- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

بازوند رییس صدا و سیمای لرستان شد

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛  طی مراسمی اقای محمد بازوند به ریاست صدا وسیمای استان لرستان منصوب شد .تا پیش از این اقای بازوند با حکم سر پرستی در صدا وسیما مشغول خدمت بود .

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ، طهماسبی معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما ، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولین استانی و کارکنان صدا و سیمای مرکز لرستان انجام شد محمد بازوند به عنوان مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان معرفی و منصوب شد . در این مراسم نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به وظایف خطیر صدا و سیمای جمهوری اسلامی، حاکمیت اخلاق و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را از مهمترین این وظایف برشمرد و با تاکید بر اینکه هرپیامی که از رسانه ملی پخش می شود باید دارای پیام اخلاقی باشد، تصریح کرد: کلام الهی سراسر پیام اخلاقی است و صدا وسیما باید از این منبع بزرگ الهی برای تولید برنامه های خود و ارتقاء کیفی آنها الهام بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تاکید کرد: کسانی که در رسانه ملی به کار گرفته می شوند باید از چهره های بابصیرت، ارزشی، مورد اعتماد مردم و اسوه اخلاق باشند.

 

IMG17282447

 

در ادامه این مراسم معاون امور استانهای رئیس سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی نیز با اشاره به اینکه رسانه ملی ۷۲درصد مخاطب دارد، تصریح کرد: این اقبال تنها نتیجه پخش فیلم و سریال نیست بلکه نتیجه پاسخگویی رسانه ملی به نیازهای پیرامونی مخاطبان است.

کیومرث طهماسبی از مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان و نیز کارکنان این مرکز خواست هر مسئولی که قدمی برای مردم برمی دارد حمایت کند و نتیجه زحمات وی را به اطلاع مردم برسانند.

معاون امور استانهای رئیس سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی، سبک زندگی را دقت و اصلاح رفتار اجتماعی تعریف کرد و تصریح کرد: رسانه ملی باید با محور قرار دادن دین، اخلاق، امید و آگاهی، اخلاق را به جامعه تزریق کرد.

سوری نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز لرستان هموراه از مسئولان پرسشگر و به مردم استان پاسخگو بوده است، گفت: صدا و سیمای مرکز لرستان همواره صدای ندای محرومیت مردم لرستان را به گوش مسئولان رسانده است ولی متأسفانه برخی با رعایت نکردن قانون اساسی باعث شده اند حق قانونی مردم لرستان محقق نشود.

خدائی سوری عملکرد صدا و سیما را در مقابله با جنگ نرم ستودنی خواند وتاکید کرد: افزایش اعتبارات رسانه ملی می تواند سپر دفاعی این رسانه را در برابر هجمه دشمن تقویت کند.

وی اثرگذاری رسانه ملی را در لرستان بیشتر از دیگر رسانه های گروهی دانست و از استاندار لرستان خواست تخصیص اعتبارات لازم را برای افزایش پوشش شبکه های تلویزیونی و همچنین افزایش کیفی برنامه های شبکه افلاک دنبال کند.

 

IMG17291603

 

همچنین بازوند استاندار لرستان اعتماد مردم استان به رسانه ملی و به خصوص صدا و سیمای مرکز لرستان را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: این اعتماد موجب شده است مرد لرستان، صدا و سیما را مأمن امنی برای خود بدانند.

هوشنگ بازوند اعتماد مردم لرستان به رسانه ملی را سرمایه بزرگی برای این رسانه دانست و تاکید کرد: این اعتماد نتیجه تلاش بی وفقه و شبانه روزی کارکنان صدا و سیمای مرکز لرستان است.

استاندار لرستان به تشریح موانع توسعه استان پرداخت و افزود: صدا و سیما در برداشتن بسیاری از این موانع می تواند نقش آفرینی کند.

وی پرداختن به مباحث اقتصادی و معرفی استعدادهای اقتصادی را از مهمترین نقش آفرینی های صداوسیمای لرستان برای کمک به توسعه استان عنوان کرد.

بازوند مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان نیز در این مراسم گفت: نظام سلطه سالهاست پنجه در گلوی انقلاب اسلامی انداخته و درصدد خفه کردن انقلاب اسلامی است.

محمد بازوند با بیان اینکه از منظر ماهوی تقابل نظام سلطه وانقلاب اسلامی پایان ناپذیر است، تنها راه مبارزه و مقابله با جنگ رسانه ای دشمان را تولید برنامه های پرمحتوا و در نتیجه نهادینه کردن رفتار مطلوب مردم دانست چرا که به گفته وی رسانه ها خط مقدم مبارزه با جنگ نرم نظام سلطه هستند.

محمد بازوند با قدردانی از اعتماد رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و دیگر مدیران ارشد این سازمان به وی، ابراز امیدواری کرد با همکاری کارکنان پرتلاش صدا و سیمای مرکز لرستان پاسخگوی حسن اعتماد این رسانه بزرگ باشد.

فتاح کمری مدیرکل پیشین صداوسیمای مرکز لرستان، ارتقاء کیفی تولیدات رادیویی و تلویزیونی را مستلزم بهره گیری از اندیشه کارکنان برنامه ساز و بهره مندی از تجهیزات پیشرفته فنی دانست.