تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

معاون اجرایی و هماهنگی هیأت امنای دانشگاه آزاد لرستان منصوب شد

  • کد خبر : 42444
  • 29 دی 1392 - 13:56

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ در مراسمی و با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد، بهروز دوستی به عنوان معاون اجرایی و هماهنگی دبیرخانه هیأت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و علی دلفان به عنوان معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد معرفی شدند. جمالزاده رئیس دانشگاه […]

ax

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ در مراسمی و با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد، بهروز دوستی به عنوان معاون اجرایی و هماهنگی دبیرخانه هیأت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و علی دلفان به عنوان معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد معرفی شدند.

جمالزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد در این جلسه با اشاره به این که تغییر مدیریت در هر مجموعه یک امر نسبی و تغییری مطلوب است که حرکتی رو به جلو را در مجموعه ایجاد کند، گفت: تغییر در مدیریت ها باعث استفاده از نیروی فکری و مدیریتی جدید است.

جمالزاده افزود: بر اساس آموزه های دینی و اخلاقی ما هر مسئولیت فرصتی مغتنم در راه خدمت بهتر و بیشتر به مردم است که باید در این راه اخلاق اسلامی و وجدان کاری را سرلوحه برنامه کاری خود قرار دهیم.

رئیس واحد خرم آباد با اشاره به تشکیل هیأت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی در استان لرستان و انتخاب واحد خرم آباد به عنوان واحد مادر گفت:  از این پس مسئولیت ها بسیار سنگین تر و حساس تر از قبل و برای رسیدن به نقطه مطلوب تلاشی مضاعف لازم است.

در پایان این جلسه ضمن قدردانی از زحمات بهروز دوستی در دوران تصدی معاونت دانشجویی واحد خرم آباد طی حکمی علی دلفان به عنوان معاون جدید دانشجویی معرفی شد.

همچنین بهروز دوستی با حکم محمد علی رنجبر نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در لرستان، همدان و مرکزی به عنوان معاون اجرایی و هماهنگی دبیرخانه هیأت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان منصوب و معرفی شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=42444

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 44در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴۴
  1. با سلام
    انتصاب شایسته دکتر بهروز دوستی بعنوان
    معاون اجرایی و هماهنگی هیأت امنای دانشگاه آزاد لرستان را صمیمانه تبریک عرض می نماییم

    از طرف جمعی از دانشجویان روستایی رومیانی شهرستان رومشگان

  2. حقش بودکه بردارنش چونکه مشکلات دانشجویان کوهدشتی راحل نمی کردوسن وسالش به این کار نمی اومد

  3. باسلام خدمت دکتر دوستی عزیز ،توفیق جنابعالی را در مسوٌلیت جدید از خداوند متعال خواهانم.

  4. ضمن عرض تبریک خدمت جناب آقای دکتر دوستی
    در پست جدید برای شما آرزوی موفقیت میکنم.

  5. با سلام
    انتصاب بجا و شایسته دکتر بهروز دوستی به عنوان معاون اجرایی و هماهنگی هیات امنای دانشگاه آزاد لرستان که با توجه به تجربیات و سوابق ایشان نشانی از شایسته سالاری می باشد را صمیمانه به جامعه علمی استان تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

  6. با سلام خدمت آقای دوستی
    انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان معاون اجرایی و هماهنگی دبیرخانه هیأت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان که از مدیران لایق، دلسوز و فهیم این مرز و بوم می باشید، چشم انداز روشنی فراسوی دانشگاه و همکاران دانشگاهی گشوده تا با اتکال به خداوند متعال و تلاش و مساعی گروهی راه را برای دستیابی به اهداف و ارتقا علمی این استان هموار نمایند. اینجانب ضمن تبریک انتصاب جنابعالی و آرزوی توفیق هرچه بیشتر برای شما، امیدوارم مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقاء سطح علمی و دستیابی به اهداف در سالهای آتی به موفقیت های هرچه بیشتر دست یابد.

