- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

به مناسبت دهه فجر؛ ۱۰ هزار موتورسیکلت توقیف شده آزاد می‌شوند

 

رئیس پلیس راهور فرماندهی نیروی انتظامی لرستان گفت: جرائم ۱۰ هزار موتورسیکلت توقیف شده در سطح لرستان بخشوده و آزاد می‌شوند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، حشمت‌الله اسکینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت ایام ‌الله ۲۲ بهمن و دهه مبارک فجر وسایل نقلیه توقیفی که تا پایان آذر ماه امسال در پارکینگ‌های سراسر استان متوقف شده‌اند، آزاد می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۰ خودرو در پارکینگ‌های این استان توقیف شده‌اند، اظهار کرد: بیشتر این خودروها تصادفی هستند و هدف اصلی از اجرای این طرح شامل موتور سیکلت‌های است که در پارکینگ‌های لرستان توقیف هستند.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰هزار موتورسیکلت در لرستان توقیف شده‌اند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی نیروی انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح خودروها و موتورسیکلت‌های که کم‌تر از ۲۰۰هزار تومان خلافی یا فاقد بیمه باشند، راهنمایی و رانندگی این استان یکی از مدارک اصلی ماشین و موتور سیکلت را نزد خود نگه می‌دارد و خودرو  و موتور سیکلت توقیف شده را آزاد و تا زمانی که خلافی و بیمه آنها پرداخت نشود، این مدارک نزد راهنمایی و رانندگی می‌ماند.

اسکینی یاد‌آور شد: مالکان این خودروها می‌توانند تا پایان بهمن ماه با گذاشتن یکی از مدارک اصلی وسیله نقلیه خود به عنوان ضمانت نسبت به ترخیص وسیله نقلیه متوقف شده و با خلافی ۲۰۰ هزار تومانی را آزاد کند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی نیروی انتظامی لرستان گفت: این طرح به منظور رفاه حال شهروندان و مالکان این خودروها در این ایام صورت می‌گیرد.