تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

اولین فرماندار رومشکان منصوب شد

  • کد خبر : 43244
  • 09 بهمن 1392 - 22:33

  به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛ با ارتقاء بخش رومشکان از توابع شهرستان کوهدشت به شهرستان، فرمانداری رومشکان فعالیت خود را در ایام دهه ی فجر با معرفی اولین فرماندار رومشکان آغاز خواهد کرد. طبق شنیده های موثق وزیر کشور محمد محمدی نژاد را به عنوان اولین فرماندار شهرستان رومشکان منصوب کرده است و […]

688766

 

به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛ با ارتقاء بخش رومشکان از توابع شهرستان کوهدشت به شهرستان، فرمانداری رومشکان فعالیت خود را در ایام دهه ی فجر با معرفی اولین فرماندار رومشکان آغاز خواهد کرد.

طبق شنیده های موثق وزیر کشور محمد محمدی نژاد را به عنوان اولین فرماندار شهرستان رومشکان منصوب کرده است و روز ۱۶ بهمن ماه مراسم معارفه ی ایشان در شهر چغابل رومشکان برگزار خواهد شد.

گفتنی است محمدی نژاد اهل کوهدشت ، از نیروهای اصلاح طلب و در دوران دولت اصلاحات بخشدار رومشکان بوده است .

فرماندار رومشکان با دریافت این حکم موظف خواهد شد در ایجاد فضای همدلی در میان مردم با بهره گیری از ظرفیت های موجود، نظارت و مراقبت در طرح های عمرانی با هماهنگی دستگاه های اجرایی مراقبت و پیشبرد امور آموزشی، فرهنگی، اقتصادی، بهداشت و درمان و راه اندازی ادارات شهرستان اقدام کند.

میرملاس نیوز این انتصاب را به حاج محمد محمدی نژاد پیشاپیش تبریک عرض نموده و امیدواریم تجربه ارزنده و سابقه ی مدیریت توانای ایشان منشاء خیر و برکت و آبادانی برای شهرستان تازه تاسیس رومشکان باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43244

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 156در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵۶
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.