تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
5

پایانه مسافربری شهر گراب راه اندازی شد

  • کد خبر : 43088
  • 08 بهمن 1392 - 10:09

  مدیر کل حمل و نقل و پایانه های لرستان از آغاز فعالیت پایانه مسافربری شهر گراب از توابع شهرستان کوهدشت خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، نصرت الله حیدری  گفت: با توجه به مسافت بیش از ۴۰ کیلومتری این شهر با مرکز کوهدشت و ایجاد برخی سختی ها برای مردم […]

 

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های لرستان از آغاز فعالیت پایانه مسافربری شهر گراب از توابع شهرستان کوهدشت خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، نصرت الله حیدری  گفت: با توجه به مسافت بیش از ۴۰ کیلومتری این شهر با مرکز کوهدشت و ایجاد برخی سختی ها برای مردم گراب در امر تردد و رفت و آمد به مرکز شهرستان، این پایانه با همکاری بخش خصوص ایجاد و راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه برای آماده سازی محیط این پایانه ۳۰۰ میلیون ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است گفت: با توجه به استقبال مردم گراب روزانه یک سرویس از این شهر به مقصد تهران دایر است.

وی با اشاره به فعالیت خودروهای سواری و دستگاههای مینی بوس در پایانه شهر گراب گفت: این وسایط نقلیه نیز به منظور جابجایی درون استانی شهروندان فعالیت دارند.

حیدری یادآور شد: وسایط نقلیه مستقر در این پایانه از نظر کیفیت و مدل فنی مطلوب و قابل قبول بوده و پایانه مذکور نیز به سالن انتظار و سایر ملزومات تجهیز شده است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43088

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.