تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

رتبه برتر روابط عمومی استانداری لرستان در فعالیت های اطلاع رسانی و خبری

  • کد خبر : 42899
  • 05 بهمن 1392 - 19:35

    به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روزنامه شرق ؛ از این پس در پایان هر ماه گزارش عملکرد خبری روابط عمومی استانداری های سراسر کشور از سوی رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور برای استانداران ارسال می شود. برهمین اساس استانداری لرستان با کسب ۳۰ امتیاز به عنوان برترین روابط عمومی کشور […]

MG_70941-1

 

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روزنامه شرق ؛ از این پس در پایان هر ماه گزارش عملکرد خبری روابط عمومی استانداری های سراسر کشور از سوی رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور برای استانداران ارسال می شود.

برهمین اساس استانداری لرستان با کسب ۳۰ امتیاز به عنوان برترین روابط عمومی کشور به لحاظ فعالیت های اطلاع رسانی و خبری برگزیده شده است.

لازم به یادآوری است ؛ روابط عمومی استانداری لرستان که نزدیک به ۳ ماه است “رضا سپهروند ” را در راس بدنه فعال خود می بیند، در کنار کسب این برتری همچنین توانست پس از مدت ها شاهد افتتاح و راه اندازی سایت خبری استانداری لرستان نیز باشد.

ارتباط فعال و موثر با رسانه های استان و تعریف رابطه ی سازمانی با دیگر روابط عمومی های ادارات و سازمان های لرستان ، از دیگر برتری های مجموعه ای بوده است که سپهروند در این مدت اندک از شروع به کار استانداری جدید ؛ مدیریت آن را بر عهده داشته است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=42899

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.