تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

امام جمعه شهرستان رومشگان معرفی و منصوب شد

  • کد خبر : 43399
  • 12 بهمن 1392 - 23:45

   امام جمعه جدید رومشگان طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و جمعی از مسوولان محلی در جلسه شورای اداری شهر رومشگان معرفی و منصوب شد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈسیداحمد میرعمادیˈ نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در این مراسم، گفت: […]

 

 امام جمعه جدید رومشگان طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و جمعی از مسوولان محلی در جلسه شورای اداری شهر رومشگان معرفی و منصوب شد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈسیداحمد میرعمادیˈ نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در این مراسم، گفت: نماز جمعه یکی از دستاورد های بزرگ انقلاب اسلامی است که موجب تقویت وحدت و توسعه جامعه می شود.

وی اظهار کرد: از برکات اصلی و مهم نماز جمعه، تحکیم وحدت، تقویت تعاون و برادری در جامعه و رشد و تعالی کشور است.

وی با اشاره به تقدیم ۶۷ شهید و آزاده از رومشگان به انقلاب و نظام، این مهم را نمادی از همراهی مردم این شهرستان با نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: باید در خدمت رسانی به مردم از تمام ظرفیت ها استفاده شود.

ˈالهیار ملکشاهیˈ نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی نیز بر پایی فریضه نماز جمعه را یکی از آرزوهای دیرینه مردم خداجوی رومشگان عنوان کرد. 

وی با اشاره به وجود ۳۰ هزار هکتار زمین کشاورزی در منطقه رومشگان تصریح کرد: در صورت اجرای طرح های حمایتی، رومشگان به یکی از قطب های مهم کشاورزی استان تبدیل خواهد شد.پ

دراین مراسم حجت الاسلام ˈجمیاریˈ به عنوان نخستین امام جمعه شهرستان تازه تاسیس رومشگان معرفی و منصوب شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43399

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. با سلام
    زودتر از اینا منتظر این سعادت الهی بودیم.
    این توفیق بیکران الهی مبارک مردم مومن و خدا دوست رومشکان باشد

  2. به مردم شریف رومشگان تبریک میگوییم

  3. باسلام -چراخبر روز جمعه رادیر انعکاس دادید .باتشکر

  4. این هدیه گرانبهای الهی به مردم مومن شهرستان رومشکان مبارک باشه

  5. تبریک عرض میکنم مردم فهیم رومشکان باروحانیت بزرگ شده وقدراین عالم فرزانه راخواهنددانست به طورقطع ویقین ان منطقه موردعنایات حضرت ولی عصربوده وخواهدبود

  6. صد تبریک تقدیم شما و نماینده دلسوز

  7. وی تصریح کرد: با توجه به روند افزایشی جمعیت، دستگاههای خدمات رسان از جمله شرکت های آبفا و آبفار باید اجرا و تکمیل طرح های توسعه ای را در دستور کار خود قرار دهند.
    وی تصریح کرد: همچنین روند ارجای زیرساخت ها از جمله زیرساخت های آب و برق و مخابرات در سایت های مسکن مهر استان باید تسریع شود.

  8. تبریک میگم خدمت حاج اقا جمیاری ومردم رومشگان انشالا در همه امور باعث پیشرفت مادی ومعنوی ان دیار باشید.با تشکر از داریوش عزیز که از راه دور خبرها رورصد میکنه ومجموعه میرملاس

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.