تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
5

بهزاد ابراهیمی سرپرست بخشداری کوهنانی شد

  • کد خبر : 43320
  • 12 بهمن 1392 - 8:57

    به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز، طی حکمی از سوی حمزه پور فرماندار کوهدشت، بهزاد ابراهیمی به عنوان سرپرست بخشداری کوهنانی منصوب شد. در مراسم تودیع و معارفه سرپرست بخشداری کوهنانی، از زحمات آقای علی امید همتی تقدیر وبهزاد ابراهیمی به عنوان سرپرست بخشداری کوهنانی معارفه شد.  ابراهیمی از خانواده معظم شهدا و دارای […]

 

 
به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز، طی حکمی از سوی حمزه پور فرماندار کوهدشت، بهزاد ابراهیمی به عنوان سرپرست بخشداری کوهنانی منصوب شد.

در مراسم تودیع و معارفه سرپرست بخشداری کوهنانی، از زحمات آقای علی امید همتی تقدیر وبهزاد ابراهیمی به عنوان سرپرست بخشداری کوهنانی معارفه شد.

 ابراهیمی از خانواده معظم شهدا و دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی است . وی پیش از این معاون بخشدار معمولان، کارشناس سیاسی-انتظامی فرمانداری پلدختر،کارشناس سیاسی انتظامی بخشداری معمولان بوده است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43320

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 43در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴۳
  1. سلامی چو بوی خوش اشنای.خبرمسرت بخشی بود نه از اون جهت که مسولیت پذیرفتی .خوشحالیم برااینه که ادم مسولیت پذیری خدمت گذار مردم شده

  2. سلام کاکه نگفتم بی خود شمارتو به اسم بخشدار نزده بودم .از امروز میزنم استاندارانشالا که خدا قسمت کنه.امیدوارم خدمتگذار خدومی برا مردم باشی

  3. سلام عمو بهزاد.خیلی خوشحالم از دور بهت تبریک میگم

  4. تیریک میگم اقای ابراهیمی از جسارت واحساس مسولیتی که از شما سراغ داریم میدونم که تو این وادی موفق میشید

  5. تبریک اقای ابراهیمی شما لیاقتتون رو تو شهر معمولان ثابت کردید انشالا در مسولیتهای بالاتر از تون استفاده بشه

  6. به مردم تبریک میگم که فردی ازخانواده اصیل و فرزندشهیدی سر افراز وانسانی نترس که برا ایفای حق از هیچ کسی ترسی بدل ندارد خدا عزت داده تا خدمت گذار مردم باشد.

  7. تبریک حاج بهزاد خوشحالم نه بخاطر خودمون بلکه برا مردم کوهنانی چون میدونم مسولیت پذیری وازهمه مهمتر فرزند شهیدی واین باعث دلگرمیه

  8. بهزاد جان از طرف خودم و تمام برو بچه های گاومرو بهت تبریگ میگم

  9. متن اصلاحی

    بهزاد عزیز
    با سلام و تحیت:
    میدانم که این مناصب عنوان و پیرایه نیست؛ عاریه ایست برای رشد خصائل عالی آدمی ،سهمی اندک است برای تو که فرزند شایسته ترین عباد صالح خدایی؛فرزند شهیدی از ستارگان آسمان.
    بیشترینش را برایت آرزو دارم…

  10. عرض تبریک وباآرزوی بهترین های برای مردم کوهنانی وبهزادابراهیمی عزیز وداریوش عزیز

  11. از شما عذر خواهی مینکم با کمال شرمندگی
    خدا نگهدار شما و دوستان باشد

  12. عرض تبریک دارم و امیدوارم همیشه مراحل زندگی موفق باشی و با زحمات و تلاش فراوان برای مردم شریف و با غیرت کوهنانی مفید باشید.

  13. برداربسیجی و ولایت مدار جناب آقای بهزاد ابراهیمی انتخاب جنابعالی به سمت بخشداری کوهنانی تبریک میگم نصرت اله کریمی

  14. بابا حالا دو روز سرپرستی بخشداری که این همه … نداره.

