تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

مزایده عمومی قیر های کشف شده در کوهدشت،معمولان و الیگودرز

  • کد خبر : 42706
  • 02 بهمن 1392 - 11:56

   معاون امور معادن و اکتشافات سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان از اعلام شرایط مزایده عمومی فروش ۷۰۰ تن قیر طبیعی در استان خبر داد. سعید مهدوی افزود: با همکاری نیروی انتظامی، از ابتدای سالجاری تاکنون حدود یکهزار تن قیر طبیعی قاچاق در مناطق مختلف استان کشف و ضبط شده است. وی با بیان […]

 

 معاون امور معادن و اکتشافات سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان از اعلام شرایط مزایده عمومی فروش ۷۰۰ تن قیر طبیعی در استان خبر داد.

سعید مهدوی افزود: با همکاری نیروی انتظامی، از ابتدای سالجاری تاکنون حدود یکهزار تن قیر طبیعی قاچاق در مناطق مختلف استان کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از این میزان قیر قاچاق در کوهدشت، معمولان و جنوب الیگودرز برداشت و کشف شده اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان در نظر دارد با استناد به قوانین و مقررات و آئین نامه ها و دستور العمل های معدنی و مقررات عمومی کشور حدود۷۰۰ تن قیر طبیعی دپو شده در انبار را با قیمت پایه هر تن به مبلغ سه میلیون ریال از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

وی تصریح کرد: متقاضیان جهت اخذ اطلاعات و دریافت اسناد و اطلاع از شرایط مزایده می توانند تا ۱۵ بهمن ماه جاری به سازمان صنعت،معدن وتجارت استان لرستان به نشانی خرم آباد – زیرگذر ۲۲ بهمن – خیابان ولی عصر(عج) و یا آدرس اینترنتی سازمان به نشانی lorestan.mim.gov.ir مراجعه نمایند.

وی با باین اینکه هزینه نگهداری این میزان قیر طبیعی در انبار بر عهده برنده مزایده است گفت: شرکت کننده در مزایده موظف است ، نسبت به ارائه تضمین شرکت در مزایده به صورت ضمانت نامه بانکی ،چک تضمینی و یا فیش واریزی نقدی بانکی به مبلغ ۱۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اقدام نماید.

مهدوی وی کار برداشت قیر طبیعی از منابع استان را کاملا غیرقانونی و جرم مشهود عنوان کرد و اظهار داشت: به تمامی متخلفان اخطار داده می شو در صورت برداشت غیرمجاز مواد معدنی به ویژه قیرطبیعی، نیروی انتظامی و قوه قضاییه طبق ماده ۱۹ قانون معادن با متخلفان برخورد می کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=42706

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. قابل توجه آن معاونت محترم وجود معادن زیاد دراین استان همت مسئولین محترم را می طلبد تا هم از بیکاران این استان کم شود وهم جلوبرداشت های غیر اصولی گرفته شود مادر این استان منابع کم نداریم استان لرستان سرشار است امنابع ونیروی کار هم ماهر وهم نیروی سادهبه جای هشدار دادن دست به کار شوید تا مشکلات چندین جوان حل شود وکار را برای آنان مهیا کنید

  2. بفرماید قیر طبیعی منطقه طرهان را چه کسانی زیرکانه فروختن حالا که پایبند به اصول اطلاع رسانی هستید پیگیری بفرماید ممنونم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.