تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

استاندار لرستان: ایجاد فضاهای آموزشی استاندارد و مقاوم در مناطق محروم و روستایی امری ضروری است

  • کد خبر : 42849
  • 05 بهمن 1392 - 10:52

  استاندار لرستان در بازدید از مناطق روستایی و دورافتاده شهرستان دلفان، بر جمع آوری مدارس کپری و ایجاد واحدهای آموزشی مقاوم و استاندارد در این مناطق تاکید کرد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، استاندار لرستان در جریان سفر به شهرستان دلفان و بازدید از روزستاههای دورافتاده و محروم این شهرستان، بر تامین […]

 

استاندار لرستان در بازدید از مناطق روستایی و دورافتاده شهرستان دلفان، بر جمع آوری مدارس کپری و ایجاد واحدهای آموزشی مقاوم و استاندارد در این مناطق تاکید کرد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، استاندار لرستان در جریان سفر به شهرستان دلفان و بازدید از روزستاههای دورافتاده و محروم این شهرستان، بر تامین و ایجاد امکانات مناسب و مجهز آموزشی و پرورشی دراین مناطق تاکید کرد.

استاندار لرستان در این سفر از دو روستای قمش و گاودانه پا شهرستان دلفان بازدید کرد و بر جمع آوری مدارس کپری و غیراستاندارد و غیرمقاوم این روستاهها و دیگر مناطق روستایی شهرستان در کوتاهترین زمان ممکن تاکید کرد.

وی در بازدید از واحدهای آموزشی نامناسب این دو روستای شهرستان دلفان، گفت: با استفاده از اعتبارات استانی و همچنین اعتبارات بنیاد برکت نسبت به ایجاد مدارس مناسب و استاندارد در قالب واحدهای پیش ساخته و کانکس های استاندارد و مقاوم برای تحصیل دانش آموزان این دو روستا اقدام خواهد شد.

بازوند همچنین در ادامه سفر خود به شهرستان دلفان، از پروژه های عمرانی در دست اجرای شهر نورآباد از جمله استخر شنای این شهر نیز بازدید و دستورات لازم برای تسریع در روند احداث این مجموعه را صادر کرد.

کار ساخت استخر شنای شهر نورآباد ۸۴ آغاز شده که به دلایل مختلف و کمبود اعتبارات همچنان تکمیل نشده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=42849

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. قابل توجه نوسازی مدارس استان لرستان که عملکرد مناسبی در شهرستانهای محروم استان نداشته اند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.