تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

فرماندارمرکز لرستان از مشارکت مردم شهرستان خرم آباد و دوره چگنی در انتخابات تقدیر کرد

  • کد خبر : 4330
  • 16 اردیبهشت 1391 - 22:25

    به گزارش میرملاس نیوز؛فرماندار مرکز لرستان از مشارکت مردم شهرستانهای خرم آباد و دوره چگنی درمرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.  مرتضی ولی پوری روز شنبه ،با تقدیر از حضور با شکوه و پرشور مردم حوزه انتخابیه افزود: مشارکت مردم را در مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مطلوب […]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز؛فرماندار مرکز لرستان از مشارکت مردم شهرستانهای خرم آباد و دوره چگنی درمرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

 مرتضی ولی پوری روز شنبه ،با تقدیر از حضور با شکوه و پرشور مردم حوزه انتخابیه افزود: مشارکت مردم را در مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مطلوب و قابل تحسین بوده است.

با اشاره به مشارکت بالای مردم ولایتمدار شهرستان در مرحله اول نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با وجود اینکه مرحله دوم بین کاندیدای انتخابات صورت گرفته است حضور چشمگیرمردن را به دنبال داشته است.

وی از دو کاندیدا و هواداران آنها خواست با کنار گذاشتن فضای رقابت موجبات نشاط در فضای سیاسی را در جامعه فراهم کنند و سربلندی و پیروزی نظام اسلامی باشند.

فرماندار خرم آباد تصریح کرد: برنده اصلی انتخابات مردم هستند که با حضور پرشور و حداکثری برای اعتلای نظام و مایوس کردن دشمنان در صحنه حاضر شده اند.

ولی پوری گفت: نامزدهایی که به مجلس راه نمی یابند با تمکین از قانون و دعوت طرفداران خود به آرامش جشن انتخابات را تکمیل کنند.

ابراهیم آقا محمدی و محمدرضا ملکشاهی راد برای کسب دومین کرسی نمایندگی شهرستان های خرم آباد وچگنی روز جمعه در مرحله دوم انتخابات مجلس با یکدیگر رقابت کردند با اختلاف ۲۰ هزار رای ابراهیم آقا محمدی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=4330

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.