  7. انتصاب برادر ارجمندم جناب آقای دکتر بهروز دوستی را به جامعه ی فرهنگی و دانشگاهی شهرستان رومشگان تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی را خواهانم؛

  8. با سلام موفقیت و سربلندی شمارا در سمت جدید آرزو مندم و تبریک عرض مینمایم

  9. این انتصاب را به جناب آقای دکتر دوستی ومردم شریف رومشکان تبریک و تهنیت عرض مینمایم

  10. با سلام ؛انتصاب حضرتعالی را در سمت جدید تبریک عرض نموده؛ بهروزی شما را از خداوند قادر متعال خواستاریم .

  11. با سلام و تهنیت ,بدون تردید و با شناخت و سابقه ای که از دکتر دوستی در دست است ,این انتصاب منشا خدمات ارزنده ای به دانشگاه ازاد اسلامی استان خواهد بود .دکتر عزیز !همواره موفق باشید .

  12. انتصاب دکتر دوستی را در سمت جدید تبریک می گوییم ایشان مردی توانمند و با سواد هستند انشاءالا که با وجود ایشان تحولات آموزشی در دانشگاه ایجاد شود.

  13. انشالله موفق باشند

  14. انتصاب شایسته دکتر دوستی را به عنوان معاون اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد تبریک عرض می نمائیم.

  15. با سلام و تبریک
    بدون شک و با شناخت و سابقه ای که از جناب آقای علی دلفان میدانیم قطعا” انتصاب ایشان منشا خیر و خدمات ارزنده ای به دانشگاه ازاد اسلامی استان خواهد بود .همواره و در همه حال موفق و موید باشید

    • انتصاب برادر ارزشی دکتر بهروز دوستی را به عنوان معاونت اجرایی و هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تبریک می گوییم

  16. با سلام
    انتصاب شایسته شما را در سمت جدید تبریک عرض نموده و موفقت روز افزون برای شما آرزو دارم.

  17. دکتر عزیز انتخاب وانتصاب جنابعالی را به عنوانمعاونت دانشگاه ازاد اسلامی خرم اباد تبریک عرض مینمایم امید است در پرتو عنایات خاصه الهی همواره موفق وموید باشید

  18. سلام دکتر عزیز توانی شما بیشتر از اینها بوده و هست. چاره ای نیست باید ساخت.به اوید موفقیت بیشتر….

  19. سلام دکتر عزیز توانایی شما بیشتر از اینها بوده وهست. چاره ای نیست باید ساخت.به امید موفقیت بیشتر….

  20. جناب آقای دوستی انتصاب شما در سمت جدید راتبریک وموفقیت شمارا از خداوند منان خواستاریم

  21. جناب آقای دکتر دوستی انصاب شما به عنوان معاونت اجرای دانشگاه آزاد صمیمانه تبریک می گوییم و برای شما آروزی موفقیت و ارتقاء علمی را صمیمانه از خداوند خواهان و خواستارم استاد عزیزو همکار گرامی

  22. جناب اقاى دکتر حاج بهروز دوستى. انتصاب شایسته جنابعالى به عنوان معاونت اجرایى و عضو هیأت امنا دانشگاه هاى ازاد اسلامى استان لرستان .به جنابعالى که فردى شایسته،مدیر و مدبر میباشید تبریک عرض نموده.توفیق سلامتى و موفقیت روز افزون براى خدمت به خطه استان لرستان از خداوند منان خواستارم.

  23. جناب اقاى دکتر حاج بهروز دوستى. عضو هیات علمى دانشگاه ازاد اسلامى استان لرستان.با سلام انتصاب جنابعالى به سمت معاونت اجرایى و عضو هیات امنا دانشگاه هاى ازاد اسلامى استان لرستان که به حق شایستگى شما را می طلبید تبریک عرض نموده. ارزوى سلامتى و موفقیت شما را که چهره اى علمى براى کشور و استان لرستان میباشید از خداوند منان خواستاریم.

