کد خبر : 43320
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۷
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,210 بازدید

بهزاد ابراهیمی سرپرست بخشداری کوهنانی شد

    به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز، طی حکمی از سوی حمزه پور فرماندار کوهدشت، بهزاد ابراهیمی به عنوان سرپرست بخشداری کوهنانی منصوب شد. در مراسم تودیع و معارفه سرپرست بخشداری کوهنانی، از زحمات آقای علی امید همتی تقدیر وبهزاد ابراهیمی به عنوان سرپرست بخشداری کوهنانی معارفه شد.  ابراهیمی از خانواده معظم شهدا و دارای […]

 

 
به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز، طی حکمی از سوی حمزه پور فرماندار کوهدشت، بهزاد ابراهیمی به عنوان سرپرست بخشداری کوهنانی منصوب شد.

در مراسم تودیع و معارفه سرپرست بخشداری کوهنانی، از زحمات آقای علی امید همتی تقدیر وبهزاد ابراهیمی به عنوان سرپرست بخشداری کوهنانی معارفه شد.

 ابراهیمی از خانواده معظم شهدا و دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی است . وی پیش از این معاون بخشدار معمولان، کارشناس سیاسی-انتظامی فرمانداری پلدختر،کارشناس سیاسی انتظامی بخشداری معمولان بوده است.

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

صادق ابراهیمی از شیراز در گفته :

سلامی چو بوی خوش اشنای.خبرمسرت بخشی بود نه از اون جهت که مسولیت پذیرفتی .خوشحالیم برااینه که ادم مسولیت پذیری خدمت گذار مردم شده

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ شنبه ۱۲ بهمن , ۱۳۹۲ ۲۰:۰۲:

از لصف بی شائبه شما و خانواده محترمتان کمال تشکر را داریم

[پاسخ]

مردم پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۳ بهمن , ۱۳۹۲ ۲۳:۱۲:

با سلام خدمتگزار

[پاسخ]

کلانتر در گفته :

سلام کاکه نگفتم بی خود شمارتو به اسم بخشدار نزده بودم .از امروز میزنم استاندارانشالا که خدا قسمت کنه.امیدوارم خدمتگذار خدومی برا مردم باشی

[پاسخ]

آواابراهیمی از شیراز در گفته :

سلام عمو بهزاد.خیلی خوشحالم از دور بهت تبریک میگم

[پاسخ]

طرهانی از شهر بیضا در گفته :

تیریک میگم اقای ابراهیمی از جسارت واحساس مسولیتی که از شما سراغ داریم میدونم که تو این وادی موفق میشید

[پاسخ]

ازادی از پلدختر در گفته :

تبریک اقای ابراهیمی شما لیاقتتون رو تو شهر معمولان ثابت کردید انشالا در مسولیتهای بالاتر از تون استفاده بشه

[پاسخ]

محمد ازدوستان دوره دانشگاه در گفته :

به مردم تبریک میگم که فردی ازخانواده اصیل و فرزندشهیدی سر افراز وانسانی نترس که برا ایفای حق از هیچ کسی ترسی بدل ندارد خدا عزت داده تا خدمت گذار مردم باشد.

[پاسخ]

شاهین در گفته :

تبریک حاج بهزاد خوشحالم نه بخاطر خودمون بلکه برا مردم کوهنانی چون میدونم مسولیت پذیری وازهمه مهمتر فرزند شهیدی واین باعث دلگرمیه

[پاسخ]

گاو مرو در گفته :

بهزاد جان از طرف خودم و تمام برو بچه های گاومرو بهت تبریگ میگم

[پاسخ]

علی امرایی پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۴ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۳:۱۶:

مرو ای دوست مرو ای دوست……….

[پاسخ]

خسرو پرویزپور در گفته :

متن اصلاحی

بهزاد عزیز
با سلام و تحیت:
میدانم که این مناصب عنوان و پیرایه نیست؛ عاریه ایست برای رشد خصائل عالی آدمی ،سهمی اندک است برای تو که فرزند شایسته ترین عباد صالح خدایی؛فرزند شهیدی از ستارگان آسمان.
بیشترینش را برایت آرزو دارم…

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ شنبه ۱۲ بهمن , ۱۳۹۲ ۲۰:۰۴:

از لطف حضرتعالی کمال تشکر را دارم

[پاسخ]

میثم ابراهیمی در گفته :

عرض تبریک وباآرزوی بهترین های برای مردم کوهنانی وبهزادابراهیمی عزیز وداریوش عزیز

[پاسخ]

کوروش در گفته :

از شما عذر خواهی مینکم با کمال شرمندگی
خدا نگهدار شما و دوستان باشد

[پاسخ]

رامین ابراهیمی در گفته :

عرض تبریک دارم و امیدوارم همیشه مراحل زندگی موفق باشی و با زحمات و تلاش فراوان برای مردم شریف و با غیرت کوهنانی مفید باشید.

