تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

ویژه برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی استان لرستان اعلام شد

  • کد خبر : 43309
  • 11 بهمن 1392 - 20:38

  مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان با تشریح ویژه برنامه های دهه فجر، گفت: برنامه گرامیداشت دهه فجر از ۱۲ بهمن با دیدار مقامات اجرایی استان با نماینده ولی فقیه در لرستان آغاز و در ادامه مراسم نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان فدک خرم آباد و افتتاح طرح گازرسانی به ۹ روستای حسن آباد کمالوند […]

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان با تشریح ویژه برنامه های دهه فجر، گفت: برنامه گرامیداشت دهه فجر از ۱۲ بهمن با دیدار مقامات اجرایی استان با نماینده ولی فقیه در لرستان آغاز و در ادامه مراسم نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان فدک خرم آباد و افتتاح طرح گازرسانی به ۹ روستای حسن آباد کمالوند با حضور استاندار لرستان برگزار می شود.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، ˈرضا سپهروندˈ افزود: همچنین جشن ویژه فجر و امید نیز روز شنبه ۱۲ بهمن ماه با حضور استاندار لرستان در شهرستان ازنا برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: افتتاح راه دسترسی روستایی عمل آباد – شینه ، افتتاح نمایشگاه عکس دوران انقلاب شهرستان سلسله و نمایشگاه کانون پرورش الشتر با حضور معاون سیاسی، افتتاح مرغداری گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای پل باباحسین و خط انتقال و شبکه فاضلاب مسکن مهر خرم آباد با حضور معاونین استانداری لرستان از دیگر برنامه های نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی است.

سپهروند گفت: افتتاح ۱۵۶ واحد مسکونی مسکن مهر بروجرد، انبار و گازرسانی به سایت نمایشگاهی بروجرد و اجرای برنامه امید و فجر شهرستان دورود با حضور استاندار لرستان نیز روز یکشنبه ۱۳ بهمن ماه انجام خواهد شد.

مشاور استاندار لرستان افزود: همچنین دراین روز سه طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی نیز با حضور معاون عمرانی استانداری لرستان در شهرستان بروجرد به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته وی، در ادامه برنامه های دومین روز از دهه فجر سه طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی در شهرستان دورود و سه طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان دلفان به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان افزود: بهره برداری از طرح کمربندی نورآباد – هرسین و کارخانه آرد دلفان و افتتاح بخشداری خاوه و برنامه فجر و امید شهرستان نورآباد با حضور استاندار لرستان در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی انجام می شود.

به گفته سپهروند، درهمین ارتباط، علاوه بر افتتاح چندین طرح عمرانی، چند برنامه متنوع فرهنگی با حضور معاونین استانداری لرستان در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان های کوهدشت، دوره و پلدختر برگزار می شود.

وی افزود: چهارمین روز از ایام دهه فجر انقلاب اسلامی نیز یک راه روستایی، مرکز بی تی اس مخابرات، طرح پرورش ماهی، تعاونی مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای نیز با حضور معاونین استاندار در شهرستان های دلفان، دورود و ازنا به بهره برداری خواهد رسید.

مشاور استاندار لرستان گفت: در ادامه برنامه های گرامیداشت سالگرد انقلاب اسلامی، ۵۱۲ واحد مسکونی مسکن مهر و هنرستان فنی حرفه ای شهرستان کوهدشت با حضور استاندار لرستان در پنجمین روز از دهه فجر(۱۶ بهمن ماه) به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: همچنین در چهارمین روز دهه فجر ، مخزن ۲۵۰۰ مترمکعبی شهر خرم آباد و مخزن ۱۰۰۰مترمکعبی شهر درب گنبد و مدرسه سه کلاسه روستایی با حضور معاون توسعه مدیریت استانداری لرستان افتتاح خواهد شد.

وی اظهار داشت: افتتاح خانه بهداشت روستایی، مسکن روستایی و طرح برق رسانی به یک روستا در شهرستان الیگودرز نیز با حضور معاون سیاسی استانداری از دیگر برنامه های چهارمین روز از ایام دهه فجر است.

به گفته وی، در پنجمین روز از ایام گرامیداشت دهه قجر، ۴۰۰ واحد مسکونی طرح مسکن مهرالیگودرز نیز با حضور استاندار لرستان افتتاح و تحویل متقاضیان خواهد شد.

سپهروند افزود: همچنین دراین روز(۱۷ بهمن) یادواره شهدای انقلاب شهرستان الیگودرز و برنامه فجر و امید شهرستان دوره نیز با حضور مهندس بازوند برگزار خواهد شد.

وی گفت: درهمین راستا، یک استخر سرپوشیده، طرح بهسازی محور روستایی در الیگودرز، طرح پرورش ماهی روستایی و استخر شنای روستایی شهرستان بروجرد و دو طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان پلدختر نیز با حضور معاونین استاندار لرستان به بهره برداری می رسد.

به گفته وی، مخزن ۵۰۰۰ مترمکعبی اب شهرستان دورود با حضور استاندار لرستان در هفتمین روز از دهه فجر(۱۹ بهمن ماه) افتتاح خواهد شد و برنامه فجر و امید شهرستان رومشکان نیز با حضور مهندس بازوند برگزار می شود.

وی افزود: افتتاح یک مدرسه هشت کلاسه د برگزاری جشن انقلاب در شهرستان دورود با حضور معاون پشتیبانی و بهره برداری از طرح پرواربندی دام و راه روستایی در شهرستان پلدختر با حضور معاون سیاسی و افتتاح دو طرح عمرانی در شهرستان بروجرد با حضور معاون امور عمرانی استانداری لرستان از دیگر برنامه های هفتمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی در استان است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان لرستان در روز ۲۰ بهمن ماه با افتتاح چندین طرح عمرانی در شهرستان های پلدختر، الیگودرز و سلسله و بروجرد با حضور معاونین استاندار و برگزاری جشن فجر و امید در شهرستان پلدختر با حضور استاندار لرستان، ادامه می یابد.

سپهروند ادامه داد: جشن بزرگ فجر و امید شهرستان خرم آباد نیز ۲۱ بهمن ماه با حضور استانار لرستان برگزار و در ادامه برنامه های این روز سه طرح بزرگ عمرانی و خدماتی شهری و روستایی نیز با حضور معاونین استانداری در شهرستان خرم آباد به بهره برداری می رسد.

مشاور استاندار لرستان گفت: ۲۲ بهمن ماه نیز همچون همیشه شاهد برگزاری راهپیمایی باشکوه یوم الله پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم و مسئولان در سطح شهرستان های استان لرستان خواهیم بود.

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، ۴۱۳ پروژه و طرح عمرانی، خدماتی، تولیدی ، صنعتی و کشاورزی در استان لرستان آغاز می شود.

برای اجرا و بهره برداری از این تعداد پروژه در مجموع دو هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات بانکی هزینه شده است.

اعتبارات هزینه شده برای این تعداد پروژه شامل دو هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی و ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی است.

با اجرا و بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغال بکار ۴۷۶ نفر به صورت مستقیم در سطح استان فراهم شده است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43309

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.