تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
5

با این شماره‌ها از دریافت سبدکالایتان خبردار شوید

  • کد خبر : 43098
  • 08 بهمن 1392 - 10:20

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: هرچه به زمان توزیع سبدکالا نزدیک می شویم، سوالات مردم درباره آن بیشتر می شود. مهمترین سوال هم این است که سبد کالا به ما تعلق می گیرد یا نه؟! ۴ روش معرفی شده که می توانید از طریق آنها پاسخ این سوال را بگیرید.    اولین روش برای اینکه […]

2014_01_06__15_27_41_news

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

هرچه به زمان توزیع سبدکالا نزدیک می شویم، سوالات مردم درباره آن بیشتر می شود. مهمترین سوال هم این است که سبد کالا به ما تعلق می گیرد یا نه؟! ۴ روش معرفی شده که می توانید از طریق آنها پاسخ این سوال را بگیرید.

 

 اولین روش برای اینکه مطمئن شوید مشمول دریافت سبدکالای حمایتی دولت هستید یا نه، فرستادن پیامک است. این کار را با ارسال کدملی و شماره کارت بانکی به شماره پیامک ۵۰۰۰۷۹۹ می توانید انجام دهید. البته یادتان باشد شماره کارت بانکی را باید ارسال کنید که یارانه نقدی به آن واریز می شود.

تماس با شماره گویای ۰۹۶۱۲ ، متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت، هم راه دیگر است و در واقع مسئولان و کارشناسان طرح از این طریق پاسخگوی سوالات شما هستند.

همچنین می توانید با تماس با درگاه اطلاع‌رسانی همراه اول به شماره #۷۹۹* ، اطلاعات مربوط به موجودی سبد کالای خود را دریافت کنید.

یک راه ارتباط اینترنتی هم وجود دارد. به این ترتیب که در  وب‌سایت رسمی اطلاع‌رسانی سامانه به آدرس www.yaranehkala.ir ، آخرین اخبار مربوط به طرح و لیست فروشگاه‌های مجاز در دسترس است و سرپرستان خانوار می توانند وضعیت شمول خود در طرح را پیگیری و موجودی سبد کالای خود را استعلام کند.البته این روش‌ها پس از دستورات مقامات ذی‌ربط در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت کامل فعال می شود.

سبد کالا که قرار است در کمتر از ۱۰ روز دیگر، به ۱۵ میلیون نفر از سرپرستان خانوار کارمندان دولت اعم از قراردادی، پیمانی یا رسمی، کارگران، طلاب، خبرنگاران و دانشجویان متاهل و بازنشستگان داده شود، شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، ۴ کیلوگرم مرغ، ۲ بسته ۴۰۰ گرمی پنیر، ۲ بسته ۱۶ عددی تخم مرغ است.

این سبدکالا رایگان است و فروشگاه‌های عرضه‌کننده سبد کالا مجاز به گرفتن وجه نقدی و غیرنقدی از شهروندان نیستند و سرپرستان خانوار برای دریافت این سبد باید کارت عابر بانک همراه داشته باشند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43098

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. اولااین مال یک هفته پیشه درضمن غیر فعاله

  2. سلام آرزوی تندرستی و سلامت دارم برای دست اندر کاران میرملاس نیوز برای جالب بود سایت استانی شما
    به شهر من بروجرد هم سری بزنید و از من بخواهید خبرنگار شما باشم در این شهر

  3. سرکار خانم عمادی پور باسلام و عرض ادب
    لطفا با شماره همراه مدیریت سایت که در بالای سایت قسمت ارتباط یا ما درج شده است تماس بگیرید
    با تشکر از حضور شما

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.