کد خبر : 43083
تاریخ انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 345 بازدید

دمپایی پوشی امیر قطر توهین نبود، آقای ضرغامی؟!/ تخریب رییس جمهور مرهمی بر درد فراق احمدی نژاد !

    میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: به نظر می رسد مسئولان ارشد صداوسیما برخلاف بدنه آن بشدت در فراق دوران ریاست جمهوری احمدی نزاد به سر برده و هنوز هم باور می نمی کنند که «او» رفته است، از این رو با تخریب وتضعیف روحانی قصد دارند مرهمی بر درد فراق احمدی نزاد بگذارند. با […]

529652 

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

به نظر می رسد مسئولان ارشد صداوسیما برخلاف بدنه آن بشدت در فراق دوران ریاست جمهوری احمدی نزاد به سر برده و هنوز هم باور می نمی کنند که «او» رفته است، از این رو با تخریب وتضعیف روحانی قصد دارند مرهمی بر درد فراق احمدی نزاد بگذارند.

با وجود آنکه سازمان صدا و سیما طی هشت سال دولت احمدی نژاد به توجیه انواع و اقسام توهین ها و تحقیرهای وی توسط کشورهای بیگانه می پرداخت ، برای رسانه ملی اکنون نوع لباس پوشیدن مجری گفتگو کننده با رییس جمهور حائز اهمیتی حیاتی شده است.

 

52825_819

نوع لباس پوشیدن زکریا، بهانه جدید صداوسیما برای تخریب رییس جمهور

 

در سالهای گذشته زمانی که رییس دانشگاه کلمبیا با توهین مستقیم به احمدی نژاد به تحقیر وی پرداخت و حتی سفرای خارجی در تهران نیز ادب نشستن مقابل رییس دولت وقت ایران را رعایت نمی کردند، سازمان صداوسیما با مربیگری عزت الله ضرغامی مشغول ماله کشی این اقدامات و فتح الفتوح خواندن اقدامات احمدی نزاد بود.

اکنون پس از هشت سال و در شرایطی که کاندیدای مطلوب مدیران صداوسیما از صندوق آراء خارج نشده است این سازمان از هر بهانه ای برای تخریب رییس جمهور استفاده می کند.

در آخرین موج این خرده گیری ها ، بخشهای مختلف خبری سازمان صداوسمیا روز گذشته با دادن گیر سه پیچ به نحوه لباس پوشیدن فرید زکریا مجری گفتگو کننده با دکتر روحانی این اقدام را توهین و عدم راعیت شئونات رییس جمهور ایران ارزیابی کردند.

در حالیکه نوع پوشش فرید زکریا ، به نظر متعارف و متناسب با هوای سر این ایام بود و  مجری های تلویزیونی با این نوع پوشش در مصاحبه های دیگر از جمله گفتگو با رییس جمهور ایالات متحده و سایر کشورهای بزرگ دنیا نیز ظاهر می شوند و کسی این نوع پوشش را توهین تلقی نمی کند.

اکنون باید از مسئولان رسانه ملی که تا این اندازه جزئی نگر شده اند، سئوال کرد اگر این پوشش فرید زکریا توهین است، حاضر شدن امیر قطر با دمپایی و پاهای بدون جوراب و دشداشه عربی در دیدار با احمدی نزاد توهین نبود که آن را دیپلماسی تهاجمی موفق مقابل کشورهای عربی می خواندید؟!

 

52824_387

دمپایی پوشی، پوشش و نوع نشستن توهین آمیز امیر قطر!

 

البته به نظر می رسد مسئولان ارشد صداوسیما برخلاف بدنه آن بشدت در فراق دوران ریاست جمهوری احمدی نزاد به سر برده و هنوز هم باور می نمی کنند که «محمود» رفته است، از این رو با تخریب وتضعیف روحانی قصد دارند مرهمی بر درد فراق احمدی نزاد بگذارند.

 

 

 

درج شده توسط : سرویس خبر و رسانه " میرملاس "

دیدگاه ها

محمودی در گفته :

درود برشرفت میرملاس

[پاسخ]

شریف در گفته :

ای آب ندیده ها و آبی شده ها،بی جبهه وجنگ انقلابی شده ها،مدیون شب حمله جانبازانید،ای بر سر سفره آفتابی شده ها.زنده باد روحانی درود برمیر ملاس

[پاسخ]

اندیشه در گفته :

