کد خبر : 43065
تاریخ انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۲
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,895 بازدید

تصاویر قدیمی از ورزشکاران کوهدشت

    با تشکر از آقای امید  

scan0001

 

scan0006

 

با تشکر از آقای امید

 

درج شده توسط : بهزاد باقری / دبیر سرویس شهدا و منتظران " میرملاس نیوز "bagheri1348@yahoo.com

دیدگاه ها

salam ba tashakor az akse ersali shoma ama dar akse aval name aghaye kord be eshtebah darj shode ast eishan jalale kord hastand na jalile kord lotfan tashih shavad mamnon.

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ سه شنبه ۸ بهمن , ۱۳۹۲ ۰۰:۰۵:

باتشکر از آقای میلاد
صحیح می فرماییدایشان جلال هستند . ممنون از دقت شما

[پاسخ]

یک هم محله روبروی مسجد پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۹ بهمن , ۱۳۹۲ ۰۰:۱۰:

سلام آقای امیذ شاید حدود بیست و هفشت ساله ندیدیمت کنار مسجد خونه تون بود، اون موقع ها یادمه چیزی تو مایه های نیرو هوایی رفتی دیگه نمیدونم الآن کجا تشریف دارید موفق باشید..

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۹ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۹:۳۹:

سلام ارادتمند شما هستم. ایمیل من aliomid345@yahoo.com میباشد

[پاسخ]

رحیم جعفری در گفته :

سلام،بسیار خوشحال شدم تشکر صمیمانه از آقای امید

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ سه شنبه ۸ بهمن , ۱۳۹۲ ۰۰:۰۲:

حاج آقا سلام تشکر از دقت جنابعالی

[پاسخ]

مسلم ترکاشوند در گفته :

آقا احسان سلام،ما نسل بعد از شما در فوتبال کوهدشت بودیم .این تصاویر منو به خیلی وقت پیشا برد.خاطرات فوتبالیمونو زنده کرد.هوشنگ آزادگانو بگو که در تمام ادوار فوتبال کوهدشت حضور فعال داشته.خدا حفظش کنه.

[پاسخ]

سعید بالنگ / دبیر سرویس ایثار و شهادت پاسخ در تاريخ سه شنبه ۸ بهمن , ۱۳۹۲ ۰۹:۳۹:

سلام آقای ترکاشوند
اگر تصاویری دارید منون میشیم در اختیارمون بگذارید

[پاسخ]

مسلم ترکاشوند پاسخ در تاريخ سه شنبه ۸ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۲:۱۴:

به روی چشم آقا سعید.بیام کوهدشت حتما خدمتتون میرسم.

[پاسخ]

سعید بالنگ / دبیر سرویس ایثار و شهادت پاسخ در تاريخ سه شنبه ۸ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۷:۲۴:

خدمت از ماست

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ سه شنبه ۸ بهمن , ۱۳۹۲ ۲۱:۴۵:

سلام. باتشکر از آقای ترکاشوند
آرزوی موفقییت برای شما دارم

[پاسخ]

فیروز ایازی در گفته :

باتشکرازاحسان امیددوست وهمکلاسی عزیزم واقعادستت دردنکنه انشااله همیشه سالم و ورزشکارباشید

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ سه شنبه ۸ بهمن , ۱۳۹۲ ۲۱:۵۲:

فیروز جان سلام تشکر از اظهار لطفتان. آرزوی موفقییت برایتان دارم

[پاسخ]

هادی قبادی در گفته :

همکلاسی عزیز آقای امید
سلام و سپاس از پیگیری تان برای زنده نمودن خاطرات آن دوران
و سلام بر همکلاسی های شهید خصوصاً سعید کرد که خداوند به او علوّ درجه عنایت فرماید .

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ سه شنبه ۸ بهمن , ۱۳۹۲ ۲۱:۵۳:

حاج آقا سلام . زیازتتان قبول و تشکر از لطف جنابعالی

[پاسخ]

كيومرث در گفته :

دوست وهمكلاسي گرامي آقااحسان ميدوني چندساله نديدمت تصويري كه ازت توي ذهنمه مبصرقدبلندكلاس چهارم Bرشته اقتصاددبيرستان امام جعفر

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ سه شنبه ۸ بهمن , ۱۳۹۲ ۲۱:۵۹:

آقای کیومرث سلام. تقدیر و تشکر از شما یاد آن روزگاران بخیر

[پاسخ]

حمید در گفته :

با تشکر از دوست خوب و عزیزم جناب آقای احسان امید / واقعا دلم خیلی برای بچه های آن زمان گرفت اگر باز هم هست بگذارید /حمید تیموری

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۹ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۹:۰۷:

حمید جان سلام حتما عکس جدید میفرستم

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

سلام بر مسلم ترکاشوند چرا موبایلتان همیشه خاموش است

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

سلام مسلم ترکاشوند
چرا همیشه گوشیت خاموشه؟ خواستم احوالی ازت بپرسم

[پاسخ]

فرشاد مراديان در گفته :

سلام بر مسلم چطوري ؟ چرا گوشيت خاموشه ؟ تماسي بگير باهات كار دارم

[پاسخ]

مسلم ترکاشوند پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۰ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۰:۴۲:

سلام فرشادجان ،باور کن شماره های ذخیره شده تو گوشیم همه حذف شدن.با بچه های اداره هماهنگ میکنم.شمارتو میگیرم و حتما تماس میگیرم.جواب دوست ناشناسمونم دادم.

