تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان: تخلفی در خصوص ثبت‎نام و دریافت سبد کالا در استان صورت نگرفته است

  • کد خبر : 43492
  • 14 بهمن 1392 - 13:57

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: تاکنون تخلفی درخصوص ثبت‎نام و دریافت سبد کالا در استان صورت نگرفته است. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، بیرانوند در جمع خبرنگاران بیان کرد: مقدار و نوع مواد غذایی سبدهای کالا از قبل مشخص و در اختیار مدیران فروشگاه‎های سطح استان قرار گرفته است. وی […]

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: تاکنون تخلفی درخصوص ثبت‎نام و دریافت سبد کالا در استان صورت نگرفته است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، بیرانوند در جمع خبرنگاران بیان کرد: مقدار و نوع مواد غذایی سبدهای کالا از قبل مشخص و در اختیار مدیران فروشگاه‎های سطح استان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: به محض ابلاغ از طرف سازمان هدفمندسازی یارانه‎ها اقدام به توزیع سبد کالای خانوار خواهیم کرد؛ فروشگاه‎های متعددی در سطح استان آماده توزیع سبد کالا به هم‎استانی‎ها هستند.

بیرانوند تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون تخلفی درخصوص ثبت‎نام، دریافت و توزیع سبد کالا در استان صورت نگرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به سامانه‎های الکترونیکی و پیامکی اعلام شده از طرف سازمان هدفمندسازی یارانه‎های کشور اذعان کرد: با ارسال پیامک به شماره‎های اعلام شده، خانوارها از تعلق یا عدم تعلق سبد کالا به خود مطلع خواهند شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43492

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. چرا با توزیع سبد کالا در سراسر کشور هنوز در شهرستان کوهدشت کالا توزیع نمی شود آیا به نظر شما مسئولین شهرستان مقصر هستند یا مردم

  2. مردم بدبخت ارا یه شانه خا رنگه زرده گرتنه زوتر بنی تاخیالون راحت بو

  3. زمانی که کارمند اداره آتش نشانی رئیس اداره ای شد این انتظار هم دور از ذهن نیست ما شا الله به این مدبر استان پس نتیجه می گیریم خلایق هر چه لایق.

  4. با کمال تاسف این قضیه شا مل اداره شهرستان دلفان شده است وبه ضرس قاطع نماینده کرمانشاه به واسطه ای دخالت می کند چرا باید نیروی قرار دادی سرپرست اداره ای بشود مگر قطع نیرو می باشد که دودش یه چشم مردم میرود وانگار که دولت احمدی نژاد در نور آباد ماندگار شده است ما که هیچ گونه تغییری ندیدیم.در ضمن از اطلاع رسانی مدیر سایت تشکر می شود

  5. قدر احمدی نژاد بدبخت رو ندوستند حالا تحویل بگیرند، بابا شما رو چه به این کارا این طرحها مرد خود را می خواهد که شما مرد این کار و این راه نیستید. سکوت احمدی نژاد رو دقت کردید واقعا آدم مدیر و زیرکی است.

  6. اقای مدیر کل اول قرار نبود عاشقان را بکشند
    حالا قرار شده انها را بکشند
    شاعر میگه : برا او او او او او
    وی یییییییییییییییییی هی ای ای ای
    یعنی:
    شما خودتان را به ندانم کاری و لا ادری زده اید
    یا اینکه بازرس ندارید!
    من شنیدن
    ام تخم مرغها را نمیدن – پنیر ها را نصف میکنند
    اوسه برارم سیت بویه
    برنجش قرار بی هندی بوه ولی گسترشه
    اقای مدیر کل اینها خلاف نیست
    نذار فکر بد بکنم
    ها

  7. ولله قسم من نیز همچون مسائلی از عموم مردم کوچه وبازار واصناف شهر شنیده ام اما متا سفانه نخبگان بی تفا وتند ودوش به چشم محرومین و ولی نعمنان انقللاب به قول امام امت (رض) می رود پس مگر آقای سوری نماینده این شهر ووکیل مردم نیست چرا بی تفاوت است ایشان نسبت به مردم دین دارد.

  8. مدیران ناظر بر توزیع سبد کالا نیروهای منصوب دولت احمدی نژاد می باشند انتظاری بیش از این نمی باشد پیره زنان وپیره مردان در نور آباد زیر پا داد وفریاد می زنند ومسو لین مر یوطه ریش خند می زنند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.