[پاسخ]

مجتبي ولي پوري در گفته :

برداربسيجي و ولايت مدار جناب آقاي بهزاد ابراهيمي انتخاب جنابعالي به سمت بخشداري كوهناني تبريك ميگم نصرت اله كريمي

[پاسخ]

حسود در گفته :

بابا حالا دو روز سرپرستی بخشداری که این همه … نداره.

[پاسخ]

کژینه در گفته :

جناب آقای بهزاد ابراهیمی انتصاب جنابعالی را به سمت سرپرستی بخشداری کوهنانی تبریک میگوییم امیدواریم که همیشه موفق وموید باشید

[پاسخ]

علی اکبر جلالی در گفته :

یعنی واقعا در منطقه کونانی “قطع الرجال” است

[پاسخ]

کونانی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۳ بهمن , ۱۳۹۲ ۲۱:۰۲:

آقای جلالی بصیرت داشته باش

[پاسخ]

مهاجردر پاسخ جلالی پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۴ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۰:۲۱:

آقای جلالی با عرض پوزش فراوان ، اولا “قحط الرجال” صحیح است نه “قطع الرجال” دوما من هم با شما هم عقیده ام و مطمئنم که کونانی نیروهای با استعدادی دارد و می توانند با اندکی سعه صدر با هم کنار بیایند و شهر خودشان را اداره کنند. دوست عزیز مطمئن باش تا زمانی که منیت برما حاکم باشد و نیروی انسانی ما همچنان توسعه نیافته باشد اوضاع همانگونه خواهد بود که می بینیم.مقصر خود ما هستیم به علت توسعه نیافتگی نیروی انسانی موجود، از پتانسیل بالای منطقه خودمان استفاده نمی کنیم.به قول معروف “از ماست که بر ماست”.

[پاسخ]

لا یسود در گفته :

اینو برادر جلالی واقای حسود بدونن البته عذر میخوام این جور نوشتنها وعرض تبریک گفتنها روباید به کسانی خرده گرفت که بنرهای انچنانیشون چهره کوهدشتو کریه کردن بعدش اگه موضوع قحط الرجال باشه که بایداز اقایونی که تا دیروز چپی بود ندو درمیانه راه جریان انحراف وامروز اصلاح طلب نام برده بشه ثوابش بیشتره .در اخر هم اینو بدونید حضرت علی خطاب به مالک اشتر نوشتند که ازافراداصیل استفاده کن پس حضرت دراون زمان به مردم فهمونده که از چنین انتصاباتی خوشحال باشن

[پاسخ]

یه دوست در گفته :

اقایون بدونن سرپرستی بخشداری اونم کونانی اش دهن سوزی نیست اگه اقای ابراهیمی دنبال این جور مسائل بود از پلدختر نمیومد کوهدشت من روحیه این اقا رو میشناسم چون کمبود این جور چیزا رو نداره یعنی تمام افرادبا اصالت این خصیصه نیکو رو دارن .گیاه سر ریشه هر کی میخواد باشه کمبود خود بزرگ بینی وتکبر نداره چون وجهه اجتماعی بهش این اجازه رو نمیده .

[پاسخ]

کوه نان در گفته :

اینم از افتخارات دولت تدبیر و امید.این همه…یکی جواب مردم کوهنانی رو بده چرا قحطی نفت؟جناب ابراهیمی حداقل یه زنگ بزن بگو چرا نفت واسه کوهنانی نمیاد؟از مدیر محترم میرملاس میخواهم پی گیر این قضیه باشن.الان بیست روزه یک لیتر نفت وارد کوهنانی نشده

[پاسخ]

ابرهیمی پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۴ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۴:۱۴:

با عرض سلام خدمت سروران گرامی

با مدیریت محترم پخش نفت و فراورده های نفتی شهرستان جناب آقای قبادی تماس به عمل آمد که ایشان با سند و مدرک قول مساعد دادند که مقدار سوخت نفت سفید که از تاریخ 1 / 11 سال 92 وارد بخش کوهنانی شده در همین سایت به اطلاع مردم برسانند

[پاسخ]

داریوش ابراهیمی/ دبیر سرویس خبر " میرملاس نیوز " پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۴ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۴:۲۷:

جناب ابراهیمی از شما سپاسگزارم که به نظرات مخاطبین میرملاس توجه نموده اید، امیدواریم با پیگیری شما مشکل بوجود آمده مرتفع شود.

