تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

بازدید نماینده مردم کوهدشت و رومشکان از کمیته امداد شهرستان کوهدشت

  • کد خبر : 43418
  • 13 بهمن 1392 - 11:49

   الهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون های قضایی و تحقیق و نماینده مردم شهرستان کوهدشت در مجلس شورای اسلامی از کمیته امداد شهرستان کوهدشت بازدید کرد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) … مردان امرایی مدیر کمیته امداد کوهدشت در نشستی که در ابتدای این […]

IMG_9794

 

 الهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون های قضایی و تحقیق و نماینده مردم شهرستان کوهدشت در مجلس شورای اسلامی از کمیته امداد شهرستان کوهدشت بازدید کرد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) … مردان امرایی مدیر کمیته امداد کوهدشت در نشستی که در ابتدای این بازدید با حضور کارکنان کمیته امداد شهرستان در سالن کنفرانس این اداره برگزار شد؛ ضمن تقدیر از حضور ملکشاهی در جمع امدادگران و توجه ویژه ی ایشان به امور محرومین و نیازمندان شهرستان، حضور وی در جمع کارکنان این نهاد را موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه ی بیش از پیش در آنان جهت رسیدگی به امور خانواده های تحت حمایت عنوان کرد.

امرایی با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در رسیدگی به امور خانواده های تحت حمایت در شهرستان کوهدشت، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۲ هزار و ۸۷۹ خانوار با جمعیت ۳۴ هزار و ۸۶۹ نفر در سطح شهرستان از کلیه ی خدمات این نهاد بهره مند هستند.

مدیر کمیته امداد شهرستان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام مددجویان نقاط شهری کوهدشت از سیستم ارجاع و پزشک خانواده بهره مند هستند، اذعان داشت : با توجه به اینکه در سالهای اخیر روستائیان شهرستان از خدمات بیمه ای این نهاد محروم شده اند، انتظار می رود در این راستا پیگیری های لازم از طریق نمایندگان مجلس جهت بهره مندی این قشر از نیازمندان از این نوع خدمت امداد صورت گیرد.

امرایی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر ۵ هزار و ۸۴۵ دانش آموز و یک هزار و ۳۸۱ دانشجو در سطح شهرستان از خدمات فرهنگی این نهاد از جمله کمک شهریه و هزینه ی تحصیلی برخوردارند، تصریح کرد: فعالیتهای کانون فرهنگی این نهاد در طول سال با محوریت ارتقاء سطح دانش و بینش دانش آموزان با برگزاری دوره های آموزشی کامپیوتر، خیاطی، قالی بافی و احکام گام بلند این نهاد در جهت توانمندی فکری و فرهنگی این گروه از جامعه هدف است.

مدیر کمیته امداد شهرستان با اشاره به نصب بیش از ۲۰ هزار و ۶۰۰ صندوق صدقات و جمع آوری به طور میانگین ماهانه ۲۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان از محل این صندوقها ادامه داد: همچنین در ۱۰ ماهه گذشته از سال جاری بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات در سطح شهرستان جمع آوری شده است.

در ادامه این نشست  ملکشاهی  با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر هدف امام راحل را از این انقلاب کمک به مستضعفین و محرومین عنوان کرد و خطاب به کارکنان این نهاد گفت : شما امدادگران نیز ادامه دهنده ی راه امام راحل و مجری اندیشه های ناب امام خمینی (ره) در رسیدگی به امور نیازمندان هستید و این افتخاری برای شماست که در این نهاد مشغول به خدمتید چرا که خدمت به خلق خدا امری پسندیده است و این خدمت دارای ارزشی مضاعف است اگر به محرومین و قشر ضعیف جامعه باشد.

نماینده ی مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی هدف خود را از حضور در امداد قدردانی از زحمات امدادگران عنوان کرد و افزود: کمیته امداد امام (ره) نسبت به سایر دستگاههای حمایتی موفق ترین دستگاه در خدمت رسانی به محرومین است.

