تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خبر داد: پرداخت بیش از ۹۰ میلیارد غرامت به کشاورزان خسارت دیده استان

  • کد خبر : 42550
  • 30 دی 1392 - 16:30

  رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از پرداخت بیش از ۹۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خسارت دیده خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، مهرداد غضنفری امراییبیان کرد: میزان سطح بیمه سال گذشته در بخش زراعت ۱۸۰ هزار هکتار و در بخش باغ‎ها ۱۹۰۰ هکتار بوده که ۹.۵ میلیارد تومان به […]

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از پرداخت بیش از ۹۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خسارت دیده خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، مهرداد غضنفری امراییبیان کرد: میزان سطح بیمه سال گذشته در بخش زراعت ۱۸۰ هزار هکتار و در بخش باغ‎ها ۱۹۰۰ هکتار بوده که ۹.۵ میلیارد تومان به کشاورزان خسارت دیده غرامت پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: امسال تاکنون سطح بیمه در زراعت ۳۹ هزار هکتار و باغ‎ها ۳۳۸ هکتار است که در بخش زراعت نسبت به سال قبل ۷۸ درصد و در باغبانی ۱۸ درصد کاهش داشته که این کاهش به خاطر عدم استقبال کشاورزان و بارندگی‎های مساعد چند وقت اخیر بوده است.

مهندس غضنفری امرایی ادامه داد: همچنین ۳۰ درصد سهم بیمه کشاورز نسبت به ابتدای سال‎جاری کاهش یافته و میزان حق بیمه در جو دیم به ۶ هزار و ۵۰۰ و جو آبی به ۱۰ هزار تومان رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: سهم بیمه در گندم دیم ۱۸ هزار و ۵۵۰ تومان و گندم آبی به خاطر قرار داشتن در معرض تهدید بادزدگی ۳۱ هزار تومان است.

وی خاطرنشان کرد: از بهره‎برداران خواسته می‎شود با توجه به مدت باقی مانده برای زراعت که تا ۳۰ دی ماه و باغبانی ۱۵ بهمن است نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند چرا که تنها منبع پرداخت خسارت به کشاورزان خسارت دیده شرکت‎های بیمه‎گر هستند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=42550

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. تا فکری به حال کشاورزی استان از طریق جلوگیری از حدر رفتن آبهای استان وبه بهره برداری سدهای استان نشه وقربانی استان خوزستان نشویم شاهد همین گزارشات غمگین کشاورزی خواهیم بود بیمه فقط سود پولهایی می ده که اول سال از کشاورزان می گیرد کشاورزی که صد در صد خسارت دیده با دریافت ۵۰ هزار تومان که خسارتش را بدست نمی آورد

  2. سالی که نکوست از بهارش پیداست*خداوند بخشایشگر را سپاسگزاریم که نعمت های خویش را به ما ارزانی بخشید و همزمان با قرار گرفتن مدیری شایسته و با اصالت در راس سکانداری کشاورزی لرستان ,با نزول نعمت برف و باران موجب خوشحالی مردم بخصوص کشاورزان زحمتکش گردید.انشاءاله قدم آقای مهندس غضنفری امرائی منشاء خیر و برکت برای همه ی لرستان باشد.

  3. برای برادر گرامی جناب آقای مهندس غضنفری آرزوی توفیق داریم. انشاءا… با بکار گیری نیروهای خوشنام، خوشفکر و خلاق شاهد بهبود وضع موجود در این سازمان باشیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.