تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

انقلاب تغییر در « خیابان انقلاب» خرم آباد برای انتخاب ابراهیم آقامحمدی

  • کد خبر : 4287
  • 13 اردیبهشت 1391 - 8:11

  عبدالرضا شهبازی : انقلاب  تغییر در « خیابان انقلاب» خرم آباد برای انتخاب ابراهیم آقامحمدی بعد از ظهر سه شنبه مورخ دوازدهم / اردی بهشت ماه سال ۱۳۹۱ را شاید روزی تاریخی نام نهاد آنجا که ستاد حامیان ابراهیم آقا محمدی در خیابان انقلاب جمع شده بودند تا رای به تغییر در حوزه انتخابیه […]

 

عبدالرضا شهبازی :

انقلاب  تغییر در « خیابان انقلاب» خرم آباد برای انتخاب ابراهیم آقامحمدی

بعد از ظهر سه شنبه مورخ دوازدهم / اردی بهشت ماه سال ۱۳۹۱ را شاید روزی تاریخی نام نهاد آنجا که ستاد حامیان ابراهیم آقا محمدی در خیابان انقلاب جمع شده بودند تا رای به تغییر در حوزه انتخابیه خرم آباد دهند. سراسر خیابان حضور بود و عشق. و جوانانی که از سر تا پا شور بودند و شعور و آمده بودند تا در حرکتی دموکراتیک و در چهار چوب قانون اساسی کشور عزیزمان ایران یک بار دیگر برای سرنوشت خود رای به ابراهیم آقا محمدی بدهندتا راهی مجلس نهم شورای اسلامی ایران شود. دیروز شور بود شعور و بازگشت به فرهنگ انقلاب اسلامی، بازگشت به صداقت، به تعهد، به شایسته سالاری، به اشتغال، به خرم آبادی آباد و خرم و دارای در خور یک شهر باسابقه و متمدن.

تا چشم کار می کند دو طرف خیابان انقلاب و کوچه های منتهی به خیابان؛ مردم حضوری فعال دارند گوی برای انتخاب کاندیدای خود عجله دارند. به هرکس که نگاه می کنی کار را تمام شده می داند و حضور مردم را  در این شرایط بی سابقه می خواند.

در جمع تعدادی از اساتید دانشگاههای لرستان که در کنار ستاد ایستاده اند حضور پیدا می کنم آنها سرگرم تحلیل انتخابات هستند و حضور مردم به ویژه جوانان را بی سابقه می دانند. یکی از استادان دانشگاه لرستان می گوید:تا کنون در انتخابات لرستان بویژه شهرستان خرم آباد اینقدر هم دلی برای انتخاب یک فرد را ندیده ام وی که خود از فعالین فرهنگی و اجتماعی لرستان می باشد بیان می کند این تغییر نشان از بلوغ سیاسی مردم جامعه ما دارد و این پیام زنگ خطری است برای افراد تمامیت خواهی  که همه چیز را در فکر و محفل سیاسی حزبی خود می دانند. وی یاد آور می شود. اگر کاندیدای مورد نظر این پیام را خوب دریافت کند و در کنار دیگر منتخب مردم دکتر ایرج عبدی در یک فرایند چهار ساله تنها به فکر آبادنی ، اشتغال و عمران خرم آباد و بخش های تابعه باشد قطعا می تواند نقطه عطفی در تاریخ سی و چند ساله انقلاب اسلامی ایران برای مردم لرستان  باشد.

استاد دیگری که وحقوقدان است وی این گونه بیان می کند لرستان امروز فارغ از نگاه های سیاسی و جناحی در سراسر لرستان در انتخابات نهم رای به تغغیر داده است و شما به هرکدام از شهرستان ها نگاه کنید این نگاه و نگرش را مشاهده خواهید کرد. وی معتقد است که در روز پانزدهم اردی بهشت ماه با رای قاطع مردم به ابراهیم آقا محمدی این تغییر را در لرستان را کاملا حس خواهیم کرد.  

