تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

همزمان با روز ملی سینما/ اکران رایگان فیلم درسینماهای لرستان

  • کد خبر : 42975
  • 06 بهمن 1392 - 18:38

 حجت الاسلام علی اسماعیلیان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: همزمان با ۱۰ بهمن ماه و روز ملی سینما، فیلم های سینمایی به صورت رایگان در سینماهای استان لرستان اکران می شود. به گزارش میرملاس به نقل از شبستان، وی با بیان این که این روز به همت انجمن سینمای جوان ایران به نام […]

 حجت الاسلام علی اسماعیلیان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: همزمان با ۱۰ بهمن ماه و روز ملی سینما، فیلم های سینمایی به صورت رایگان در سینماهای استان لرستان اکران می شود.

به گزارش میرملاس به نقل از شبستان، وی با بیان این که این روز به همت انجمن سینمای جوان ایران به نام ˈسینما سلامˈ نامگذاری شده است، افزود: این برنامه با هدف نشاط بخشی فرهنگی بین مردم جامعه به خصوص جوانان و تقویت جایگاه سینما و تشویق عموم به حضور در سینما برای بهره گیری از آخرین تولیدات سینمایی و خلاقیت هنرمندان برگزار می شود.

حجت الاسلام اسماعیلیان تصریح کرد: در روز دهم بهمن فیلم های ˈسر به مهرˈ و ˈبشارت به یک شهروند هزاره سومˈ در سینما استقلال خرم آباد، فیلمˈاستردادˈدر سینما فلسطین بروجرد، فیلم ˈعملیات مهد کودکˈ در سینما کیهان دورود و سینما تماشای الیگودرز برای عموم مردم اکران می شود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، از عموم مردم و همچنین هنرمندان دعوت کرد تا با حضور پر رونق خود از روز سینما استقبال کنند.

 

تهیه خبر :امل عباس رستمی

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=42975

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.