تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

۴۰ کیلومتر از چهارخطه خرم آباد – کوهدشت تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 42704
  • 02 بهمن 1392 - 11:48

  مدیر کل راه و شهرسازی لرستان گفت: طرح چهار خطه خرم آباد – کوهدشت به عنوان یکی از مهمترین پروژه های راهسازی استان لرستان در حال اجرا است که ۴۰کیلومتر از این طرح تا پایان امسال به بهره برداری می رسد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا،شهرام ملکی در جمع خبرنگاران افزود: […]

 

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان گفت: طرح چهار خطه خرم آباد – کوهدشت به عنوان یکی از مهمترین پروژه های راهسازی استان لرستان در حال اجرا است که ۴۰کیلومتر از این طرح تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا،شهرام ملکی در جمع خبرنگاران افزود: طول کل مسیر این چهار خطه ۹۰کیلومتر است که حدود ۷۰ کیلومتر از این طرح در پنج قطعه مجزا با اعتبار پیشنهادی ۷۲۰میلیارد ریال به پیمانکار واگذار شده است.

وی اظهار داشت: در مجموع ۴۰ کیلومتر از این مسیر در چهار قطعه تا پایان امسال زیر بار ترافیکی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: حدود ۱۳ کیلومتر از این طرح نیز به اعتباربیش از ۱۷۰ میلیارد ریال نیاز دارد که علاوه بر آن ۲۵۰ میلیارد ریال برای تملک اراضی حاشیه راه نیاز است . 

وی گفت: باقیمانده مسیر نیز با پیشرفت فیزیکی ۴۵ تا ۷۰ درصد ، در دست اجرا است که تلاش می شود تا تا پایان سال ۹۳ بهره برداری شود.

وی با اشاره به طرح راه اصلی کوهدشت به زانوگه نیز اضافه کرد: این طرح از جمله مسیرهای پرتردد استان محسوب می شود که برای بهسازی آن حدود ۲۰ کیلومتر از پروژه از محل اعتبارات تعهدی به پیمانکار واگذار شده است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=42704

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. قابل توجه مدیر کل محترم ،نزدیک به شش ماه است که این جاده تا دوره چگنی به اتمام رسیده این چهل کیلومتر که اعلام فرمودید در حقیقت متعلق به شهرستان چگنی است اگر از مجموع ۹۰کیلومتر ۴۰کیلومتر تا دوره را کم کنیم ۵۰کیلومتر باقی می ماند آیا از این ۵۰کیلومتر چند کیلومتر به بهره برداری می رسد باگذشت دولت خاتمی ودولت احمدی نژاد که این طرح چهار قطعه شدن کلنگ خورده هنوز ۱۰کیلومتر هم نمی توانید از جاده کوهدشت به چگنی را افتتاح کنید … خبر رسانی درست داشته باشید چهار قطعه کردن خرم آباد تا دوره را به پای کوهدشت نگذارید

  2. پش تکلیف گردنه نا اشکنه چی میشه.آخرش این گردنه از بین میره .

  3. با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر کل از زمانی که یادم دارم دارن از جاده کوهدشت خرم اباد کار میکنن و داره فراموشم میشه کی شروع کردن با سرعت لاک پشتی……………حق این کسانی که در جاده کوهدشت خرم اباد بر اثر تصادف میمیرند یا مجروح میشوند را باید از که گرفت شما را به خدا به اخرت فکر کنید این همه امار بسه دیگه اگه نمیتوانید از سمت خود کنار بروید ..جاهای صاف و تخت درست کردن ولی تمام جاهای کوهستانی و ناهموار مونده …………..خدای کی بازدید رفتی اقای مدیر کل

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.