تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

استاندار لرستان: مشکل بیکاری لرستان با پول دولت برطرف نمی‌شود

  • کد خبر : 43445
  • 13 بهمن 1392 - 14:52

  به گزارش میرملاس نیوز ؛  مهندس بازوند در جلسه‌ شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان لرستان در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با تقدیر از اتاق خرم‌آباد در زمینه‌ بررسی موانع کسب و کار استان و ارائه‌ راهکارهای مدون، اظهار داشت: بالاخره لازم بود، یک زمانی این موانع شناسایی شوند […]

img11223025

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛  مهندس بازوند در جلسه‌ شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان لرستان در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با تقدیر از اتاق خرم‌آباد در زمینه‌ بررسی موانع کسب و کار استان و ارائه‌ راهکارهای مدون، اظهار داشت: بالاخره لازم بود، یک زمانی این موانع شناسایی شوند و با مبارزه برطرف شوند.

وی ادامه داد: سرمایه یک جریان سیال است که اگر موانع پیش‌روی آن برداشته شود، خودش جاری می‌شود.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه حجم مشکلات نرم‌افزاری استان بیشتر از مشکلات سخت‌افزاری است، خاطرنشان کرد: باید در استان لرستان سرمایه و سرمایه‌گذاری به یک فرهنگ تبدیل شود.

بازوند بیان داشت: پیشنهاد می‌کنم، هر بار در این جلسه‌ای که در اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار می‌شود، دو مورد از این موانع مطرح شوند، تا مورد بررسی قرار گیرند و در نهایت چاره‌ای برای آن‌ها اندیشیده شود.

رئیس شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی لرستان در ادامه از پروژه‌های تعطیل و نیمه‌تمام استان به عنوان بزرگ‌ترین مانع سرمایه‌گذاری لرستان یاد کرد و عنوان داشت: وقتی سرمایه‌گذار موارد این‌چنینی را رصد می‌کند و با مواردی همچون پروژه‌ هتل صخره‌ای ۱۳ ساله‌ خرم‌آباد یا مجتمع کشت و صنعت لرستان مواجه می‌شوند، دچار تردید جدی می‌شوند.

استاندار لرستان افزود: بنده به دنبال شروع یک پروژه به نام خودم نیستم، بلکه رسیدگی به پروژه‌های معطل و نیمه‌تمام را در دستور کار جدی قرار داده‌ام که البته توان دولت به تنهایی برای برطرف کردن مشکلات این حوزه کافی نیست.

بازوند با تأکید بر اینکه با اعتبارات دولتی نمی‌توان سرمایه‌گذاری کرد، گفت: ما به دنبال گشودن گره‌های بسته‌ی استان هستیم و برای‌مان قابل تصور نیست که استانی چون لرستان با این همه امکانات از نظر معیشتی و آمار بیکاری در چنین وضعیتی باشد.

وی به شرایط کنونی کشور گریزی زد و عنوان داشت: به هر حال همه از شرایطی که در حال حاضر به واسطه‌ تحریم‌ها در کشور وجود دارد، آگاه هستیم و تصمیمات‌مان نیز باید بر اساس این شرایط باشد.

 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43445

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. جناب استاندار عزیز ما آدمای کم توقعی هستیم تابستون اومد هنوز سهر کوهنانی مشکل نفت داره.دو هفته است بار خرید شده اما کسی جوابگوی ما نیست.هر روز به بازرسی شرکت نفت زنگ میزنم اما حتی جواب نمیدن،توزیع بار خرم آباد هم جواب تلفن نمیدن اگر هم جواب میدن بی احترامی میکنن.ما که از بخشداری و فرمانداری نا امید شدیم لا اقل شما پی گیری کنید شاید هم براتون مهم نیست که مردم در سرما به سر کنن،شاید شما طعم بی نفتی را نچشیدید و نمیتوانید درک کنید؟ولی زیرمجموعه های دولت تدبیر و امید مردم را ازین بیشتر ناامید نکنید…رفع بیکاری پیش کش.سزاوار مردم ایران نیست که روی نفت بخوابند و برای تهیه نفت آن هم با قیمت تمام التماس کنند.جواب مردم را بده.

  2. من که یکبار تو دلم موند یکبار برم رکت نفت کوهدشت این آقایان باشن.اگرهم باشن همیشه عصبانی ان و آدم جرات نمیکن باهاشون حرف بزن…از آقای استاندار خواستاریم دونفر نیروی باشخصیت جایگزین اینها کنن

  3. با سلام.ما از پیک نیک استفاده میکنیم خدا انشاا…حق مارو ازین مسولان بگیر توروخدا تو ایران باشی نفت با گرانترین قیمت گیرت نیاد؟دو عدد بیست لیتری نفت بازار آزاد خریدم بیست هزارتومان.جناب ملکشاهی ما فرمانداری نمیخواییم نفت نفت نفت..شرکت نفت کوهدشت جواب مردم بده

  4. سلام اخای استاندار
    پس با پول شمی نفتی مشکل این همه جوان مادر مرده حل میشه

  5. با پول من دیگه حل میشه که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. سلام افتتاح فرمانداری رومشکان ونمازپرشکوه جمعه برمردم بافرهنگ رومشکان ونماینده پرتلاش وفرماندارجدید آقای محمدی نژاد مبارکباد.

  7. از مدیر سایت تقاضا داریم به این مشکل نفت کوهنانی رسیدگی کنه.واقعا داریم اذیت میشیم یکماه همش میگن فردا نفت میاد فردا میاد واقعا نفت ندارن؟

  8. بنام خدا باعرض سلام وعرض خسته نباشی خدمت جناب آقای استاندار می خواستم عرض کنم روستای آقاجان باجمعیت ۳۰۰۰هزارنفردرحریم شهرچغابل چسبیده به شهر قرار گرفته ولی هنوز جزء شهر نیست لذادرآستانه افتتاح فرمانداری امیداست به این مهم عنایت فرمایند.

  9. جناب استاندار : با سلام و احترام ؛
    این مشکلات با حرف زدن درست نمیشه بلکه باید برای این کار از اساتید اقتصاد در دانشگاه های مختلف کشور دعوت کنید و در یک همایش طرح های بنیادی را ارائه کنند . خیلی از این کارها در استان متأسفانه توجیح کارشناسی ندارد . ما خوشحالیم که بالاخره در این انقلاب یکی از آشنایان به این استان به عنوان استاندار انتخاب شده است ، چرا که هر استانداری را که می آوردند تا با این استان آشنا می شد عوضش می کردند . اما شما چون با این استان آشنایی دارید مانند کسی باید عمل کنید که انگار ۵۰ سال استاندار اینجا بوده است . این را عرض کردم که بدانید توقع مردم از شما خیلی بیشتر از دیگر استانداران است .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.