تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

اخذ مجوز ۷ رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه بروجرد

  • کد خبر : 43147
  • 09 بهمن 1392 - 12:36

  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: با تلاش و پیگیری‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد مجوز هفت رشته کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی ۹۴-۹۳ در این واحد دانشگاهی اخذ شد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس،احمد سیف اظهار داشت: این رشته‌های تحصیلی شامل مهندسی عمران (مدیریت ساخت)، مهندسی شهرسازی (برنامه‌ریزی شهری)، […]

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: با تلاش و پیگیری‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد مجوز هفت رشته کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی ۹۴-۹۳ در این واحد دانشگاهی اخذ شد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس،احمد سیف اظهار داشت: این رشته‌های تحصیلی شامل مهندسی عمران (مدیریت ساخت)، مهندسی شهرسازی (برنامه‌ریزی شهری)، مهندسی معماری، مهندس شیمی (مهندسی فرآیند)، شیمی تجزیه، برق الکترونیک و مکانیک (گرایش طراحی جامدات) هستند.

وی ادامه داد: با افزوده شدن این تعداد رشته، رشته‌های کارشناسی ارشد ارائه شده توسط این واحد دانشگاهی به ۳۴ رشته ارتقا می‌یابد. 

این مسئول خاطرنشان کرد: احداث کلینیک بیماری‌های خاص با مشارکت بنیاد بیماری‌های خاص کشور به متراژ ۲ هزار و ۲۵۰ مترمربع با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال انجام است.

سیف بیان داشت: این پروژه در فاز هشت شهرک اندیشه در حال ساخت است و شامل بخش‌های دیالیز، شیمی درمانی، رادیولوژی، تالاسمی و آزمایشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد تاکید کرد: همچنین یک کلینیک دندانپزشکی با ظرفیت استاندارد ۲۲۰ یونیت به متراژ ۶ هزار و ۲۵۰ مترمربع دارای ۲۰ بخش عمومی و تخصصی با پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد در حال احداث است.

سیف خاطرنشان کرد: این کلینیک دارای بخش‌های عمومی و تشخیص و پروتز ثابت و متحرک، رادیولوژی، اطفال، لیزر، ایمپلنت، جراحی ارتودنسی و… است که در احداث آن استانداردهای جهانی کاملا رعایت شده است.

وی ادامه داد: این کلینیک بزرگ‌ترین کلینیک دندانپزشکی کشور است که در محل ساختمان دانشگاه پیراپزشکی شهرستان بروجرد در حال احداث است.

سیف در ادامه افزود: این پروژه از فروردین سال جاری آغاز شده که بخشی از تجهیزات آن نیز خریداری شده و احتمال می‌رود، پایان شهریورماه ۹۳ به بهره‌برداری کامل برسد.

این مسئول گفت: با راه‌اندازی این کلینیک، درآینده نیز می‌توان نسبت به جذب دانشجوی مقطع دکترای تخصصی اقدام کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43147

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. جناب آقای دکتر جمالزاده یاد بگیر از دکتر سیف

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.