تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
9

فرماندار مرکز لرستان:با هرگونه بی قانونی در جریان برگزاری انتخابات به شدت برخورد می شود

  • کد خبر : 4252
  • 14 اردیبهشت 1391 - 11:15

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ فرماندار مرکز لرستان گفت: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بروز هرگونه تخلف و عمل مغایر با قانون در سطح شعب اخذ رای به شکلی قاطعانه و قانونی جلوگیری و با افراد خاطی نیز بر مبنای قانون برخورد می شود. مرتضی ولی پوری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران […]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ فرماندار مرکز لرستان گفت: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بروز هرگونه تخلف و عمل مغایر با قانون در سطح شعب اخذ رای به شکلی قاطعانه و قانونی جلوگیری و با افراد خاطی نیز بر مبنای قانون برخورد می شود.

مرتضی ولی پوری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران خبرگزاری ها، افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه دراین حوزه اندیشیده شده و شرایط لازم برای برگزاری این رویداد مهم سیاسی ، اجتماعی در شهرستان فراهم شده است.

وی تصریح کرد: برخی مشکلات موجود در روند برگزاری انتخابات نیز به خوبی شناسایی و مورد توجه قرار گرفته و در این مرحله از انتخابات، کمترین مشکلی در جریان برگزاری وجود نخواهد داشت.

وی اظهار داشت: برای جمع آوری آرا مردم خرم آباد ۱۵۰ شعبه ثابت و ۱۰۷ شعبه سیار درنظر گرفته شده که افراد می توانند از این طریق دراین انتخابات شرکت کنند.

وی همچنین از کاندیداها و طرفداران آنها خواست با رعایت قانون و اصول اخلاقی از هرگونه تبلیغات غیر قانونی، تخریب و سیاه نمایی در جامعه پرهیز کنند.

‘ابراهیم آقا محمدی’ و ‘محمدرضا ملکشاهی راد ‘ برای کسب دومین کرسی نمایندگی شهرستان های خرم آباد و چگنی در مرحله دوم انتخابات مجلس با یکدیگر رقابت می کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=4252

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. قانون………………..خنده خنده مردم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.