تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

“شهرام گیل آبادی ” معاون قالیباف شد

  • کد خبر : 42992
  • 07 بهمن 1392 - 0:04

      به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛  شهردار تهران طی حکمی ” شهرام گیل آبادی” که اهل لرستان است را بعنوان معاون ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری تهران منصوب نمود. دربخشی از حکم صادره توسط شهردار تهران آمده است: از حضرت‌عالی انتظار می‌رود تمام مساعی خود را برای بهره‌مندی از توان […]

 IMG_9169

 

 

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛  شهردار تهران طی حکمی ” شهرام گیل آبادی” که اهل لرستان است را بعنوان معاون ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری تهران منصوب نمود.

دربخشی از حکم صادره توسط شهردار تهران آمده است:

از حضرت‌عالی انتظار می‌رود تمام مساعی خود را برای بهره‌مندی از توان تخصصی همکاران معاونت و نیز نظارت بر نحوه اطلاع رسانی و شفاف سازی خدمات شهرداری و ارتباط متقابل با مردم ضمن پیشبرد اهداف شهرداری بر اساس ضوابط و مقررات نسبت به امورات جاری اهتمام ویژه مبذول فرمایید.

گیل‌آبادی، دانش آموخته دکترای پژوهش هنر با گرایش فلسفه هنر است که سابقه حدود ۲۴ سال فعالیت‌ در حوزه رسانه‌ دارد. این محقق خرم‌آبادی حدود ۱۹ سال، مدیر ارشد صدا و سیما بوده است و ۴۹ عنوان کتاب تالیفی و ترجمه‌ای دارد.

مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شامل ۳ معاونت ارتباطات، روابط عمومی و امور بین‌الملل است و سطح سازمانی این مرکز بر اساس مصوبه شورای شهر معادل معاون شهردار تهران تعیین شده است.
مراسم معارفه گیل آبادی با حضور شهردار تهران و جمعی از اهالی هنر و اصحاب رسانه روز سه‌شنبه هشتم بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن ایران زمین واقع در خیابان بهشت، خیابان ایران زمین برگزار شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=42992

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. به امید موفقیت ایشان

  2. سلام، انشاالله موفق باشندوتبریک عرض میکنیم.

  3. جناب آقای دکتر گیل آبادی انتصاب بحق و شایسته شما در جایگاه جدید موجب خوشحالی و مسرت شد. حضورتان در عرصه جدید با توجه به سوابق درخشان فعالیت رسانه ای و تبلیغی قطعأ باعث ارتقاء بیش از پیش جایگاه اطلاع رسانی، روابط عمومی و ارتباطات بین المللی شهرداری تهران پایتخت کهن مرز و بوم ایران اسلامی خواهد شد. موفق باشید.

  4. یکی لر غیور دیگر نیز از چندین سل است که از معاونت های شهر داری است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.