تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

امام جمعه خرم‌آباد: هدف ژنو ۲ براندازی دولت سوریه بود

  • کد خبر : 42819
  • 04 بهمن 1392 - 19:09

  امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به رفتار بان‌‌کی‌مون در خصوص ممانعت از ورود ایران به ژنو ۲ گفت: هدف ژنو ۲ براندازی دولت سوریه بود. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع مردم نمازگزار خرم‌آباد ضمن گرامیداشت فرا رسیدن یوم‌الله دهه […]

 

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به رفتار بان‌‌کی‌مون در خصوص ممانعت از ورود ایران به ژنو ۲ گفت: هدف ژنو ۲ براندازی دولت سوریه بود.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع مردم نمازگزار خرم‌آباد ضمن گرامیداشت فرا رسیدن یوم‌الله دهه فجر به نشست ژنو ۲ اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها بازیگر نقش اول ژنو ۲ هستند و باید گفت که کنفرانس ژنو ۲ به دنبال فروپاشی و براندازی دولت سوریه است و به دنبال تصمیم‌گیری معقول برای آینده سوریه نیست. کشورهایی که در این نشست جمع شده‌اند توجهی به ملت سوریه ندارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها غافل از این‌ موضوع هستند که مردم سوریه همچنان با اراده خود در مقابل تروریست‌ها ایستادگی می‌کنند، اظهار کرد: نتیجه کنفرانس ژنو ۲ آینده خوشی ندارد.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: غیبت ایران و پس گرفتن دعوت از کشور ما از سوی دبیرکل سازمان ملل، اعتبار این سازمان را زیر سوال برده است. این عمل باعث رسوایی دبیرکل سازمان ملل در جهان شده زیرا نشان داد دبیرکل سازمان ملل از آمریکا فرمان می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه تصمیم‌های این کنفرانس بدون ایران نتیجه‌بخش نیست، گفت: ایران اسلامی کشوری قدرتمند در منطقه است و علت آنکه آمریکا مانع ایران در این کنفرانس بوده برای حفظ تروریست‌ها در منطقه بوده است. از درون این نشست شعله‌های آتش بیرون می‌آید نه ندای صلح، پیروزی و آزادی زیرا ملت سوریه همچنان به مبارزات خود در مقابل تروریست‌ها ادامه می‌دهند.

امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: آغاز ماه بهمن نویدبخش انفجار نور و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است.مهمترین وظیفه ما امروز صیانت از جمهوری اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است. عواملی که باعث ضمانت و بقای انقلاب اسلامی می‌شود را باید به خوبی بشناسیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه مهمترین عامل ضمانت از انقلاب اسلامی پشتیبانی از ولایت فقیه است، گفت: ولایت فقیه عمود خیمه نظام است و امروز پرچم اسلام به دست ولی فقیه سپرده شده که پشتیبانی از آن بر ما واجب است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: اگر می‌خواهیم انقلاب ما که ثمره خون هزاران شهید است محفوظ بماند باید پشتیبان ولایت فقیه و رهبری باشیم. حفظ استقلال همه‌جانبه کشور در زمینه‌های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی و… یکی دیگر از عوامل ضمانت بقای نظام جمهوری اسلامی است.ملت ایران توانستند با رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری دست آمریکا را از منطقه قطع کنند و هنوز هم شعار مرگ بر آمریکا نیز ارزنده‌ترین شعار ملت ایران است.

وی خطاب به ملت ایران گفت: شما با انقلاب خود منافع آمریکا را به خطر انداخته‌اید و امروز آمریکا به دنبال این است که در ایران نفوذی پیدا کند که البته باید ملت ایران همچون گذشته در مقابل آن هوشیار باشد.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه ما به آمریکایی‌ها بی‌اعتماد هستیم، گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند ۳۵ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و ملت سرافراز این کشور همچنان از آرمان‌ها، ارزش‌ها و… نظام هرگز دست‌بردار نیستند و همچنان راه امام بزرگوار را با تبعیت از مقام معظم رهبری دنبال می‌کنند. یکی دیگر از ضمانت‌های بقای نظام جمهوری اسلامی ایران مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی است. سیاست امام و رهبری همیشه مبارزه با نظام سلطه بوده است و شاخص ملت ایران هم همین‌ امر بوده است. نباید از دشمن غافل و آن را کوچک بشماریم زیرا آمریکا دنبال این است که دوباره بر ملت ایران نفوذ کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه به انفجار تروریستی در لبنان اشاره کرد و گفت: انفجار تروریستی در لبنان از سوی گروهی که وابسته به القاعده بود، رخ داده و هدف از این کار را ناامنی در لبنان اعلام کرده است و می‌خواهند به وحدت این کشور ضربه بزنند.مسئولان لبنانی باید آگاه باشند و وحدت ملی خود را حفظ کنند.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به ششم بهمن سالروز حمله منافقان در شهر آمل اشاره کرد و گفت: مردم شهر آمل در این حمله تروریستی که توسط منافقان صورت گرفت نقش بی‌نظیری انجام دادند و باعث شدند که منافقان برای همیشه در اینگونه ترورها ناکام بمانند.این حماسه باید برای همیشه به مردم یادآوری شود و حضور به موقع مردم آمل و ایستادگی و مقاومت و بصیرتی که این مردم داشتند را برای نسل‌های آینده بازگو کنیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=42819

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. وای نگو واقعا می خواستند حکومت عادلا نه ی این انسان معنوی و بزرگ را بر اند ازند . چه ظلم بزرگی انسانی با این همه دیا نت و خدمت که جز خدمت خا لصا نه برای مرد مش کا ری نکرده و جزئ اولیا ئ الهی به شما ر می اید .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.