- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

شرایط مناسب برای رشد و رونق فعالیت های اقتصادی مجتمع پارسیلون فراهم می شود

استاندار لرستان با تاکید بر انجام کارهای کارشناسی و موثر در حوزه رشد و توسعه اقتصادی استان، بر ایجاد زمینه و بستر مناسب رشد و رونق فعالیت های تولیدی، اقتصادی و اشتغالزایی مجتمع پارسیلون تاکید کرد.

به گزارش میرملاس نیوز، مهندس هوشنگ بازوند در جریان بازدید از مجتمع اقتصادی پارسیلون خرم آباد، افزود: مجتمع پارسیلون یکی از واحدهای اقتصادی قدیمی استان لرستان است که به واسطه قدمت و فعالیت طولانی مدت آن، همواره مورد توجه مردم و مسئولان استان قرار داد.

وی اظهار کرد: این شرایط به نحوی است که رونق اقتصادی و فعالیت مناسب این مجتمع همواره به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم این استان مطرح بوده است.

مهندس بازوند با اشاره به صدور دستورات لازم برای رفع موانع و مشکلات فراروی این واحد اقتصادی، بر فعالیت بهینه و مستمر اقتصادی این مجتمع و همچنین تامین رفاه و حداقل نیازهای مالی کارکنان این مجموعه تاکید کرد.

استاندار لرستان ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجموعه اقتصادی، در گفتگو با مدیران و کارکنان پارسیلون از نزدیک با مسایل، مشکلات، توانمندی ها و قابلیت های این مجموعه اقتصادی آشنا شد.

مهندس بازوند تصریح کرد: به زودی با تشکیل جلسه ای کارشناسی و مدیریتی در استان با حضور مدیران مرتبط و مسئول در حوزه های اقتصادی، راهکارهای موثر برای رونق مجتمع پارسیلون بررسی خواهد شد.