 ملکشاهی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه کمیته امداد در خدمترسانی به قشر ضعیف جامعه هم از لحاظ کمیّت و هم از لحاظ کیفیّت دارای رتبه ی اول در بین دستگاههای متولی این امر است، خاطرنشان کرد: مجلس همیشه آمادگی این را دارد که از طرح های امداد امام (ره) حمایت کرده و جهت تصویب و اجرایی شدن آن تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون های قضایی و تحقیق مجلس با اشاره به گزارش اخیر سرپرست کمیته امداد امام (ره) در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: هر برنامه و پبشنهادی که از طرف این نهاد مقدس به مجلس داده شود با استقبال بسیار مواجه است و این امر نشان از عملکرد مثبت این نهاد و رضایت مندی عموم از آن دارد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید آمار خانواده های تحت حمایت را از طریق توانمندنمودن آنان کاهش داد، خاطرنشان کرد: در این راستا باید روشی اقتصادی جهت توانمندسازی خانواده ها به کار گرفته شود و با اینکه این امر وظیفه ی امداد نیست ولی بحمداله در این راستا بسیار فعال و گسترده عمل نموده و مثمرثمر بوده است.

گفتنی است؛  ملکشاهی پس از این نشست ضمن بازدید از قسمتهای مختلف امداد شهرستان و آشنایی با مشکلات مددجوبان جهت رسیدگی به برخی مشکلات آنان قول مساعد داد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43418

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵
  1. جناب ملکشاهی کی دکتری گرفتند ما بی خبریم من شیرینی میخوام

  2. شهرستان کوهدشت پتانسیل و استعداد فراوانی در شکوفاشدن و توسعه یافتگی با نیروهای متخصص دانشگاهی را دارد به شرط ان که نماینده مردم در مجلس و مدیران شهرستان به وحدت و انسجام واحدی برسند و اساس را بر ضوابط بگذارند نه روابط و فراتر از کوهدشت بیندایشیم تا شهری ارمانی داشته باشیم …

  3. راستی اقای رییس کمیته امداد درسته شما برای نماینده احترام خاصی قائل هستید اما این را بدان که در هر دستگاهی همیشه رییس صندلی اصلی یعنی وسط را می گیر د ومدعوین هر چند مهم باشند باید در صندلی های کناری قرار بگیرند اقایان ابروی یک شهرستان را نبرید حداقل بپرسید وبدانید ریاست یک ادره یک شهرستان داری اعتبار حقوقی هست وبدانید که با این کار ها فقط ابروی شهرستان را می برید

  4. دکتر ملکشاهی!!! بابا آخرین مدرک ایشان فوق لیسانس حقوق از دانشگاه آزاد لرستان بوده و دوره چهار ساله مجلس هم تموم نشده که افتخاری مدرک بگیرند.

    • شما چقدر بیسواد تشریف دارید،یعنی شما واقعا نمی دونید که هر مقام بلندپایه که ترفیع مقام می گیره باید یه مدرک بالاتر بگیره!ایشان چون قبلا مدرک ارشد داشتن به این دلیل مدرک دکترا رو بصورت افتخاری به ایشون دادن.ضمنا جناب مهندس امرایی م با تواضع و فروتنی که بنده در ایشون سراغ دارم و با توجه به اینکه این مهمان بلندپایه نماینده ی این شهرستان می باشند پس لازم بوده که ایشان در صندلی قرار گیرند،مطمئنم شماهم به جای جناب مهندس امرایی بودید،این کار رو می کردید!

  5. واقع بین جان خب اینجا دیگه لیگ برتره… حتما تعویض شده یا می خواد بشه یا اینکه بفرستنش لیگ معتبر تری مثلا لیگ قطر….. حالا مگه تو بخیلی؟

  6. با سلام. به نظر شما نماینده محترم الان نباید مجلس باشه؟ نمیدونم چرا حرفای من رو فاکتور میگیرین . با تشکر

  7. جناب نماینده پتروشیمی کوهدشت تا پایان سال افتتاح میشه دیگه ها…

  8. حاجی نماینده رومشگانه کوهدشت فراموش شده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.