما لرستان می باشید را به عنوان مدیریت عالیه آن سازمان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض میکنم.
    ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این خطه محروم مسالت دارد. و شکر الله سعیهم

  32. جناب آقای بازوند ضمن عرض تبریک در رابطه با انتصاب حضرتعالی .از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی آروزی توفیق و بلکه توفیقات روزافزون را آرزومندم .

  33. جناب آقای بازوند خدارا شاکرم که برگ زر ینی دیگر با تلاش وپشتکارخود به افتخاراتت افزوده شد وامیدوارم دراین راه موفق باشی

  34. تبریک بر نخبه رومشگان جناب بازوند…حاجی ما منتظر دیجیتالی شدن رومشگان تا پایان سال هستیم…..

  35. مبارکت باشه بسیجی و جانباز سرفراز

  36. انتصاب بجاوشایسته جانبازولایی وارزشی یادگارهشت سال دفاع مقدس -باتحصیلا عالی دانشگاهی که بحق بعنوان بومی استان میتواند منشاء خدمات باشدخدمت ایشان وهمه لرستانیهای عزیز بویژه مردم رومشگان تبریک عرض می نمایم

  37. مبارکت باشه برادر عز یز رومشگانی ما

  38. مبارکه.انشاالله موفق بشین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.