  15. جناب آقای بهزاد ابراهیمی انتصاب جنابعالی را به سمت سرپرستی بخشداری کوهنانی تبریک میگوییم امیدواریم که همیشه موفق وموید باشید

  16. یعنی واقعا در منطقه کونانی “قطع الرجال” است

    • آقای جلالی بصیرت داشته باش

    • آقای جلالی با عرض پوزش فراوان ، اولا “قحط الرجال” صحیح است نه “قطع الرجال” دوما من هم با شما هم عقیده ام و مطمئنم که کونانی نیروهای با استعدادی دارد و می توانند با اندکی سعه صدر با هم کنار بیایند و شهر خودشان را اداره کنند. دوست عزیز مطمئن باش تا زمانی که منیت برما حاکم باشد و نیروی انسانی ما همچنان توسعه نیافته باشد اوضاع همانگونه خواهد بود که می بینیم.مقصر خود ما هستیم به علت توسعه نیافتگی نیروی انسانی موجود، از پتانسیل بالای منطقه خودمان استفاده نمی کنیم.به قول معروف “از ماست که بر ماست”.

  17. اینو برادر جلالی واقای حسود بدونن البته عذر میخوام این جور نوشتنها وعرض تبریک گفتنها روباید به کسانی خرده گرفت که بنرهای انچنانیشون چهره کوهدشتو کریه کردن بعدش اگه موضوع قحط الرجال باشه که بایداز اقایونی که تا دیروز چپی بود ندو درمیانه راه جریان انحراف وامروز اصلاح طلب نام برده بشه ثوابش بیشتره .در اخر هم اینو بدونید حضرت علی خطاب به مالک اشتر نوشتند که ازافراداصیل استفاده کن پس حضرت دراون زمان به مردم فهمونده که از چنین انتصاباتی خوشحال باشن

  18. اقایون بدونن سرپرستی بخشداری اونم کونانی اش دهن سوزی نیست اگه اقای ابراهیمی دنبال این جور مسائل بود از پلدختر نمیومد کوهدشت من روحیه این اقا رو میشناسم چون کمبود این جور چیزا رو نداره یعنی تمام افرادبا اصالت این خصیصه نیکو رو دارن .گیاه سر ریشه هر کی میخواد باشه کمبود خود بزرگ بینی وتکبر نداره چون وجهه اجتماعی بهش این اجازه رو نمیده .

  19. اینم از افتخارات دولت تدبیر و امید.این همه…یکی جواب مردم کوهنانی رو بده چرا قحطی نفت؟جناب ابراهیمی حداقل یه زنگ بزن بگو چرا نفت واسه کوهنانی نمیاد؟از مدیر محترم میرملاس میخواهم پی گیر این قضیه باشن.الان بیست روزه یک لیتر نفت وارد کوهنانی نشده

    • با عرض سلام خدمت سروران گرامی

      با مدیریت محترم پخش نفت و فراورده های نفتی شهرستان جناب آقای قبادی تماس به عمل آمد که ایشان با سند و مدرک قول مساعد دادند که مقدار سوخت نفت سفید که از تاریخ ۱ / ۱۱ سال ۹۲ وارد بخش کوهنانی شده در همین سایت به اطلاع مردم برسانند

      • جناب ابراهیمی از شما سپاسگزارم که به نظرات مخاطبین میرملاس توجه نموده اید، امیدواریم با پیگیری شما مشکل بوجود آمده مرتفع شود.

    • با سلام و عرض ادب خدمت همه خوانندگان عزیز سایت میرملاس و مخصوصاً دوست عزیزمان کوه نان.

