تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

محمد صارمی زاده به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان منصوب شد

  • کد خبر : 42636
  • 01 بهمن 1392 - 20:54

    محمد صارمی زاده در حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان منصوب شد. به گزارش  اختصاصی میرملاس نیوز ؛ در حکم وزیر کشور خطاب به محمد صارمی زاده آمده است: برپایه این حکم و به پیشنهاد استاندار سمنان، به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی […]

 0-00a01112221000111

 

محمد صارمی زاده در حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان منصوب شد.

به گزارش  اختصاصی میرملاس نیوز ؛ در حکم وزیر کشور خطاب به محمد صارمی زاده آمده است: برپایه این حکم و به پیشنهاد استاندار سمنان، به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب می شوید.در ادامه این حکم آمده است: امید است ضمن تلاش برای ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها و سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشکری استان سمنان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی های نیروهای لایق و کارآمد، در تحقق برنامه و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت مطبوع و خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان سمنان موفق باشید.سردار محمد صارمی زاده ۵۲ ساله و از اهالی لرستان می باشد. وی با مدرک کارشناسی ارشد انتظامی و کارشناسی مدیریت دو اویل دولت نهم ابتداء به فرمانداری خرم آباد و سپس معاونت سیاسی- امنیتی استانداری لرستان برگزیده شد. با کنار رفتن دکتر محسنی ثانی از استانداری لرستان و انتصاب و آغاز بکار صابری بعنوان استاندار لرستان در دولت نهم و بروز اختلاف نظر و سلیقه با صارمی زاده وی به ناچار از پست معاونت استانداری کنار گذاشته شد. در ادامه به مجموعه شهرداری تهران تحت مدیریت دکتر قالیباف وارد شده و پس از مدت کوتاهی به مدیریت شهرداری منطقه ۲۱ تهران انتخاب شد و در دو سال راخیر نیز شهردار منطقه ۱۸ تهران بوده است. از صارمی زاده بعنوان یکی از کاندیداهای احتمالی نمایندگی مجلس نهم از حوزه خرم آباد نام برده می شد که برخلاف پیش بینی ها در انتخابات مورد نظر شرکت ننمود. وی همچنین از مشاورین و عضو حلقه نزدیک به قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم که خردادماه برگزار شد، محسوب می گردید و به نوعی وظیفه هماهنگی ستادهای این کاندیدای ریاست جمهوری را در استان لرستان برعهده داشت.از جمله دیگر سوابق اجرایی و مدیریتی محمد صارمی زاده در گذشته می توان به قائم مقام کمیته انقلاب اسلامی استان لرستان و فرمانده این کمیته در استان کهگلیویه و بویر احمد، جانشین انتظامی استان فارس با درجه سرتیپ دوم پاسدار، مشاور استاندار و دبیر شورای تامین استان فارس،فرمانداری شهرستان فیروز آباد در استان فارس،مشاور عالی شهردار قم، مشاور عالی و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم، رئیس هیئت مدیره سازمان‌های اتوبوس‌رانی، تاکسی‌رانی، پایانه‌ها و ترافیک شهرداری قم، عضو شورای سازمان‌های فضای سبز، کشتارگاه و آتش‌نشانی شهرداری قم، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم نیز اشاره کرد.صارمی زاده از نیروهای متعهد و نزدیک به اصولگرایان سنتی و میانه رو به حساب می آید۹.

 تهیه خبر : سهراب فرشاد / میرملاس نیوز

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=42636

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. این انتصاب شایسته را به ایشان ومردم خوب لرستان تبریک عرض مینمایم
    با شناختی که از ایشان دارم وسابقه رزمندگی و مدیریتی ایشان قطعا افتخاری برای استان لرستان است
    انشاالله روزی در استان از این افراد لایق برای خدمت به مردم شریف لرستان استفاده شود

  2. من در سمنانم خوشحالم که ایشان به این استان امدند امیدوارم که موفق باشد
    ایشان بجای خلخالی معاون پیشین آمدند که انسان شریفی بود
    همچنین استاندار سمنان جناب زند وکیلی است که ظاهرا از نوادگان کریم خان زند است که البته کریمخان نیز اصالتی الشتری دارد و بر سنگ مزارش نوشته شده از طایفه لک لر.
    بهرحال برای هر دو آرزوی سربلندی و خدمت واقعی به مردم را دارم

  3. آقای صارمی زاده فرد با سابقه مدیریتی بالاست که مسئول میز لرستان در ستاد دکتر قالیباف بود این انتصاب نشان از فراجناحی بودن دولت آقای روحانی دارد.

  4. ایشان از مدیران لایق و از افتخارات لرستان و ایل بزرگ بیرانوند است

  5. ضمن تبریک امیدواریم در مسئولیت جدید موفق باشند

  6. با سلام انتصاب شایسته جنابعالی را تبریک عرض نموده و برای شما آرزوی توفیقات روز افزون دارم

  7. با تشکر از سایت محترمتان وباتشکر ار زحمات بی شاعبه سردار صارمی زاده عزیز

  8. سردار عزیزمان بدون شک سربلند تر از همیشه موفق تراز همیشه باعث افتخارمان میشود

  9. ایشان مدیر باسابقه ای است . سابقه معاون سیاسی استان لرستان و شهردار منطقه ۲۲و۱۸تهران وشهردار استان شیراز وقم بوده است

  10. ایشان از سال۱۳۸۱تا۱۳۹۰سفیر ایران در چین بوده است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.