یکی از استادن علوم پزشکی که با خانواده در این همایش مردمی حضور پیدا کرده بود در باره حضور پر شکوه مردم در این همایش این گونه نظر داد. حضور این مردم نشان از حقانیت آنها دارد و علت را باید  در این جست و جو کرد که نمایندگان گذشته این دیار نتواسته اند از حقوق این مردم در مجلس شورای اسلامی به خوبی دفاع کنند و امروز همین مردم با نه گفتن به آنها به دنبال تغییر نگاه و شیوه مدیریت در استان هستند.

در حاشیه خیابان انقلاب به سمت  سه راهی مطهری  نوجوانی در حال فروش آلو سبز هست جمعیت را که می بیند شوکه می شود و می گوید اینها همه طرف دارد آقامحمدی هستند که با جواب قاطع جوان دیگری روبرو می شود که نه این ها آمده اند تا حقانیت خود را با فرستادن ابراهیم آقا محمدی به مجلس نشان بدهند. نوجوان آلو فروش نفس عمیق و راحتی می کشد و این گونه بیان می کند که ما در منطقه دره گرم خرم آباد زندگی می کنیم و خانواده پر جمعیتی هستیم که در دور قبل گول وعده و وعید های خورده ایم ولی حالا خوشحال هستم که خانواده من و همه این مردم می خواهند با فرستادن ابراهیم آقا محمدی حداقل این شیوه گدا پروری را در این شهر محروم اما با استعداد بر دارند. برای دست خوش به این دوست نوجوان و فهمیده ام مقداری آلو سبز برای علی رضا می خرم و دست در دست او خیابان انقلاب را این بار به سمت کیو بر می گردم و و پچ پچ مردم  که خسته شدیم از این اوضاع بی رمق اقتصادی و بیکاری و فضای تنگ مدیریت بسته و برگشت بودجه و ناصادقی هایی که در این شهر  نصیب ما شده است . این تحلیل حضور مردم را در یکی دوساعت گذشته برای حمایت از ابراهیم آقامحمدی به فال نیک می گیرم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=4287

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 22در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۲
  1. دوست عزیز اگرجمعیت مشتاق ملکشاهی رادرامی دیدی آنوقت چه میگفتی ؟(درودبرموج راد)فقط راد.ملکشاهی ۱۰۰%

  2. با سلام و تشکر از درج مطالب مفید در سایتتان
    توصیه ای که می خوام بکنم اینه که مسئول محترم سایت میرملاس نیوز چون رسانه ها باید جانب بی طرفی را اعایت کنند لطفا اگر امکان دارد از درج مطالب جانبدارانه در سایتتان خودداری فرمایید انچه معلوم است این است که اقای شهبازی بیش از مردم مشتاق به حضور اقای اقامحمدی در مجلس هستند لطفا بلوغ سیاسی مردم را در قرن ۲۱ اینگونه نشان ندهید

  3. آقای ملکشاهی ۴ سال کار مثبتی که در شأن جوانان خرم آبادی باشد، نکرد. اگر نمایندگان با مردم صادق باشند و از حقوق آنان دفاع نمایند مردم هم همیشه آنها را می خواهند.

  4. جناب دکتر علیرضا باسلام
    آنچه که در گزارش بالا آمده به نظر می رسد یادداشت یک روزنامه نگار است که شرایط را دیده و به خوبی وضعیت و نگاه مردم را به تصویر کشیده است و به راحتی می بینید این پیشبینی و تحلیل که آقا محمدی توسط مردم در روزهای آخر تبلیغات انتخاب شده درست از آب در آمده و مرد در روز جمعه با بلوغ سیاسی خود و انتخاب آقا محمدی رای به تغییر دادند

  5. سلام و درود بر شهبازی هنرمند متعهد و مردمی

  6. به راستی شهبازی زیبا می نویسد طنز های ننه گل آفرین او در روزنامه آفتاب لرستان خواندنی بود، نمی دانم چرا دیگر نمی نویسد

  7. تبریک عرض می نماییم به آقای آقامحمدی وطرفدارانش بخاطر پیروزیشان در انتخابات روزجمعه ۱۵ اردیبهشت

  8. اینکه روزنامه نگاری بتواند اتفاقات جامعه اش را بدرستی رصد کند نشان از بلوغ آن جامعه است کاش انگونه که باید به رکن چهارم ازادی بها دهیم . بی شک اگر چنین باشد جامعه ای متفاوت با انچه اکنون داریم خواهیم داشت . البته حساب کاریکاتور های روزنامه نگاری و افراد صفحه فروش از این مقوله جدا است .