      پیرو تماس تلفنی آقای ابراهیمی سرپرست محترم بخشداری کوهنانی با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه کوهدشت مبنی بر اینکه در ماه جاری نفت سفیدی برای بخش کوهنانی ارسال نگردیده است که آمار دقیق در اختیار بخشداری قرار داده شد و جهت اطلاع دوستان و خوانندگان عزیز باید به عرض برسانم که آمار دقیق ارسالی نفت سفید برای اهالی محترم بخش کوهنانی در چهارده روز بهمن ماه سال جاری به مقدار ۳۹۷۰۰۰ لیتر بوده و مقدار ۱۵۴۰۰۰ لیتر موجودی فروشندگی هایی که اقدام به خرید فرآورده نموده اند در انبار می باشد که آمار تمامی فروشندگان بخش به شرح ذیل می باشد:
      ارسالی برای فروشندگی کوهنانی ۱ با تصدی گری آقای نادر پیری زاده مقدار ۶۰۰۰۰ لیتر طی دوحواله ۹۲/۱۱/۰۲ و ۹۲/۱۱/۰۶
      ارسالی برای فروشندگی کوهنانی ۲ با تصدی گری آقای میرزا دهقان مقدار ۳۸۰۰۰ لیتر طی دو حواله ۹۲/۱۱/۰۳ و ۹۲/۱۱/۱۲
      ارسالی برای فروشندگی بساط بیگی با تصدی گری آقای مرادخان منصوری مقدار ۳۸۰۰۰ لیتر طی دوحواله ۹۲/۱۱/۰۲ و ۹۲/۱۱/۰۸
      ارسالی برای فروشندگی پرچه سرخه وسکور با تصدی گری آقای علیرضا جعفری مقدار ۲۸۰۰۰ لیتر طی دو حواله ۹۲/۱۱/۰۵ و ۹۲/۱۱/۱۳
      ارسالی برای فروشندگی توه خشکه با تصدی گری آقای چراغعلی گراوند مقدار ۱۹۰۰۰ لیتر طی حواله۹۲/۱۱/۰۵
      ارسالی برای فروشندگی چله بان با تصدی گری آقای یوسف آدینه وند مقدار ۲۸۰۰۰ لیتر طی دو حواله ۹۲/۱۱/۰۵ و ۹۲/۱۱/۱۳
      ارسالی برای فروشندگی ده برادر با تصدی گری حیدری مقدار ۳۸۰۰۰ لیتر طی دو حواله ۹۲/۱۱/۰۸ و ۹۲/۱۱/۱۴
      ارسالی برای فروشندگی سرخه لیجه با تصدی گری آقای بهرام بگ آدینه وند مقدار ۳۸۰۰۰ لیتر طی دو حواله ۹۲/۱۱/۰۴ و ۹۲/۱۱/۱۳
      ارسالی برای فروشندگی شورابه با تصدی گری آقای براخاص محمدی مقدار ۳۸۰۰۰ لیتر طی دو حواله ۹۲/۱۱/۰۲ و ۹۲/۱۱/۰۸
      ارسالی برای فروشندگی گرخشاب سفلی با تصدی گری آقای شه جان آدینه وند مقدار ۱۴۰۰۰ لیتر طی حواله ۹۲/۱۱/۰۶
      شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه کوهدشت

      • سپاس از پاسخگو بودن شما دوستان عزیز…

      • اولا جناب قبادی این جوابگوی یک هفته کوهنانی نیست و جمعیت سی هزار نفری ده برابر این مقدار نیاز دارد.تعاونی بهرنگ کوهنانی که نفت مرکز شهر را تامین میکند چرا یکماه نفت نیاورده؟چرا برای اینها بار میاد ولی برای تعاونی بهرنگ کوهنانی نمیاد؟دو هفته است بار خرید کردم ولی نمیاد؟؟؟چرا مسول توضیح انبار خرم آباد میگوید ما برای کسایی میفرستیم که از ناحیه یعنی شرکت نفت کوهدشت سفارش میکنن؟؟؟
        …چرا همیشه جناب میرزایی در شرکت نفت نیستن هر وقتی هم هستن در کار ما خلل ایجاد میکنند؟چرا به بنده میگویید سهمیه تمام شده ولی پشت سر من بار خرید میشه؟؟؟
        مشکل که خیلی زیاد ولی جاش نیست مردم فریب این آمارها را نمیخورن؟چطور برای یک فروشنده سه بار اومده ولی برای ما یکبار هم نیامده؟مردم قضاوت میکنن؟چرا به شما گزارش میدهن فلان چایگاه داره خلاف میکن و آزاد میفروش ولی شما میخندید؟تمام تخلفات رکت نفت در سایت بازرسی کشور ثبت شده و بزودی
        بسیاری از قضایا حل میشه.آقای کورانی فر سخت پگیر پیر قضیه هستن…

