- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

تشکر و اعتذار _ خانواده شفیعی

 

«تشکر و اعتذار»
«همه از خدائیم و به سوی خدا باز می گردیم»
 
    آنکـه رخـسار تـرا رنـگ گـل و نسـریـن داد           صبـر و آرام تـوانـد بـه مـن مـسـکـیـن داد
    خـوش عـروسـیت جهـان از ره صـورت لـیکن           هـر کـه پـیوسـت بـدو عمـر خودش کابین داد
 
    …… و مرگ چه غریبانه مردان بزرگ را به کام خود می کشاند و با خاک هم آغوش می کند . خاک سردی که حتی شاخه ی گل یاسی بر آن نمی روید تا پاسش داریم.
    روزگار چه آسان یاران را به جدائی از هم می کشاند. مردان بزرگی که تا در قید حیات بودند خواسته ها ،تجربه ها، توانایی ها و شخصیت هایشان مورد استفاده قرار نمی گیرد و همین که از کنارمان رخت بر بستند در سوگشان به عجز و ناله می نشینیم و پرده از سجایا و ارزشهایشان می دریم و افسوس و صد افسوس از جدائی شان . آنها را بی محبت و سخت دلانه بدرقه کردیم و اکنون در نبودشان غبطه می خوریم.
    قربانیان این سنت سنگدلانه ما چه بسیار بودند و رخت بر بستند و مردم طعم شیرین خدمت آنان را بیشتر نچشیدند. الحق که حاج شفیع شفیعی یکی از این بزرگ مردان بود که به گواهی مردم عزیزشهرمان صادقانه خدمت کرد و صادقانه زیست و آخر دست روزگار او را از میان ما برد. مردی که بدور از تعارف حیاتش مایه فخر  و مباهات و مماتش مایه عزت و سربلندی ماست.
    بدینوسیله از ائمه جمعه و جماعات،نمایندگان شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی استان و شهرستان بخصوص کادر بزرگوار سپاه حضرت ابوالفضل(ع) ، روحانیون، کارکنان دستگاه های دولتی، سادات، اقشار مختلف مردم ، فرهنگیان ،دانشجویان،کشاورزان، کارگران،اصناف و بازاریان، شخصیت های سیاسی و اجتماعی، مدیران جراید کشوری و محلی، طوایف مختلف به ویژه ریش سفیدان و بزرگان ، شهرداران ، بخشداران، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، تشکل های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ، هنرمندان و سایر عزیزانی که از تهران، کرمانشاه، هرسین، خرم آباد، نورآباد، الشتر و سایر مناطق همجوار ، بخش های تابعه رومشگان، طرهان، مرکزی و درب گنبد که با حضور خود و یا ارسال پیام تسلیت با ما همدردی نموده اند قدردانی و تشکر می نمائیم و حال که به دلیل تألمات روحی امکان سپاس گذاری از تک تک عزیزان حاصل نشد ، امید است بتوانیم در مراسمات شادی ایشان پاسخگوی محبتشان باشیم.
با سپاس
خانواده مرحوم حاج شفیع شفیعی قبادی