- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سعید سروش سرپرست روابط عمومی شهرداری خرم آباد شد

untitled

 

 

عیدی بیرانوند، سرپرست شهرداری مرکز استان لرستان، با ابلاغ حکمی، سعید سروش را به عنوان سرپرست جدید اداره‌ی روابط عمومی و اموربین‌الملل شهرداری خرم‌آباد، معرفی و منصوب کرد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از سیمره ، به دنبال بازنشسته شدن آهوقلندری از سمت ریاست اداره‌ی روابط عمومی و اموربین‌الملل شهرداری خرم‌آباد، عیدی بیرانوند، سعید سروش را در این پست منصوب کرد. 

آهوقلندری که بیش از ۲۰ سال سکان مدیریت روابط عمومی شهرداری خرم‌آباد را در دست داشت ،بازنشسته شد. گفتنی است سعید سروش بیش از ۱۲ سال در اداره‌ی روابط عمومی شهرداری خرم‌آباد مشغول کار بوده و منشا حرکت‌های زیادی در زمینه‌های فرهنگی بوده است.سروش علاوه براین یکی از عکاسان برتر استان لرستان است و هم‌ اکنون دبیرسرویس عکس  و عضو هیئت تحریریه‌ی سیمره می‌باشد. او هم‌چنین عکاس خبرگزاری فارس است. عکس‌های خبری و هنری سعید سروش در اغلب نشریات استانی و کشوری چاپ می‌شوند. 

چکیده‌ای از فعالیت‌های سعید سروش آورده می‌شود: شروع کار هنری از دوران راهنمایی و با تشکیل گروههای تئاتر مدرسه ای و حضور در جشنواره های دانش آموزی و پس از آن علاقه به فیلمسازی و عکاسی وتجربیاتی آماتور در این زمینه. شروع عکاسی به صورت جدی از سال ۱۳۸۰ و همکاری با نشریه “رشید” و پس از آن با انتشار نشریه ” سیمره”به صورت جدی کار عکاسی مطبوعاتی را شروع و تا به امروز ادامه دارد. از سال ۱۳۸۳تا کنون به عنوان عکاس خبرگزاری فارس در استان لرستان مشغول به کار بوده که حاصل آن ده ها گزارش تصویری خبری و… می باشد که به نوبه خود سهم بسزایی در معرفی استان لرستان و توانمندی های آن در عرصه های مختلف دارد.