تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

مشاور اجرایی مدیر کل و رئیس اداره ارزیابی عملکرد در اداره کل آموزش و پرورش لرستان منصوب شدند

  • کد خبر : 42690
  • 02 بهمن 1392 - 8:50

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در مراسم معارفه مشاور اجرایی مدیر کل و رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات گفت : مبنای ما در گزینش و انتخاب افراد، مشی اعتدال و شایسته سالاری است .گودرز کریمی فر با اشاره به طبیعی بودن تغییر و تحولات […]

ShowPicture-2

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در مراسم معارفه مشاور اجرایی مدیر کل و رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات گفت : مبنای ما در گزینش و انتخاب افراد، مشی اعتدال و شایسته سالاری است .گودرز کریمی فر با اشاره به طبیعی بودن تغییر و تحولات در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت : در نظام مقدس جمهوری اسلامی آنچه مهم است این مسئله است که انسان چگونه مسئولیت را تحویل می گیرد و به چه صورت مسئولیت را به دیگران واگذار می کند . دکتر کریمی فر اضافه کرد : مردم ما و نظام مقدس ما شایسته رشد و بالندگی و پیشرفت هستند  و باید با انرژی و تدبیر و توان مضاعف و با اعتقاد راسخ به پاسخگویی به مردم این مسیر امتداد داشته باشد و طبیعی است که در این مسیر، کسانی که بتوانند در مسیر اعتلای دستگاه تعلیم و تربیت  موثر باشند به کار گرفته شوند .  وی آموزش و پرورش را جایگاه حساس و پرمسئولیتی خواند و گفت : ما باید به دنبال تولید فکر و ایده های نو و بدیع باشیم و در جایگاهی که قرار گرفته ایم به مسئولیت خود آگاه باشیم و به دنبال تدوین برنامه جامع و راهکارهای عقلانی باشیم . مدیر کل آموزش و پرورش تاکید کرد موفقیت ما زمانی است که احساس کنیم با هدف نهایی و مطلوب دستگاه فاصله داریم چرا که این نگرش انگیزه کار و فعالیت مضاعف را در ما تقویت می کند .

دکتر گودرز کریمی فر با اشاره به جایگاه و حساسیت مشاور اجرایی و اداره ارزیابی عملکرد گفت : باید به سه مؤلفه بررسی ،تحقیق و نظارت توجه جدی شود . وی ایجاد امنیت را مولف مهم کارکنان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات عنوان کرد و گفت : ما باید به دنبال امنیت فرهنگی باشیم نه فرهنگ امنیتی . دکتر کریمی فر گفت : نظارت و ارزیابی عالمانه  باعث رشد و ترقی و تکامل دستگاه می شود و در این مسیر باید هوشمندانه و با تدبیر عمل کرد .

 

لازم به ذکر است در این جلسه با تقدیر از زحمات نورالدین سبزیان رئیس سابق اداره ارزیابی عملکرد ، صید محمد محمدی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی گردید . محمدی تحصیل کرده رشته تاریخ و دارای سوابقی چون کارشناس ارزیابی عملکرد اداره کل ، مسئول حراست آموزش و پرورش منطقه زاغه و دبیر دبیرستانهای خرم آباد . وی همچنین افتخار جانبازی در دوران دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد 

 

همچنین سیده منصوره شاهرخی هم در حکم دیگری به عنوان مشاور اجرایی مدیر کل معارفه گردید . وی کارشناسی ارشد رشته فیزیک دارد ودر کارنامه کاری وی  سرگروه فیریک استان و دبیر دبیرستان های شهرستان خرم آباد وجود دارد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=42690

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. دمت گرم دکتر واقعا یه حال اساسی دادی داشتیم ازت نا امید میشدیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.