  24. سلام دکتر جان مجدد تبریک میگم خدمت شما

    • از همه دوستان و عزیزان علی الخصوص جناب آقای آزادبخت دبیر محترم سرویس سیاسی رسانه پرمخاطب و وزین میرملاس که بنده حقیر را مورد لطف و عنایت خویش قرار دادند صمیمانه سپاسگزارم و امیدوارم با یاری خداوند متعال و همیاری همه اساتید فرهیخته بتوانم قدمی هرچند کوچک در راستای اعتلای آموزش عالی استان و نظام شکوهمند جمهوری اسلامی بردارم. دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با دارا بودن۱۵ واحد، پردیس علوم و تحقیقات و مرکز ، بیش از ۴۲ هزار دانشجو، ۱۹۶۴ عضو هیات علمی و استاد مدعو، ۷۰۰ کارمند، بیش از ۶ میلیون متر مربع زمین، بیش از ۳۰۰ هزار متر مربع ساختمان و بیش از ۳۰۰ هزار جلد کتاب یکی از ظرفیتهای بزرگ استان لرستان در مسیر توسعه همه جانبه می باشد که امیدوارم با همدلی و همراهی همه دوستان عزیز این مهم محقق گردد.
      با تشکر بهروز دوستی

  25. جناب آقای دکتر بهروز دوستی
    انتصاب شایسته و بحق جنابعالی را بعنوان معاون اجرایی و هماهنگی هیأت امنای دانشگاه آزاد لرستان را تبریک عرض نموده و امیدوارم با تلاش و همت مضاعف در آبادانی و ارتقای علمی هرچه بیشتر دانشگاه های استان لرستان موفق باشید.

  26. جناب آ قای دکتر دوستی
    انتصاب شایسته شما را به سمت معاون اجرایی و هماهنگی هیأت امنای دانشگاه آزاد لرستان به جامعه علمی و دانشگاهی استان لرستان تبریک عرض می کنم و توفیقات روز افزون را از خداوند متعال برایتان آرزومندم.

  27. با سلام انتصاب شایسته شما را به عنوان معاون جرایی و هماهنگی هیأت امنای دانشگاه آزاد لرستان تبریک عرض نموده و امیدوارم که در تمام مراحل زندگی پیروز و سربلند باشید

  28. انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را صمیمانه تبریک گفته و از خداوند منان توفق روز افزون را برایتان آرزومندم

  29. دوست عزیز جناب آقای دکتر دوستی
    اگرچه از دیدن روی ماهتان مدتی است که محرومم اما از شنیدن خبر ارتقای جنابعای بسیار شاد شدم . شکی نیست که در سایه ایزد منان همچون مسولیت های پیشین سربلند و پیروز خواهید شد .

  30. جناب آقای دکتر بهروز دوستی
    انتصاب شایسته و بحق جنابعالی را بعنوان معاون اجرایی و هماهنگی هیأت امنای دانشگاه آزاد لرستان را تبریک عرض نموده و امیدوارم با تلاش و همت مضاعف در آبادانی و ارتقای علمی هرچه بیشتر دانشگاه های استان لرستان موفق باشید.

  31. با سلام
    خدمت برادر عزیزم جناب آقای دکتر دوستی
    انتصاب شایسته و بحق جنابعالی به عنوان معاون اجرایی و هماهنگی دبیرخانه هیأت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان را صمیمانه تبریک می گوییم و برای شما آروزی موفقیت و ارتقاء علمی را صمیمانه از خداوند خواهان و خواستارم

  32. خدمت برادر عزیزم جناب آقای دکتر دوستی انتصاب شایسته شما را در سمت جدید تبریک عرض نموده و موفقت روز افزون برای شما آرزو دارم.

  33. مبارک

  34. پدر عزیزم مبارک

  35. از طرف دو قلو های بابا

    مباک باشه پدر عزیزم

  36. برادر بسیجی جناب اقای دکتر دوستی انتصابر شایسته شما در این سمت تبریک گفته و موفقیت جنابعالی را در تمام عرصه های زندگی از خدای منالن خواستارم . با ولایت پایدار و پیروز باشی …

  37. جناب اقای دکتر دوستی انتصاب شایسته جنابعالی را در سمت جدید تبریک عرض مینمایم

  38. انشاالله‏ ‏موفق‏ ‏باشین‏ ‏

  39. با سلام خدمت استاد ارجمندم جناب اقای دکتر بهروز دوستی انتصاب شایسته و به حق جنابعالی به عنوان معاون اجرایی و هماهنگی دبیرخانه هیات امنای استانی دانشگاه ازاد اسلامی لرستان را صمیمانه تبریک می گوییم و برای شما ارزوی موفقیت و ارتقاء علمی را صمیمانه از خداوند خواهان و خواستارم.
    با تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.