- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

معاون اجرایی و هماهنگی هیأت امنای دانشگاه آزاد لرستان منصوب شد

ax

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ در مراسمی و با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد، بهروز دوستی به عنوان معاون اجرایی و هماهنگی دبیرخانه هیأت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و علی دلفان به عنوان معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد معرفی شدند.

جمالزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد در این جلسه با اشاره به این که تغییر مدیریت در هر مجموعه یک امر نسبی و تغییری مطلوب است که حرکتی رو به جلو را در مجموعه ایجاد کند، گفت: تغییر در مدیریت ها باعث استفاده از نیروی فکری و مدیریتی جدید است.

جمالزاده افزود: بر اساس آموزه های دینی و اخلاقی ما هر مسئولیت فرصتی مغتنم در راه خدمت بهتر و بیشتر به مردم است که باید در این راه اخلاق اسلامی و وجدان کاری را سرلوحه برنامه کاری خود قرار دهیم.

رئیس واحد خرم آباد با اشاره به تشکیل هیأت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی در استان لرستان و انتخاب واحد خرم آباد به عنوان واحد مادر گفت:  از این پس مسئولیت ها بسیار سنگین تر و حساس تر از قبل و برای رسیدن به نقطه مطلوب تلاشی مضاعف لازم است.

در پایان این جلسه ضمن قدردانی از زحمات بهروز دوستی در دوران تصدی معاونت دانشجویی واحد خرم آباد طی حکمی علی دلفان به عنوان معاون جدید دانشجویی معرفی شد.

همچنین بهروز دوستی با حکم محمد علی رنجبر نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در لرستان، همدان و مرکزی به عنوان معاون اجرایی و هماهنگی دبیرخانه هیأت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان منصوب و معرفی شد.