  9. شما پیش از این هم چنین چیزی گفته بودید!

  10. این پیام زنگ خطری است برایطنز های ننه گل آفرین

  11. آقای شهبازی از شما بعید بود! این چه تحلیلیه؟ کدام تغییر؟ مگر هر دو از یک جناح، یک فکر، یک آبشخور، یک رویه، یک روش، یک نگاه و یک جهت گیری نیستند! کجایِ جابجا شدنِ این دو نفر تغییر محسوب میشود!؟ با این شیوه ی نگاه کردن به مسائل سیاسی، به تحلیل های قبلی تون لطمه میزنید. به قول یکی از کامنت گذاران، محبوبیت هزینه دارد گاهی کسی نمیخواهد هزینه ی آن را بپردازد اما از چشم اهل نظر نمی ماند غافل.

  12. چهار سالِ دیگه اگه زنده باشیم؛ مسئولیت این تحلیلت را باید بپذیری

  13. آقای شهبازیِ عزیز!
    روزنامه نگار باید با مردمش صادق باشد. کدام بودجه برگشت پیدا کرده. از شما بعید است تحت تاثیر این عوام فریی ها قرار بگیرید. آنچه که برگشت خورد وامِ ارضی یعنی وام به دلار بود که صاحبان کارخانه جات می توانستند بگیرند و درصد بالایی هم سود سالانه بدهند و از آن طرف هم دلار پس بدهند یعنی با احتساب تورم قیمت دلار میشد سی درصد سود سالانه. خرم آباد کارخانه اش کجا بود که بتواند چنین وامی بگیرد؟ در ضمن چه کسی حاضر بود چنین وامی بگیرد؟ حتی اصفهانی ها هم این لطفِ الکی را نپذیرفتند و برگشت خورد. چرا وقتی که یک مقام عالیرتبه برای توجیهِ کم کاریِ خودش، وام ارضی را بودجه می نامد ما هم باید تحت عوام فریبیِ او قرار گیریم؟ همان موقع در سفرِ آقای احمدی نژاد که چنین ادعایی کرد آقای صادق سیفی و دیگران در نشریات استان واقعیتها را نوشتند. حتما آنها را خوانده ای. هرگز با دروغ به حقیقت نمیرسیم.

  14. عجب روزگاری هست
    روزنامه نگار نمی تواند نظرش را بدهد و لی خیلی از دوستان در کامنت های بالا هر طور دلشون خوسته به آقای شهبازی گفتن و این حق فحش دادن را برای خودشان و جریانی سیاسی معتلق به آن را محفوظ داشته اند

  15. پیروزی غرور افرین اقامحمدی برجبهه قدرت وثروت مبارک باد

  16. شهبازی دوستت داریم

  17. مطلب شهبازی را خواندم و کامنت های را که در زیر مطلب نوشته بودند خواندم
    نمی دانم چرا ما تحمل نظر همدیگر رانداریم خوب این روزنامه نگار گزارشی در باره انتخابات نوشته و نظر خودش رو هم داده آیا این گناه است که بعضی بر آشفته شده اند. من سالهاست با نوشته های شهبازی آشنا هستم چه زمانی که شعر می گوید و چه زمانی که یادداشت یا مطلب اجتماعی و سیاسی می نویسید ندیده ام در نوشته هایش بی اخلاقی و یا توهین به کسی بکند ای کاش حرمت اهل قلم خود را داشتیم همین

  18. میرملاس نیوز هم استاد تملق و چابلوسی است. در این مدت میرملاس نیوز به شدت چابلوسی آقامحمدی را می‌نوشت شاید امین آزادبخت بتواند به نوایی برسد! امین آزادبخت ثابت کرد که از چابلوسی نیز بدش نمی‌آید. اگر آزادی بیان را قبول دارید این پیام مرا چاپ کنید!

  19. پیروزی اقامحمدی بر زیاده خواهان حاکم بر اموزش وپرورش مبارک باد

  20. مهم این و آن نیست
    مهم اینست که مردم تغییر می خواهد
    حالا می خواهد خرم آباد باشد
    یا اسلام اباد…………………..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.