تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
10

‘عباس قائدرحمت’ نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شد

  • کد خبر : 4317
  • 16 اردیبهشت 1391 - 8:00

    به گزارش میرملاس نیوز؛’عباس قائدرحمت’ با رای قاطع اکثریت مردم به عنوان نماینده مردم شهرستانهای دورود و ازنا در مجلس نهم برگزیده شد.     مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با ۳۲ حوزه انتخابی از سراسر کشور با رقابت دو نامزد در حوزه انتخابیه دورود و ازنا برگزار شد. این […]

 
 
به گزارش میرملاس نیوز؛’عباس قائدرحمت’ با رای قاطع اکثریت مردم به عنوان نماینده مردم شهرستانهای دورود و ازنا در مجلس نهم برگزیده شد.
 

  مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با ۳۲ حوزه انتخابی از سراسر کشور با رقابت دو نامزد در حوزه انتخابیه دورود و ازنا برگزار شد.

این دور از انتخابات با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در پای صندوقهای اخذ رای برگزار شد.

در حوزه انتخابیه دورود و ازنا ۷۵ درصد از مجموع ۱۴۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در مرحله نخست انتخابات شرکت کردند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=4317

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۴
  1. یعنی تو این شهر هیجکی نبود که اینو انتخاب کردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. نه بابا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. تبریک به مردم خوب درود و ازنا

    ایشان مردی محترم و مدیری صادق هستند

    برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم

  4. ایشان یکی ازمدیران لایق این مملکت وازخانواده ای اصیل وارزشمندهستند،درودخدابرمردمی که اورابرگزیده اند. قطعن به یاری خداونیروهای ارزشمندحوزه انتخابیه موفق خواهندشد.

  5. مواظب باش از اصالت نترکه؟

  6. عجب مرد شریفی|!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. سرفراز باشید مردم درود………

  8. ادم خوبی هست

  9. اقای قائد رحمت مردی متدین وولایی ودلسوز وهمرزم شهدا بوده درود بی کران برشما مردان غیور که انتخاب شایسته واصلحی انجام دادید ….فرزند شهید از دیار سربداران

  10. عباس قایدرحمت مردشریف ولایقی است

  11. بله واقعاً علی جان شما به نکته خوبی اشاره کردید مردم یک ناحیه و مرز و بوم با چه امید و رویاهایی فرد لایق و مناسب را جهت نماینده انتخاب میکنند اما بعد ها ……….

  12. اقای قاید رحمت اگه واقعا به فکر مردم هستی ونگران زندگی مردم هستی اول به فکر این جاده لعنتی ازنا اراک باش که شده جاده مرگ و روزانه شاهد از دست رفتن عزیزانمان هستیم.اما شما کجایید که درد مردم رو ببینید.واقعا وقتشه که از خواب بیدار بشین.ما تو این هفته یه عزیز رو از دست دادیم و دستمون جایی بند نیست.از عزیزانی که نظر منو خوندن خواهش میکنم با من همدردی کنن.روحش شاد یادش گرامی……………………

  13. آقای عباس قایدرحمت ممکن است که بفرمایید چند نفر از مدیران دورود و ازنا غیر بومی هستند.فقط به اداره بیمه چسبیدید.نماینده کارهای مهمتری دارد نه انتصاب.اون هم انتصاب نالایق.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.