- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

پروژه خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر خرم آباد با حضور “کورانی فر” به بهره برداری رسید

e_f_b_1443

 

پروژه عمرانی خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب سایت مسکن مهر خرم آباد روز یکشنبه همزمان با ایام دهه فجر انقلاب با حضور معاون توسعه منابع استانداری لرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش میرملاس نیوز ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان لرستان درآیین بهره برداری از این پروژه عمرانی، گفت: برای اجرای این طرح در سایت ۶۲ هکتاری مسکن مهر خرم آباد، بیش از ۳۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

ˈمهدی اکبریانˈ افزود: دراین طرح شبکه انتقالی به طول شش هزار و ۱۷۰ متر به صورت لوله های پلی اتیلن با قطر ۳۱۵ تا ۶۰۰ میلی متر اجرا شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان نیز در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: تلاش دستگاههای اجرایی استان از جمله شرکت آب و فاضلاب در جهت خدمت رسانی به مردم و تامین زیرساخت ها و تاسیسات زیربنایی شهری قابل تقدیر است.

ˈعلی کورانی فرˈ افزود: دستگاه های اجرایی خدمت رسان همچون آبفا، جمعیت قابل توجهی از مردم استان را تحت پوشش خدمات خود دارند که این مهم نشاندهنده مسوولیت و رسالت ویژه آنها برای تامین رفاه و آسایش مردم است.

وی تصریح کرد : با توجه به افزایش روزافزون جمعیت ، دستگاههای خدمات رسانی اجرای طرح های توسعه ای را در دستور کار قرار دهند.

ایشان اظهار داشت : تسریع در روند اجرای طرح های گاز رسانی ، آب و مخابراتی در سایت های مسکن مهر و تحویل این واحدها به مردم ضروری است.