تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

میرزائی: مشورت و همفکری زمینه را برای استفاده بهینه از منابع فراهم می کند

  • کد خبر : 43007
  • 07 بهمن 1392 - 8:53

  فرماندار شهرستان سنندج مشورت و همفکری را بهترین فرصت در راستای استفاده بهینه از منابع انسانی و سایر سرمایه ها عنوان کرد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، ولی الله میرزائی اصل  اظهار داشت: مشورت و همفکری کردن در هر حوزه و زمینه ای از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین […]

 

فرماندار شهرستان سنندج مشورت و همفکری را بهترین فرصت در راستای استفاده بهینه از منابع انسانی و سایر سرمایه ها عنوان کرد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، ولی الله میرزائی اصل  اظهار داشت: مشورت و همفکری کردن در هر حوزه و زمینه ای از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل با توجه به این مهم زمینه برای بهره برداری از تمامی منابع انسانی فراهم می شود.

وی در ادامه با اعلام اینکه همه انسانها برای یکدیگر سرمایه هستند و به همین دلیل ما باید از تمامی ظرفیت های موجود در جامعه بهره برداری کنیم، افزود: عقل سلیم حکم می کند که از سرمایه های انسانی استفاده کنیم و با مشورت و همفکری با دیگران زمینه نیل به تصمیمات اساسی، منطقی و استوار را فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان سنندج احتمال خطای کم، جلوگیری ازاستبداد و خودرایی و حسادت و همچنین ایجاد فضای روانی سالمتر را از مزایای مشورت و تفکر شورایی برشمرد و بیان کرد: امروز رسالت شورای آموزش و پرورش متفاوت با گذشته است و برای تربیت شهروند جهانی که ازاهداف نظام آموزش و پرورش است باید از تمامی سرچشمه های معرفت و دانش استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه مشورت با دیگران موجب انسجام و الفت اجتماعی است، گفت: شورای آموزش و پرورش عرصه ای برای تفکر پویا و ظرفیت وپتانسیلی مهم برای توسعه امور آموزشی و رفع مشکلات این حوزه است.

فرماندار شهرستان سنندج در ادامه با اعلام اینکه هدف آموزش و پرورش تبدیل انسانهای بالقوه و مستعد به افراد متعهد، خلاق و توانمند است، گفت: همه دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با این نهاد برای نیل به اهداف آن هستند.

میرزائی اصل گفت: آیات متعدد قرآن کریم بعنوان قانون اساسی مسلمانان مشورت و بهره گیری از خرد جمعی را در رده  ایمان به خدا و نماز قرارداده است و در آیات متعدد به اهمیت این موضوع تاکید کرده است.

وی افزود: با استنباط از آموزه های متعالی دینی به این نتیجه می رسیم که بهره گیری ازفکر و اندیشه دیگران و مشورت با صاحب نظران از اساسی ترین امور برای اداره جامعه است تا آنجا که پیامبرعظیم الشان اسلام (ص) نیز که خود متصل به منبع لایزال الهی بود همواره بر این اصل مهم تاکید داشته و با دیگران مشورت می کردند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43007

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. درود برآ قاداریوش عزیز، که بازحمت های فراوان از اقصاء نقاط کشورمان خبرتهیه می کند. ازطرفی هم تعصب خوبی بخرج دادی. (دست خوش بی )

  2. با سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت اقای میرزایی عزیز امید دارم همچنان که در فرمانداری سنندج موفق بودی اقای استاندار فارغ از هر گونه افکار سیاسی از شما برای تصدی در استان لرستان استفاده کنند که مطمئنن پشیمان نخواهند شد چون که اقای میرزایی از افراد با سابقه و با تجربه استان لرستان شهرستان کوهدشت روستای قرعلیوند میباشند و باعث افتخار تمام همشهریان و هم ولایتی ها می باشد

  3. آقای میرزائی از مدیران بومی و موفق شهرستان می باشد کاش از وجود توانمند ایشان در استان لرستان استفاده شود

  4. درود خدا بر نماینده آینده شهرستان کوهدشت جناب حاج ولی اله میرزایی اصل

  5. درودبرجناب ولی اله میرزایی اصل۰ دولتمرد موفق وتوانمند لرستان ان شا الله درآینده نزدیک جنابعالی وجناب کورانی فر درکنار هم شهرمان شهر عزیزمان کوهدشت را بسازید میدانم میتوانید ۰

  6. با سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای میرزایی ایشان باعث افتخار و سربلندی شهرستان است فرد با اصل و نسب و توانمندی مثل ایشان شایستگی مدیریت در استان را دارد ایشان نوانایی خود را در استان مرزی کردستان به اثبات رساندند افتخار است از توانایی جناب آقای میرزایی در استان لرستان استفاده شود ( دست در دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد)

  7. باسلام ودرودبی پایان وآرزوی توفیق وسربلندی برای استادبزرگوارم آقای حاج ولی عزیز
    هرجاهستین موفق باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.