تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

رئیس کمیته امداد کوهدشت مطرح کرد: ۵۸۰ میلیون ریال کمک هزینه درسی به دانش‌آموزان کوهدشتی

  • کد خبر : 42607
  • 01 بهمن 1392 - 16:50

  رئیس کمیته امداد شهرستان کوهدشت گفت: ۵۸۰ میلیون ریال کمک هزینه درسی به دانش‌آموزان کوهدشتی پرداخت شده است. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، مردان امرایی  با اشاره به بازدید دوره‌ای مشاورین این نهاد از مدارس شهرستان اظهار داشت: این امر در راستای احصاء نیازهای اساسی دانش‌آموزان تحت حمایت با تلاش مشاورین […]

 

رئیس کمیته امداد شهرستان کوهدشت گفت: ۵۸۰ میلیون ریال کمک هزینه درسی به دانش‌آموزان کوهدشتی پرداخت شده است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، مردان امرایی  با اشاره به بازدید دوره‌ای مشاورین این نهاد از مدارس شهرستان اظهار داشت: این امر در راستای احصاء نیازهای اساسی دانش‌آموزان تحت حمایت با تلاش مشاورین این نهاد صورت گرفته است.

وی در ادامه داد: مشاورین این نهاد با حضور در مدارس با همکاری مشاورین آموزشگاه‌ها به شناسایی دانش‌آموزان دارای مشکلات تحصیلی، روحی و روانی پرداخته و اقدامات مختلفی را بر حسب مشکل شخص تا رفع مشکلات آنان به انجام برسانند.

امرایی یادآورشد: در دی ماه سال جاری ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کوهدشت از خدمات راهنمایی و مشاوره این نهاد بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد شهرستان کوهدشت در ادامه با اشاره به ارجاع دانش‌آموزانی که دارای مشکل حاد هستند، به مراکز و کلینیک‌های طرف قرارداد این نهاد، تصریح کرد: همچنین در این بازدیدها دانش‌آموزانی که از نظر تحصیلی ضعیف بوده و یا دارای افت تحصیلی هستند، ضمن شناسایی در کلاس‌های تقویتی کانون این نهاد به صورت رایگان حضور پیدا می‌کنند.

امرایی در ادامه سخنان خود از دیگر اقدامات کمیته امداد را در راستای فراهم نمودن زمینه ادامه تحصیل این قشر از جامعه هدف پرداخت کمک هزینه تحصیلی و پوشاک به آنان عنوان کرد و افزود: در همین راستا در سال تحصیلی جاری قریب به ۵۸۰ میلیون ریال کمک هزینه پوشاک به ۲ هزار و ۲۵۳ دانش‌آموز تحت حمایت در این شهرستان پرداخت شده است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=42607

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. جناب امرایی وام مارو بدین که سه ساله هنوز میگین منتظر بانک هستیم.صدنفر بعد ما گرفتن

  2. آقای امرایی به قول آقای کوهنانی زاده شما وام یک میلیونی ما رو بدین حدود یک سال هست که ازش می گذره.در ضمن ما تشکیل پرونده داده بودیم و اما اسم ما رو با یه خانمی که فامیل باقرزاده بود عوض کرده بودن.

  3. رحمت بر شیر مادرت جناب کوهنانی واه های پانصد هزاری دو ساله همش میگن منتظر اعتباریم پس اینا رو از کجا میارن

  4. با سلام و خسته نباشید خدمت اقای امرایی امیدوارم موفق باشید …..یادش بخیر اولین روزهای خدمتت در خوابگاه کمیته امداد که حالا شده مدیریت ………….ای کاش خوابگاه میموند برای انان که هیچ سرپناهی نداشتن که برای ادامه تحصیل به شهرستان میرفتن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.