- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

رئیس سازمان صنعت لرستان خبر داد: بهره‌برداری از ۷ طرح صنعتی در لرستان

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر هفت طرح صنعتی در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، حجت‌الله بیرانوند گفت: در این ایام طرح توسعه فرآوردهای لبنی زمان کار (تولید پنیرuf) با ظرفیت سالانه ۵ هزار تن در سال و ۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و ۲۵ نفر اشتغالزایی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: طرح شوکا زاگرس تزریق و پلی‌فرم و لوازم خانگی با ۱۰ هزار تن ظرفیت سالانه، ۸۰ میلیارد ریال حجم سرمایه‌گذاری و ۱۱۰ نفر اشتغالزایی به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر کارخانه پلاستیک‌سازی رومینا (تولید مخازن پلاستیکی حجیم) با ۵ هزار تن ظرفیت و ۱۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری با ۲۰ نفر اشتغالزایی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در این ایام واحد زرین احباب (واحد بسته‌بندی حبوبات، غلات و خشکبار) به ظرفیت سالانه ۶ هزار تن ۴۶ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۲۴ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر همچنین بهره‌برداری از زاگرس دارو الشتر (اسانس محمدی و عرقیات گیاهی) با تولید سالانه ۲۳۵ تن و ۱۷,۵ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۱۲ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

بیرانوند تصریح کرد: طرح پاک سوخت دلفان پروفیل upvc با تولید سالانه یک‌هزار و ۱۰۰ تن و اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال با اشتغال‌زایی هشت نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: در این ایام نیز بهره‌برداری از کارخانجات داروی بایر افلاک ازنا در فاز نخست با تولید داروهای دامی سالانه ۴۰ میلیون عدد و اعتبار هزینه شده برای این طرح ۶۲۷ میلیارد ریال و ۵,۴ دهم میلیون یورو ارزی با اشتغالزایی ۲۰۰ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول یادآور شد: در مجموع این طرح‌ها با بیش از ۸۵۰ میلیون ریال و ۵,۴ دهم یورو ارزی با اشتغالزایی ۴۰۰نفر در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.