بی مزه است مطلبت .اولا صدا وسیما در همه دولت ها وظیفه پوشش اخبار روسای جمهوری را دارد حالا چه خاتمی باشد که صدر صد مخالف صدا وسیما بود که حتی بودجه 10 میلیاردی متمم ان زمان صدا وسیما را تایید نکرد تا در تنگنای مالی بماند.اگر حضور ذهن شما کم است شما را ارجاع می دهم به سال اخر ریاست جمهوری احمدی نزاد که چه حجم مطالب انتقادی علیه ایشان پخش شد .در مورد دانشگاه کلمیبا حالا احمدی نزاد اشتباه کرده یا نکده صدا وسیما چه کار بکند ؟در همان زمان هم تمام مطالب لازم گفته شده است. درست است که محمود رفته است اما فقط با 270 هزار رای خود حامیان روحانی هم می دانند اگر اصول گرایان دچار انشقاق نمی شدند همچون 7 انتخابات گذشته اصلاح طلبان برای جبران شکست خود مجبور به اردو کشی خیابانی می کردند.مزید اطلاع شما بگویماین بار هم با سیاست تفرقه بینداز وحکومت کن اقای هاشمی مبنی بر بقای اقای ولایتی در انتخابات علی رغم قبول همه اصول گرایان برای ائتلاف اصول گرایان حذف شدند در پشت پرده یعنی از خودشان نارو خوردند
اقای تورج ازادبخت با تشکر از درج مطلب سیاسیتان امیدورارم خط ومشی جدید میر ملاس یعنی اظهار نظر در باب مطالب سیاسی کشوری ادامه پیدا کند وفقط در مورد شهرستان نباشد .به هر حال اگر نظر اینجانب را درج نمایید ممنون میشم و پاسخ هم بدهید تا باب یک مناظره را فراهم کنید تا خوانندگان استفاده کنند چرا که میر ملاس نشان داده همواره از درج مطالب منتقدان استقبال می کند

[پاسخ]

شریف پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۹ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۲:۰۶:

اگه اندیشه داشتی این حرفارو نمیزدی.ما اصلاح طلبا خداروشکر یکی هستیم و همیشه پیروز بودیم وهستیم.احمدی نژاد با کارهاش چه بلاهایی سر این مملکت نیاورد که روحانی تا آخر ریاست جمهوریش باید اشتباهات محمودو درست کنه

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

درود بر میرملاس، آنهایی که در انتخابات اخیر شکست مفتضحانه ای خوردند به هر ترفند ناچیزی متوسل میشوند که مثلا به زعم خودشان دولت جدید را تخریب کنند. ولی بهتر است که این سطحی نگران بدانند که با این کارهای بی ارزش فقط و فقط آبروی نداشته ی خودشان را می برند چون فقط امثال خودشان مگر این اراجیف را باور کنند.

[پاسخ]

شفيعي در گفته :

برادر عبدي 1- گفته ايد در سطر آخر كامنتتان :جواب مودبانه بدهيم .در فاصله 24 سطر خود نوشته ايد فرصت طلب ،پاچه خواري ،ديكتاتورانه و غيره بگوييد كدام فرهنگ لغت از آنها بعنوان ادب يادكرده است؟.2- احتمالا شما كاسه داغتر از آش هستيد مگر نمي دانيد رهبري و ولايت اشراف كامل دارند بر مذاكرات هسته اي بفرماييد از او جلو تر افتادن و اظهار نظر غير كارشناسي كردن يعني ولايتمداري ؟ 3-لطف كنيد فوايد سياستهاي 8 ساله انرژي هسته اي احمدي نژاد را براي ما بگوييد تا ما هم شاهد پايمال شدن خون شهيد علي محمدي باشيم .4 – گفته اي سرانتان متناسب با هر فصل تغيير رنگ مي دهند درست تشخيص داده اي ذات اصلاح طلبی تغيير است نه جمود فكري .انسان اگر هر روز ديگري باشد جا دارد اما بايد تاسف خورد برا آناني كه عاجزند از درك زمان و مكان و دائم مي گويند حرف مرد يكي است .5-احتمالا نمي داني شناسنامه انقلاب (هاشمي )گفت خسارات 8 ساله دولت احمدي نژاد بيش تر از جنگ تحميلي بود 6-اقلام گفته شده ارزان نشد ولي برادر گران هم نشد. احتمالان شمع اقتصاي شما پايين است حفظ وضع موجود در مواقع بحراني هنر است ضمنا تورم 42 در صدي 25 در صد شده است. 7-البته دموكراسي مورد نظر شما سر صندوق ها 20 نفره تنهاي بيكسي هستيد كه با يك عنوان ابلاغ داريد .از سايت مير ملاس كه چرخش آزادانه مطالب را بدون سانسور چاپ مي كند ممنون هستيم

[پاسخ]

محسن عبدی(کوهنانی) پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۹ بهمن , ۱۳۹۲ ۲۳:۳۱:

جناب شفیعی اولا تابلوست که شما از اهالی میرملاس هستید چون گاف بزرگی دادین وبدون اینکه کامنت بنده تایید شود و در محضر دید قرار گیرد نقدش کردید.برای خودم و همشهریانم متاسفم که دستانتان را از سر کینه بر دهانمان گذاشته اید مبادا بگوییم شما اشتباه میکنید.ما محتاج این نیستیم که شما نوشته ای از ما چاپ کنید شاید دور کنیم از خود انگ بیسوادی را؟ما تشنه ی هدایت شما به راه مردانگی و معرفتیم.
آنقدر از خودتان تعریف کنید و چاپ کنید تا همه بفهمند شما بیسواد نیستید.ما در سایت های دیگر خواهیم گفت واقعیات را.به امید روزی که تشنه ی مردانگی نباشید.

