- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

پخش دیجیتال فرستنده های رادیویی وتلویزیونی درشهرستان رومشگان کوهدشت آغاز شد

 

بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر: پخش دیجیتال فرستنده های رادیویی وتلویزیونی درشهرستان رومشگان کوهدشت عصر جمعه آغاز شد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا،ˈمحمد بازوندˈ مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان در آیین بهره بر داری از این سامانه دیجیتالی گفت: ۱۹ کانال تلویزیونی و ۱۹ شبکه رادیویی با سیستم و سامانه دیجیتال در شهرستان رومشگان قابل دریافت است.

وی گفت: برای بهره بر داری از این سامانه دیجیتال یک میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات سازمان صدا و سیما هزینه شده است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی نیز در آیین بهره بر داری از این سامانه گفت: با تلاش مسوولان سخت کوش صدا و سیمای مرکز لرستان امروز در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی ،سیستم دیجیتال تلویزیون در شهرستان ۵۰ هزار نفری رومشگان به بهره بر داری رسید.

ˈالهیار ملکشاهیˈ همچنین افزود:با اقدامات موثر صدا و سیما تاکنون کل شهرستان کوهدشت و رومشگان به جز بخش درب گنبد،برنامه های رادیویی و تلویزیونی بصورت دیجیتال دریافت می شوند.

در مراسم راه اندازی این فرستنده ، حجت الاسلام و المسلمین ˈمیر عمادیˈ نماینده ولی فقیه در لرستان،نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی و ˈباز وندˈ مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان و جمعی از مسوولن شهرستان کوهدشت حضور داشتند.