تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

تشکر و اعتذار _ خانواده شفیعی

  • کد خبر : 43045
  • 07 بهمن 1392 - 15:18

  «تشکر و اعتذار»«همه از خدائیم و به سوی خدا باز می گردیم»     آنکـه رخـسار تـرا رنـگ گـل و نسـریـن داد           صبـر و آرام تـوانـد بـه مـن مـسـکـیـن داد    خـوش عـروسـیت جهـان از ره صـورت لـیکن           هـر کـه پـیوسـت بـدو عمـر خودش کابین داد     …… و مرگ چه غریبانه مردان بزرگ را به […]

 

«تشکر و اعتذار»
«همه از خدائیم و به سوی خدا باز می گردیم»
 
    آنکـه رخـسار تـرا رنـگ گـل و نسـریـن داد           صبـر و آرام تـوانـد بـه مـن مـسـکـیـن داد
    خـوش عـروسـیت جهـان از ره صـورت لـیکن           هـر کـه پـیوسـت بـدو عمـر خودش کابین داد
 
    …… و مرگ چه غریبانه مردان بزرگ را به کام خود می کشاند و با خاک هم آغوش می کند . خاک سردی که حتی شاخه ی گل یاسی بر آن نمی روید تا پاسش داریم.
    روزگار چه آسان یاران را به جدائی از هم می کشاند. مردان بزرگی که تا در قید حیات بودند خواسته ها ،تجربه ها، توانایی ها و شخصیت هایشان مورد استفاده قرار نمی گیرد و همین که از کنارمان رخت بر بستند در سوگشان به عجز و ناله می نشینیم و پرده از سجایا و ارزشهایشان می دریم و افسوس و صد افسوس از جدائی شان . آنها را بی محبت و سخت دلانه بدرقه کردیم و اکنون در نبودشان غبطه می خوریم.
    قربانیان این سنت سنگدلانه ما چه بسیار بودند و رخت بر بستند و مردم طعم شیرین خدمت آنان را بیشتر نچشیدند. الحق که حاج شفیع شفیعی یکی از این بزرگ مردان بود که به گواهی مردم عزیزشهرمان صادقانه خدمت کرد و صادقانه زیست و آخر دست روزگار او را از میان ما برد. مردی که بدور از تعارف حیاتش مایه فخر  و مباهات و مماتش مایه عزت و سربلندی ماست.
    بدینوسیله از ائمه جمعه و جماعات،نمایندگان شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی استان و شهرستان بخصوص کادر بزرگوار سپاه حضرت ابوالفضل(ع) ، روحانیون، کارکنان دستگاه های دولتی، سادات، اقشار مختلف مردم ، فرهنگیان ،دانشجویان،کشاورزان، کارگران،اصناف و بازاریان، شخصیت های سیاسی و اجتماعی، مدیران جراید کشوری و محلی، طوایف مختلف به ویژه ریش سفیدان و بزرگان ، شهرداران ، بخشداران، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، تشکل های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ، هنرمندان و سایر عزیزانی که از تهران، کرمانشاه، هرسین، خرم آباد، نورآباد، الشتر و سایر مناطق همجوار ، بخش های تابعه رومشگان، طرهان، مرکزی و درب گنبد که با حضور خود و یا ارسال پیام تسلیت با ما همدردی نموده اند قدردانی و تشکر می نمائیم و حال که به دلیل تألمات روحی امکان سپاس گذاری از تک تک عزیزان حاصل نشد ، امید است بتوانیم در مراسمات شادی ایشان پاسخگوی محبتشان باشیم.
با سپاس
خانواده مرحوم حاج شفیع شفیعی قبادی

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43045

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 33در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۳
  1. روحش شاد ویادش گرامی باد

    • خدایش رحمت کند …
      ما که جز خوبی از ایشان ندیدیم

      آقای میثم شفیعی عزیز
      درگذشت پدر طاقت فرساست . برای شما صبر و برای پدر بهشت آرزومندم
      بهشت جای امثال حاج شفیع است .

      • با تشکر از ابراز همدردی شما، سرور گرامی،خداواند رفتگان شما را نیز بیامرزد و به شما عجر خیر عطا کند

  2. سجاد عزیز این مصیبت رو به شما ، میثم ، حمزه و خانواده محترم شفیعی تسلیت میگم و براتون آرزوی سلامتی دارم.

  3. خانواده محترم شفیعی، درگذشت پدر دلسوزتان را تسلیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات را از خداوند منان مسئلت دارم.

  4. خانواده معظم وگرامی شفیعی بخصوص هنرمندفرهیخته جناب سجادشفیعی،مصیبت وارده را به همه شما عزیزان تسلیت گفته وبرای آن سفرکرده علودرجات وبرای بازماندگانش صبروبردباری آرزومیکنم.

  5. برادر اندیشمند وهنرورم سجاد شفیعی وخانواده گرامی

    دراندوه تابسوزدرگذشت پدر گرامیتان مارا نیزشریک بدانید

  6. سجاد عزیز این مصیبت رو به شما و خانواده محترمتان تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات و بازماندگان صبر رو بردباری آرزو می کنم.

  7. روحش شاد و یادش گرامی باد…

  8. برادر عزیزم جناب آقای سجاد شفیعی
    درگذشت پدر بزرگوارتان را که عبد صالح و سالک و دارای قلب خاشع و ذاکر بودند را به جنابعالی و خانواده محترم ، دیگر وابستگان و علاقه مندان و ارادتمندان به ایشان تسلیت عرض می نماییم.

