تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

۷۵ طرح دامی و کشاورزی دهه فجر در لرستان به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 43153
  • 09 بهمن 1392 - 13:13

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از از افتتاح ۷۵ طرح دامپروری وکشاورزی همزمان با ایام دهه فجر در این استان خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، مهرداد غضنفری افزود: این طرح ها شامل آب و خاک، کشاورزی، دامپروری، صنایع روستایی، شیلات وطیور بوده که با بهره برداری از آنها بیش از […]

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از از افتتاح ۷۵ طرح دامپروری وکشاورزی همزمان با ایام دهه فجر در این استان خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، مهرداد غضنفری افزود: این طرح ها شامل آب و خاک، کشاورزی، دامپروری، صنایع روستایی، شیلات وطیور بوده که با بهره برداری از آنها بیش از ۲۴۰ فرصت شغلی مستقیم ایجاد خواهد شد.

وی اظهار داشت: همچنین اجرا و تکمیل این تعداد طرح موجب بهره مندی ۸۱۰ خانوار روستایی استان از مزایا و فوای این طرح ها می شود.

به گفته غضنفری برای اجرای طرح های کشاورزی و دامپروری استان در دهه فجر امسال، حدود ۱۶۰ میلیارد ریال تامین و هزینه شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43153

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. سلام جناب آقای مهندس غضنفری خسته نباشی . تورا بخدا طرح پمپاژ آبرسانی به مزارع که مبلغشان زیر ۵۰ میلیون تومان است در دستور کار خود قرار دهید./.ممنونم وتورا بخدا مدیر محترم سایت میرملاس این خبر را به مهندس غضنفری ارسال و ایشان را بااین موضوع باخبرکنید.

  2. سلام اقای غضنفری تبریک عرض میکنم وبرایتان ارزوی توفیق خدمت وسربلندی دارم بخاطرجاودانگی نامتان نظرشفا بخشی هم به کوهدشتودشتهای تشنه اش داشته باشید پایدارباشی

  3. سلام جناب مهندس غضنفری
    خواهشمند است در مورد شبکه دامپزشکی استان مخصوصاً جناب اقای مدیر کل و تیم مدیریتی شبکه دامپزشکی استان و شهرستانها و مخصوصاً شهرستان کوهدشت اصلاحاتی انجام دهید چرا که این بزرگواران از مدیر بودن فقط پول حق مدیریت و مسائل مادی دیگر را یاد گرفته اند که بگیرند. لطفاً به منظور آگاهی بیشتر از وضعیت شبکه دامپزشکی در استان و شهرستانها تیم های تحقیق و تفحس از نیروهای کار کشته و با سواد تشکیل دهید تا آمارهای واقعی و وضعیت اسفناک شبکه دامپزشکی استان و شهرستان ها مخصوصاً کوهدشت را به اسحضار برسانند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.