تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

موفقیت صددرصدی فتا لرستان در شناسایی برداشت‌های غیرمجاز مالی

  • کد خبر : 43282
  • 11 بهمن 1392 - 14:54

  رئیس پلیس فتا لرستان گفت: پلیس فتا لرستان صددرصد جرائم مالی، ماهواره‌ای وسایت‌های ضد اخلاقی را شناسایی کرده است. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، حسن بهشتی  اظهار داشت: پلیس فتا لرستان ‌در شناسایی جرائم به خصوص برداشت‌های غیرمجاز مالی ‌‌موفقیت چشم‌گیری داشته است. وی گفت: پلیس فتا در شناسایی سایر جرائم […]

 

رئیس پلیس فتا لرستان گفت: پلیس فتا لرستان صددرصد جرائم مالی، ماهواره‌ای وسایت‌های ضد اخلاقی را شناسایی کرده است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، حسن بهشتی  اظهار داشت: پلیس فتا لرستان ‌در شناسایی جرائم به خصوص برداشت‌های غیرمجاز مالی ‌‌موفقیت چشم‌گیری داشته است.

وی گفت: پلیس فتا در شناسایی سایر جرائم مانند هک و سرقت اطلاعاتی به خصوص اطلاعات شخصی افراد ۸۰ درصد تاکنون موفق بوده که همواره در این زمینه مورد تقدیر و تشکر مسئولان مختلف قرار گرفته است.

بهشتی خاطرنشان کرد: پلیس فضا تولید و تبادل اطلاعات برابر با مصوبه مجلس شورای اسلامی و تاکید فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بدنه ناجا به صورت تخصصی در ‌ارتباط‌ با شناسایی جرائم تشکیل شده است.

رئیس پلیس فتا لرستان تصریح کرد: این مرکز به منظور شناسایی و پیشگیری از جرائم سایبری، ماهواره‌ای، اطلاعاتی با تخصص فناوری بالا در کشور و به تبع استان لرستان به وجود آمده است.

وی افزود: پلیس فتا با تجهیزات و ابزار به روزی که در اختیار دارد، در راستایی ۶ حوزه اقتصادی، اجتماعی، ارزشی، الکترونیک، بانک‌داری الکترونیک و سایر موارد جزئی الکترونیکی در حال فعالیت است.

بهشتی خاطرنشان کرد: پلیس فتا(فضا تولید و تبادل اطلاعات) لرستان سه سال است که راه‌اندازی شده و تاکنون عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است.

رئیس پلیس فتا لرستان گفت: این پلیس به منظور گسترش هرچه بهتر امنیت در کشور و به تبع لرستان تلاش خود را به کار گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43282
  • ارسال توسط :
  • 213 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای موفقیت صددرصدی فتا لرستان در شناسایی برداشت‌های غیرمجاز مالی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.