[پاسخ]

تورج آزادبخت / سرویس سیاسی "میرملاس" پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۹ بهمن , ۱۳۹۲ ۲۳:۳۸:

با سلام خدمت آقایان عبدی و شفیعی
جناب آقای عبدی عزیز علت درج فوری کامنت آقای شفیعی این بود که لحظه ای که ایشان کامنت خودشون رو ارسال کردند بنده در حال تایید کامنت ها بودم جهت اطلاع عزیزان که سوء تفاهمی پیش نیاد گفتم. اگر نیاز به توضیح بیشتر بود در خدمتیم.
ممنون از حضور هر دو عزیز

[پاسخ]

محسن عبدی(کوهنانی) پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۰ بهمن , ۱۳۹۲ ۰۰:۰۶:

جناب آزادبخت میشه علت تایید نشدن کامنت بنده را بنویسید؟گمان نمیکنم از توهین های این دوستان
زشت تر باش کامنت بنده.من کجا نوشته ام که کسی آبرو ندارد؟کامنت جناب ناشناس را مرور کن و دوباره تصمیم بگیر.من در سایت های دیگه این متن گذاشتم تایید هم شده.دکان مردانگی وا کن اگرچه اجاره اش بالا و سودش کم است جناب آزادبخت.

[پاسخ]

تورج آزادبخت / سرویس سیاسی "میرملاس" پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۰ بهمن , ۱۳۹۲ ۰۰:۲۴:

دوست عزیز
امیدوارم آمار سایت و مخاطبان آن پاسخ قانع کننده ای باشد برای مقایسه ی شما!
در کامنت ” ناشناس” توهین شخصی وجود ندارد درج کامنت شما بار حقوقی داشت خودتان بهتر از بنده میدانید.
آرام باشید و پایدار جناب آقای عبدی عزیز

[پاسخ]

محسن عبدی(کوهنانی) پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۰ بهمن , ۱۳۹۲ ۰۲:۱۱:

خیلی دوست داشتم جناب شفیعی رودررو و برابرانه راجع به این موضوع بحث میکردیم و جواب یک به یک حرف هایتان را میدادم.حیف که به قول علی دایی لابی تون پر زورتر.

[پاسخ]

كوهدشتي در گفته :

اي بابا عربها معروفند به پا پتي، باز خوبه اين يكي دمپايي پاش كرده، چه حرفا مي زنيد هااااا. حالا ميرملاس تو چرا جوش ميزني يهويي در ميري و نشون ميدي كدوم طرفي هستي بپا از هول هليم تو ديگ نيفتي. آخه به تو چي؟!! هااااا

[پاسخ]

آقای شفیعی اولا شم درست است نه شمع ! دوما کی گفته هاشمی شناسنامه انقلاب است !؟ سوما آقای هاشمی حق دارد از احمدی نزاد بد بگه چون به امپراطوری ایشون پایان داد . بیشتر مشکلات دولت احمدی نزاد از ناحیه دار و دسته هاشمی بود نه تحریم ها !

[پاسخ]

محمد پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۹ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۷:۴۴:

19/5 بده برادر

[پاسخ]

نقطه چین ها پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۹ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۹:۳۲:

احسن .
همین و بس.

[پاسخ]

بابا دیگه دست از سر احمدی نژاد بردارید….همین چندروزپیش تو اینترنت خوندم که یکی از روزنامه های همفکر شمااز اینکه ملک عبدالله وهابی کثیف احمدی نژاد رو از شیطان بدتر دونسته بود خیلی حال کرده بود!!! در حالی که اگر نیم جو غیرت ملی داشت کینه ها و عقده های شخصی رو بر منافع ملی ترجیح نمی داد.
خدانکنه که میرملاس مثل اون روزنامه باشه،چون اگه بفهمم که این جوری فکر می کنه دیگه نگاش هم نمی کنم.

[پاسخ]

محسن عبدی(کوهنانی) در گفته :

جناب تورج خان آزادبخت مهم نیست هرجور صلاح میدانید.ولی یا بگیرید توجیه نکنید.بنده تحصیلکرده حقوقم
کامنت اولم که شما تایید نکردید در سایت روشتا و هومیان شجاعانه تایید شده بار حقوقی هم نداره.
حداقل مباحثی که میدانید حاشیه دارن رو اینجا نزارین.

[پاسخ]

كوهدشتي در گفته :

درود بر شرف احمدي نژاد شجاع كه جهان را وادار به احترام به حقوق ايران كرد از راه ديپلماسي و در عين حال كوتاه نيامدن از حقوق مسلم ايران، حالا مونده كه عظمت احمدي نژاد براي تاريخ ثابت بشه. بزرگمردي كه بدون واهمه در برابر تمام دشمنان داخلي و خارجي ايستاد و كوتاه نيامد.

[پاسخ]