    روحش شاد …

  9. خداوندگار هستی بخش این پدر دلسوز، متدین و مهربان را با مولای متقیان محشور گرداند. به فرزندان شایسته و ارزشمندش نیز از عمق جان و دل تسلیت عرض نموده و برای آن بزرگواران صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

  10. با عرض تسلیت خدمت شما و خانواده محترمتان روحش شاد ویادش گرامی شرمنده من کوهدشت نبودم بیام خدمت جهت عرض تسلیت

  11. مصیبت وارده را خدمت خانواده محترم شفیعی و همچنین پسرعموهای عزیزم رضا و امین ( اسد ) تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات و برای شما صبر و بردباری آرزومندم. انشاالله با شهدا محشور شوند

  12. مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمتان (آقایان شفیعی و طولابی) تسلیت عرض مینماییم. ازخداوند منان برای آن مرحوم علو درجات را آرزو مندم.

  13. دوست بزرگوارم جناب آقای سجاد شفیعی عزیز
    مصیبت وارده را به شما و خانوده ی شریفتان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ برای درگذشتگان رفعت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و بردباری آرزومندم .

  14. پسر خاله های عزیزم سجاد ومیثم شفیعی مصیبت وارده را به شما تسلیت می گویم و خودم رادر عزای شما شریک می دانم برای شما آرزوی صبر می کنم

  15. خدمت دوست عزیزم سجاد شفیعی و خانواده ی محترمشان تسلیت عرض می نماییم.ما را هم در غم خود شریک بدانید.

  16. جناب آقای میثم شفیعی!

    خبر درگذشت پدر بزرگوارتان را از سایت میرملاس گرفتم.تسلیت صمیمانه مرا بپذیرید.عذر تقصیر که بدلیل سکونت در شهرستان نهاوند در مراسم حضور نداشتم.برای بازماندگان صبر و برای آن مرحوم علو درجات را از خداوند خواستارم .

    • تشکر، جناب آقای ترکاشوند، خداوند رفتگان شما را نیز بیامرزد و به عجر خیر عطا کند.

  17. خانواده محترم و عزیز مرحوم شفیعی ؛ عرض تسلیت مجدد ما رو پذیرا باشید. سوابق درخشان این مرد بزرگ در شبکه بهداشت از خاطر هیچکس نخواهد رفت. روحش شاد و یادش گرامی. فرزندان صالح این مرحوم حاصل صداقت و پاکی و ایمان خالص ایشان است. پایدار باشید و صبور و مفتخر به داشتن چنین نام نیکی.

  18. این ضایعه اسفناک را خدمت اقایان شفیعی واخوان طو لابی تسلیت عرض میکنم وبرای عزیز درگذشته غفران رحمت را از باری تعالی خواهانم روحش قرین رحمت

  19. سلام،صمیمانه به خانواده محترمشان تسلیت عرض میکنیم ،ایشان از همسایگان دیوار به دیوار ما بودند که جز خیر وخوبی چیزی از ایشان ندیدیم. انشاالله خودشان با اولیاء محشور و فرزندانشان سعادتمند شوند.تشکر از آقای ابراهیمی وسایت میرملاس

  20. جناب آقای شفیعی مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نمایم.پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است.

  21. “سجاد و میثم عزیز” درگذشت پدر بزرگوارتان را تسلیت عرض نموده، علو درجات و غفران الهی برای آن فقید سعید و صبر و شکیبایی برای شمااز خدای متعال مسئلت می نماییم

  22. «کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام»
    سعدیامردنکونام نمیردهرگز مرده آنست که نامش به نکویی نبرند

    خانواده محترم ومعزی شفیعی
    ضایعه درگذشت پدر مهربان و مؤمنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید

    شبی از سوز دل گفتم قلم را
    بیا بنویس غم های دلم را
    گفتا برو بیمار عاشق
    ندارم طاقت این همه غم را
    “روحش شادویادش گرامیباد”

  23. خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود:و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون. عرض تسلیت حقیر را بپذیرد.

  24. ای رهنورد خسته ، چه نالم زسرنوشت؟!…
    دیگر مرا به منزل راحت رسانده اند…

    ضایعه درگذشت پدر بزرگوارتان را خدمت شما و خانواده محترم شفیعی تسلیت عرض میکنم و از خداوند یکتا رفع درجات آن بزرگوار در بهشت اعلا و مزید فضل و رحمت پروردگار بی همتا برایشان و طول عمر بازماندگان همراه با سلامتی و حسن عاقبتشان خواهانم.

  25. سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز مرده آنست که نامش به نکویی نبرند
    سجاد و میثم عزیز ، خانواده محترم شفیعی ، این مصیبت بزرگ را به شما تسلیت عرض نموده ما را در غم خود شریک بدانید

  26. آقا رحیم(فرزند برومند سردار شاهرخی بزرگ) ما را نیز در غم رحلت پدر بزرگ عزیزتان شریک بدانید.

  27. افسوس که در این سفر دور ودراز رفتندو رویم وکس نمی گردد باز
    اندیشه در این راه به جایی نرسد مکشوف به کس نگشت هرگز این راز

    خانواده محترم شفیعی مصیبت وارده را تسلیت عرض می نمایم ، از خداوند منان برای شما خانواده محترم صبر جمیل واجر جزیل خواستارم .

  28. از خداوند بزرگ برای عموی عزیز و مهربانم طلب غفران و برای فرزندان عزیزش صبر و سلامتی
    مسئلت می نمایم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.