[پاسخ]

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه کوهدشت پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۴ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۴:۳۴:

با سلام و عرض ادب خدمت همه خوانندگان عزیز سایت میرملاس و مخصوصاً دوست عزیزمان کوه نان.

پیرو تماس تلفنی آقای ابراهیمی سرپرست محترم بخشداری کوهنانی با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه کوهدشت مبنی بر اینکه در ماه جاری نفت سفیدی برای بخش کوهنانی ارسال نگردیده است که آمار دقیق در اختیار بخشداری قرار داده شد و جهت اطلاع دوستان و خوانندگان عزیز باید به عرض برسانم که آمار دقیق ارسالی نفت سفید برای اهالی محترم بخش کوهنانی در چهارده روز بهمن ماه سال جاری به مقدار 397000 لیتر بوده و مقدار 154000 لیتر موجودی فروشندگی هایی که اقدام به خرید فرآورده نموده اند در انبار می باشد که آمار تمامی فروشندگان بخش به شرح ذیل می باشد:
ارسالی برای فروشندگی کوهنانی 1 با تصدی گری آقای نادر پیری زاده مقدار 60000 لیتر طی دوحواله 92/11/02 و 92/11/06
ارسالی برای فروشندگی کوهنانی 2 با تصدی گری آقای میرزا دهقان مقدار 38000 لیتر طی دو حواله 92/11/03 و 92/11/12
ارسالی برای فروشندگی بساط بیگی با تصدی گری آقای مرادخان منصوری مقدار 38000 لیتر طی دوحواله 92/11/02 و 92/11/08
ارسالی برای فروشندگی پرچه سرخه وسکور با تصدی گری آقای علیرضا جعفری مقدار 28000 لیتر طی دو حواله 92/11/05 و 92/11/13
ارسالی برای فروشندگی توه خشکه با تصدی گری آقای چراغعلی گراوند مقدار 19000 لیتر طی حواله92/11/05
ارسالی برای فروشندگی چله بان با تصدی گری آقای یوسف آدینه وند مقدار 28000 لیتر طی دو حواله 92/11/05 و 92/11/13
ارسالی برای فروشندگی ده برادر با تصدی گری حیدری مقدار 38000 لیتر طی دو حواله 92/11/08 و 92/11/14
ارسالی برای فروشندگی سرخه لیجه با تصدی گری آقای بهرام بگ آدینه وند مقدار 38000 لیتر طی دو حواله 92/11/04 و 92/11/13
ارسالی برای فروشندگی شورابه با تصدی گری آقای براخاص محمدی مقدار 38000 لیتر طی دو حواله 92/11/02 و 92/11/08
ارسالی برای فروشندگی گرخشاب سفلی با تصدی گری آقای شه جان آدینه وند مقدار 14000 لیتر طی حواله 92/11/06
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه کوهدشت

[پاسخ]

امین آزادبخت (مدیر سایت ) پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۴ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۶:۰۹:

سپاس از پاسخگو بودن شما دوستان عزیز…

[پاسخ]

محسن عبدی(کوهنانی) پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۴ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۸:۱۲:

اولا جناب قبادی این جوابگوی یک هفته کوهنانی نیست و جمعیت سی هزار نفری ده برابر این مقدار نیاز دارد.تعاونی بهرنگ کوهنانی که نفت مرکز شهر را تامین میکند چرا یکماه نفت نیاورده؟چرا برای اینها بار میاد ولی برای تعاونی بهرنگ کوهنانی نمیاد؟دو هفته است بار خرید کردم ولی نمیاد؟؟؟چرا مسول توضیح انبار خرم آباد میگوید ما برای کسایی میفرستیم که از ناحیه یعنی شرکت نفت کوهدشت سفارش میکنن؟؟؟
…چرا همیشه جناب میرزایی در شرکت نفت نیستن هر وقتی هم هستن در کار ما خلل ایجاد میکنند؟چرا به بنده میگویید سهمیه تمام شده ولی پشت سر من بار خرید میشه؟؟؟
مشکل که خیلی زیاد ولی جاش نیست مردم فریب این آمارها را نمیخورن؟چطور برای یک فروشنده سه بار اومده ولی برای ما یکبار هم نیامده؟مردم قضاوت میکنن؟چرا به شما گزارش میدهن فلان چایگاه داره خلاف میکن و آزاد میفروش ولی شما میخندید؟تمام تخلفات رکت نفت در سایت بازرسی کشور ثبت شده و بزودی
بسیاری از قضایا حل میشه.آقای کورانی فر سخت پگیر پیر قضیه هستن…

[پاسخ]

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کوهدشت پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۵ بهمن , ۱۳۹۲ ۰۸:۳۵:

