تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

فرماندار مرکز لرستان؛انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان خرم آباد با رعایت اصل بی طرفی برگزار می شود

  • کد خبر : 4274
  • 14 اردیبهشت 1391 - 12:06

      به گزارش میرملاس،فرماندار مرکز لرستان با بیان اینکه با هرگونه تخلف قاطعانه برمبنای قانون جلوگیری برخورد می شود،گفت:با رعایت اصل بی طرفی انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان خرم آباد برگزار می شود.   ‘مرتضی ولی پوری’ در این رابطه با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه […]

 

 

 

به گزارش میرملاس،فرماندار مرکز لرستان با بیان اینکه با هرگونه تخلف قاطعانه برمبنای قانون جلوگیری برخورد می شود،گفت:با رعایت اصل بی طرفی انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان خرم آباد برگزار می شود.

  ‘مرتضی ولی پوری’ در این رابطه با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه دراین حوزه اندیشیده شده است،افزود: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بروز هرگونه تخلف و عمل مغایر با قانون در سطح شعب اخذ رای جلوگیری خواهد شد.

وی اظهارداشت: برخی مشکلات احتمالی در روند برگزاری انتخابات به خوبی شناسایی و مورد توجه قرار گرفته شده است که در این مرحله از انتخابات، کمترین مشکلی در جریان برگزاری وجود نخواهد داشت.

فرماندار مرکز لرستان تصریح کرد: برای جمع آوری آرا مردم خرم آباد ۱۵۰ شعبه ثابت و ۱۰۷ شعبه سیار درنظر گرفته شده که افراد می توانند از این طریق دراین انتخابات شرکت کنند.

ولی پوری با اشاره به وضعیت روند برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز استان لرستان افزود:کار برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه توسط پنج هزار نفر نیروی انسانی در قالب هیئت های اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی و نماینده فرماندار انجام می شود.

‘ابراهیم آقا محمدی’ و ‘محمدرضا ملکشاهی راد ‘ برای کسب دومین کرسی نمایندگی شهرستان های خرم آباد و چگنی روز جمعه در مرحله دوم انتخابات مجلس با یکدیگر رقابت می کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=4274

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. موفق باشی و باعث افتخار ما هستی در مدیریت خوب شما شکی نیست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.