تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان: شهرستان‌های پلدختر و نورآباد صاحب مرکز تامین اجتماعی می‌شوند

  • کد خبر : 42846
  • 05 بهمن 1392 - 10:49

  مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: شهرستان‌های پلدختر و نورآباد صاحب مرکز تامین اجتماعی می‌شوند. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، امین بهاروند اظهار کرد: در سازمان تامین اجتماعی لرستان مشکلات زیادی وجود دارد که بیشتر آن‌ها رویکرد کشوری دارند. وی با بیان اینکه امیدواریم با دولت تدبیر و امید در آینده‌‌ای نه […]

 

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: شهرستان‌های پلدختر و نورآباد صاحب مرکز تامین اجتماعی می‌شوند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، امین بهاروند اظهار کرد: در سازمان تامین اجتماعی لرستان مشکلات زیادی وجود دارد که بیشتر آن‌ها رویکرد کشوری دارند.

وی با بیان اینکه امیدواریم با دولت تدبیر و امید در آینده‌‌ای نه چندان دور این مشکلات حل شوند، ادامه داد: در لرستان ۲ شهرستان پلدختر و نور‌آباد مرکز ملی سازمان تامین اجتماعی ندارند با توجه به اینکه راه‌اندازی چنین مراکزی نیازمند داشتن بیمه شد‌گان کافی است و این در حالی است که این ۲ شهرستان این شرایط را دارند.

ساخت درمانگاه تامین اجتماعی نورآباد تنها ۲۰ درصد پیشرفت دارد

بهاروند یاد‌آور شد: از ابتدای ساخت درمانگاه نورآباد تاکنون این درمانگاه تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: در شهرستان پلدختر نیز زمین مورد نیاز خریداری شده اما هنوز مجوز ساخت آن گرفته نشده است.

وی خاطرنشان کرد: تا گرفتن مجوز ساخت این مرکز به دنبال این هستیم که یک مرکز استیجاری با تامین نیروی کافی برای خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان راه‌اندازی کنیم و همزمان به صورت موازی پیگر ساخت زمین در نظر گرفته هستیم تا به زودی شاهد راه‌اندازی درمانگاه در این شهرستان باشیم.

درمانگاه الیگودرز ارتقا می‌یابد

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه ارتقای مراکز درمانی هر شهرستان به تعداد بیمه شدگان آن بستگی دارد، در این شهرستان هم به دنبال ارتقای درمانگاه آن به سمت تخصصی شدن و شبانه‌روزی بودن هستیم که در این زمینه پیگیری‌های خوبی به عمل آمده است.

وی گفت: امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور با توجه به افزایش تعداد بیمه شدگان این شهرستان درمانگاه به سمت تخصصی شدن و شبانه‌روزی بودن ارتقا پیدا کند.

احداث درمانگاه تامین اجتماعی ازنا در دستور کار است

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: در ازنا نیز به علت اینکه ساختمان درمانگاه مسکونی است و چنین ساختمانی مناسب برای بیماران نیست در این خصوص هم پیگیری‌هایی برای مجوز ساخت درمانگاه در این شهرستان انجام شده که توانسته‌ایم با توجه به فراهم شدن زمین در آینده عملیات اجرای ساخت این پروژه آغاز ‌شود.

بهاروند عنوان کرد: در کوهدشت نیز درمانگاه باید به صورت صبح و عصر فعالیت کند اما به علت کمبود نیرو درمانگاه این شهرستان تنها در شیفت صبح کار می‌کند که در این خصوص هم اقداماتی صورت گرفته است.

کمبود متخصص از اساسی‌ترین مشکلات است

وی افزود: کمبود متخصص در مراکز درمانی از اساسی‌ترین مشکلات است اما یکی دیگر از مشکلات چشم‌گیرکمبود پرستار آقا است به گونه‌ای که در آگهی‌های استخدامی در این استان حتی یک مورد پرستار آقا نداشته‌ایم.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان عنوان کرد: در این زمینه ما آمادگی استخدام از پرستاران آقا را داریم.

 

مصاحبه از اکرم محمودوند

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=42846

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.