[پاسخ]

درویشی - شیراز در گفته :

با تشکر از دوست قدیمی و عزیزم جناب آقای احسان امید و سایت میرملاس که این فرصت را فراهم می نمایند . لطفاً این کار خوبتان را ادامه دهید تا امثال بنده بتوانیم آرشیوی از تصاویر دوستان قدیمی و خاطرات شیرین گذشته تهیه نمائیم .

[پاسخ]

سعید بالنگ / دبیر سرویس ایثار و شهادت پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۰ بهمن , ۱۳۹۲ ۰۹:۴۸:

آقای درویشی ممنون میشیم از شما اگر تصاویر قدیمتون رو در اختیارمون بگذارید

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۰ بهمن , ۱۳۹۲ ۲۰:۲۸:

درویشی جان سلام ممنون از اظهار لطفتان . انشالله شرایطی پیش آید که از نزذیک زیارتت کنم.

[پاسخ]

علی شفیعی در گفته :

همکلاسی ومراقب کلاس دوران دبیرستان جناب آقای احسان امید عرض سلام و ادب واحترام دارم خدمت شما ودیگردوستان عزیز.ازدیدن تصاویرشما ودیگردوستان خصوصا”علی نجات شریفی،شهیدوالامقام سعید کردوآقای دلوچی خوشحال شدم.

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۰ بهمن , ۱۳۹۲ ۲۰:۳۱:

آقای شفیعی سلام خیلی خوشحال شدم که پیام گذاشتی. حقیر آن موقع خدمت گذار شما بوده وهستم. برای شما آرزوی موفقیت دارم . سلام مرا به دوستان برسان.

[پاسخ]

رضایی در گفته :

سلام اقای احسان امید ممنون از تصاویر ارسالیتون اما اگه نظر منو پذیرا باشید خواستم بگم ورزشکاران قدیمی به همین چند عکس ختم نمیشه اگه عکس بقیه رو هم میذاشتین بسیار عالی بود لطفا اقدام کنید چرا که مورد استقبال قرار خواهد گرفت با تشکر..

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ شنبه ۱۲ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۹:۵۷:

اقای رضایی سلام.همینطوره که شما میفرمایید انشاالله در حد توان تصاویری که دارم تقدیم میکنم

[پاسخ]

امین آزادبخت (مدیر سایت ) پاسخ در تاريخ شنبه ۱۲ بهمن , ۱۳۹۲ ۲۰:۱۴:

سپاس از شما جناب امید عزیز منتظر عکسهای بیشتری از شما هستیم

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ شنبه ۱۲ بهمن , ۱۳۹۲ ۲۱:۱۱:

جناب آقای آزادبخت سلام ممنون از اظهار لطفتان. دو قطعه عکس به آدرس ایمیل جنابعالی و آقای بالنگ ارسال کرده ام در صورت تمایل در سایتتان منظور شود. متشکرم

[پاسخ]

سعید بالنگ / دبیر سرویس ایثار و شهادت پاسخ در تاريخ شنبه ۱۲ بهمن , ۱۳۹۲ ۲۱:۱۴:

ممنون آقای امید

[پاسخ]

رضایی پاسخ در تاريخ شنبه ۱۲ بهمن , ۱۳۹۲ ۲۲:۴۳:

سلام ممنون از لطفتون منتظر تصاویر بعدی شما هستیم با دورود و سپاس از شما

[پاسخ]

درویشی - شیراز در گفته :

با سلام وخسته نباشی جناب آقای بالنگ
واقعیتش بنده به عنوان دروازه بان در خدمت عزیزان فوتبالیست شهرمان بودم مخصوصاً مقطعی از زمان . (حدود سال 62 ) از جمله افتخار داشتم دروازه بان تیم آقا احسان ، کیوان شهبازی و … باشم اما متأسفانه هیچگونه تصاویری از آن دوران در اختیار ندارم و به خاطر همین این تصاویر که حضرتعالی و بقیه دوستان زحمت آنها را می کشید برایم فوق العاده جذاب است و درخواست دارم برای استفاده همه دوستان این کار خوبتان تداوم داشته باشد .

[پاسخ]

سعید بالنگ / دبیر سرویس ایثار و شهادت پاسخ در تاريخ شنبه ۱۲ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۱:۳۳:

سلام آقای درویشی
ممنون از حضورتون
چشم انشاالله که تداوم دارد

[پاسخ]

رضابارانی در گفته :

واقعاًهرچی تصاویرقدیمی تررانگاه کنیم بدجوری انسانهای باشرف دلتنگ میشوند.واقعاًیادهمه پیشکسوتان فوتبال شهرمابخیر.
مسلم ترکاشوندحتی درکوهدشت هم همیشه میگفت گوشیم خراب شده وشماره ها پـاک شده اند.شرمنـــــده ام و….
ویاتلفن هارامعمولاًجواب نمی داد.
یادبادهنگامیکه بلندگوهادشهرمردم رابه تماشای آن مسابقات دعوت میکردند.

[پاسخ]

مسلم ترکاشوند پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۰ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۱:۳۶:

آقا رضا مخلصیم .

[پاسخ]