- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مدیر کل حوزه هنری استان لرستان خبر داد: آلبوم “هه و ناز” از سوی حوزه هنری لرستان تولید شد

مدیر کل حوزه هنری استان لرستان از تولید آلبوم موسیقی “هه و ناز” از سوی واحد موسیقی حوزه هنری این استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، شیرزاد نعمتی نیا  در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مراحل تولید آلبوم “هه و ناز” از سال ۹۱ آغاز شده است، اظهار داشت: این آلبوم توسط حوزه هنری لرستان ساخته شده و هم اکنون آماده انتشار بوده و قرار است طی آیینی از این آلبوم رونمایی شود.

وی با بیان اینکه واحد موسیقی حوزه هنری از ابتدای تاسیس تا کنون آثار بسیاری را در سبک های مختلف و به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با موسیقی اصیل لری تولید کرده است، تصریح کرد: آهنگسازی آلبوم “هه و ناز” و آواز آن توسط حشمت الله رجب زاده و مقدمه و تنظیم آن توسط بهمن فریاد رس انجام شده است.

مدیر کل حوزه هنری استان لرستان ادامه داد: آلبوم “هه و ناز” با مضمونی عاشقانه، عرفانی و حماسی بوده و شامل هشت قطعه موسیقی با عنوان های “دل سر به هوام”، “آواز وشت”، ” ساز بارو”، “شوق وصال”، “شو شادی”، “آواز شو”، “شو بارو” و “هه و ناز” با اشعاری از جبار امیری و عزیز نادری است.

نعمتی نیا با اشاره به اینکه در این آلبوم اردشیر کامکار و بهمن فریاد رس در اجرای کمانچه، کامبیز گنجه ای با اجرالی تنبک و توماچ فره بخش با اجرای تنبک محلی، دف و دهل همکاری کرده اند، یادآور شد: برای تولید این آلبوم اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.