        • با سلام خدمت آقای محسن عبدی لر عزیز.
          جناب آقای عبدی لر عزیز اگر قضاوت را به مردم عزیزمون بسپاری که خیلی ممنون میشیم ازشما ولی برای روشن شدن ذهن مردم عزیزمون بنده مطالبی رو در جواب سوالات حضرتعالی به عرض می رسانم.
          در خصوص اینکه سوال کرده اید که چرا بعضی از فروشندگی ها سه بار خرید نموده اند ؟
          آقای عبدی لر عزیز تخصیص سهمیه بر اساس کالابرگ ثبت نامی در سیستم هر فروشنده می باشد که شما نیز به همان اندازه برداشت سهمیه دارید و اگر دقت لازم را کرده باشید هیچ کدام سه بار خرید نکرده اند.
          در خصوص اینکه فروشندگی بهرنگ توزیع کننده مرکز بخش کوهنانی می باشد؟
          آقای عبدی لر عزیز سه فروشندگی دیگر بنام های کوهنانی ۱ و کوهنانی ۲ و بساط بیگی در مرکز شهر فعالیت دارند و تنها شما فروشنده مرکز نیستید!!!
          در خصوص سفارش کردن ارسال فرآورده سوال نموده اید؟
          آقای عبدی لر عزیز شرکت پخش فرآورده های نفتی یک شرکت ملی می باشد و جای سفارش کردن نیست که بنده برای یک فروشنده خاص سفارشی را انجام بدهم که هر موقع نیز در این خصوص مشکلی داشته اید با انبار تماس حاصل شده و مشکل برطرف شده ولی این بار به دلیل سرمای بیش از حد در استان ارسال فرآورده به الیگودرز ونورآباد و الشتر در اولویت کاری قرار گرفته و طی تماس تلفنی امروز ناحیه با انبار جهت ارسال فرآورده حضرتعالی قول مساعد داده شد.
          در خصوص تخلف جایگاه بخش کونانی سوال نموده اید؟
          باید به عرض برسانم که جایگاه در همان روز اولیه گزارش دوستان بازرسی گردید که صحت گزارشات تأیید و از جایگاه یک فقره کارت سوخت کشف و به مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰۰ جریمه گردید و پرونده در بازرسی شرکت پخش موجود است و لزومی به گفتن این موضوع به حضرتعالی نبود.در ضمن جواب دوستان را با خنده دادن که مشکلی نیست!!!؟؟
          در خصوص آقای میرزایی سوال نموده اید؟
          آقای عبدی لر عزیز این به دور از انصافه که اگر میزان برداشت شما کم است و آن هم بر اساس تعداد کالابرگ ثبت نامی خانوارهای تحت پوششتان در سیستم می باشد گناه را به گردن دیگری می اندازید و در ضمن کارمند ناحیه با مرخصی کتبی از اداره خارج می شود و جای هیچ بحثی نیست که شما بیان نمایید که کارمند در اداره حضور دارد یا خیر!!!

  20. انتصاب بجا و شایسته شما به عنوانه سرپرست بخشداریه کوهنانی را صمیمانه تبریک عرض مینمایم

  21. آقای ابراهیمی لیاقت ،شخصیت ،اصالت ومدیریت حضرتعالی زبانزد خاص وعام است.امیدواریم که وجود شما منشأخیر وبرکت برای آن منطقه باشد.هرچند که لیاقت شما بیشتر از این پستهاست.برایت آرزوی موفقیت داریم.

  22. تبریک میگم .بیشتر از اینها بهت می آد

  23. آقای ابراهیمی انتصاب شایسته شما را تبریک می گوییم.

  24. نیاز به تکرار نیست…..این هم بجا و شایسته است…. ولی سوال اینجاست که اینهمه انتصابات بجا و شایسته کی جواب میده؟

  25. آقای ابراهیمی انتصاب بجا وشایسته شما به عنوان سرپرستی بخشداری کوهنانی نشانه لیاقت وشایستگی شماست به شماصمیمانه تبریک عرض میکنم

  26. عرض تبریک ما را بپذیریر انشالله مدارج عالی تر با موفقیت روز افزون

  27. با سلام به اقای ابراهیمی انشالله در پست جدید منشا خیر وبرکت برای مردم عزیز منطقه باشید

  28. اقای ابراهیمی انتصاب به جا و شایسته ی شما را تبریک می گویم و ارزوی موفقیت میکنم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.