با سلام خدمت آقای محسن عبدی لر عزیز.
جناب آقای عبدی لر عزیز اگر قضاوت را به مردم عزیزمون بسپاری که خیلی ممنون میشیم ازشما ولی برای روشن شدن ذهن مردم عزیزمون بنده مطالبی رو در جواب سوالات حضرتعالی به عرض می رسانم.
در خصوص اینکه سوال کرده اید که چرا بعضی از فروشندگی ها سه بار خرید نموده اند ؟
آقای عبدی لر عزیز تخصیص سهمیه بر اساس کالابرگ ثبت نامی در سیستم هر فروشنده می باشد که شما نیز به همان اندازه برداشت سهمیه دارید و اگر دقت لازم را کرده باشید هیچ کدام سه بار خرید نکرده اند.
در خصوص اینکه فروشندگی بهرنگ توزیع کننده مرکز بخش کوهنانی می باشد؟
آقای عبدی لر عزیز سه فروشندگی دیگر بنام های کوهنانی 1 و کوهنانی 2 و بساط بیگی در مرکز شهر فعالیت دارند و تنها شما فروشنده مرکز نیستید!!!
در خصوص سفارش کردن ارسال فرآورده سوال نموده اید؟
آقای عبدی لر عزیز شرکت پخش فرآورده های نفتی یک شرکت ملی می باشد و جای سفارش کردن نیست که بنده برای یک فروشنده خاص سفارشی را انجام بدهم که هر موقع نیز در این خصوص مشکلی داشته اید با انبار تماس حاصل شده و مشکل برطرف شده ولی این بار به دلیل سرمای بیش از حد در استان ارسال فرآورده به الیگودرز ونورآباد و الشتر در اولویت کاری قرار گرفته و طی تماس تلفنی امروز ناحیه با انبار جهت ارسال فرآورده حضرتعالی قول مساعد داده شد.
در خصوص تخلف جایگاه بخش کونانی سوال نموده اید؟
باید به عرض برسانم که جایگاه در همان روز اولیه گزارش دوستان بازرسی گردید که صحت گزارشات تأیید و از جایگاه یک فقره کارت سوخت کشف و به مبلغ 10000000 جریمه گردید و پرونده در بازرسی شرکت پخش موجود است و لزومی به گفتن این موضوع به حضرتعالی نبود.در ضمن جواب دوستان را با خنده دادن که مشکلی نیست!!!؟؟
در خصوص آقای میرزایی سوال نموده اید؟
آقای عبدی لر عزیز این به دور از انصافه که اگر میزان برداشت شما کم است و آن هم بر اساس تعداد کالابرگ ثبت نامی خانوارهای تحت پوششتان در سیستم می باشد گناه را به گردن دیگری می اندازید و در ضمن کارمند ناحیه با مرخصی کتبی از اداره خارج می شود و جای هیچ بحثی نیست که شما بیان نمایید که کارمند در اداره حضور دارد یا خیر!!!

[پاسخ]

انتصاب بجا و شایسته شما به عنوانه سرپرست بخشداریه کوهنانی را صمیمانه تبریک عرض مینمایم

[پاسخ]

پردیس در گفته :

آقای ابراهیمی لیاقت ،شخصیت ،اصالت ومدیریت حضرتعالی زبانزد خاص وعام است.امیدواریم که وجود شما منشأخیر وبرکت برای آن منطقه باشد.هرچند که لیاقت شما بیشتر از این پستهاست.برایت آرزوی موفقیت داریم.

[پاسخ]

علیرضا در گفته :

تبریک میگم .بیشتر از اینها بهت می آد

[پاسخ]

جمعی از فرهنگیان در گفته :

آقای ابراهیمی انتصاب شایسته شما را تبریک می گوییم.

[پاسخ]

غضنفری در گفته :

نیاز به تکرار نیست…..این هم بجا و شایسته است…. ولی سوال اینجاست که اینهمه انتصابات بجا و شایسته کی جواب میده؟

[پاسخ]

نصرت اله كريمي در گفته :

آقاي ابراهيمي انتصاب بجا وشايسته شما به عنوان سرپرستي بخشداري كوهناني نشانه لياقت وشايستگي شماست به شماصميمانه تبريك عرض ميكنم

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۴ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۹:۲۴:

ابراهیمی از شما کمال تشکر و قدردانی را دارم.

[پاسخ]

عموملک محمد و بهمن در گفته :

عرض تبریک ما را بپذیریر انشالله مدارج عالی تر با موفقیت روز افزون

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۴ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۹:۱۵:

ابراهیمی از لطف ومحبت شما سروران عزیز کمال تشکر رادارم.

[پاسخ]