تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

مدیرکل هواشناسی لرستان خبر داد: بیش از ۷ شهر لرستان سفیدپوش شد

  • کد خبر : 43547
  • 15 بهمن 1392 - 10:26

   مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: بارش برف و باران از روز گذشته در لرستان آغاز شده و تا فردا بعد از ظهر این بارش‌ها ادامه دارد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، نورالدین سپهوند افزود: طی عصر روز گذشته تا صبح امروز در شهرستان خرم‌آباد ۶,۱، کوهدشت ۷,۵، پل‌دختر ۹,۲، دورود ۶,۲، ازنا ۴,۶، […]

 

 مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: بارش برف و باران از روز گذشته در لرستان آغاز شده و تا فردا بعد از ظهر این بارش‌ها ادامه دارد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، نورالدین سپهوند افزود: طی عصر روز گذشته تا صبح امروز در شهرستان خرم‌آباد ۶,۱، کوهدشت ۷,۵، پل‌دختر ۹,۲، دورود ۶,۲، ازنا ۴,۶، سپیددشت ۴,۹، شول‌آباد ۱۰، رومشکان ۹، الیگودرز ۲,۵، ریمله ۸,۸، سیلاخور۴,۷، الشتر ۴,۵، نورآباد ۴,۵، بروجرد ۵,۳ و ایمان‌آباد ۲,۴ میلی‌متر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: هم اکنون بارش برف در شهرستان‌های الیگودرز ۵، دورود ۷، ازنا ۱۰، سیلاخور ۶، بروجرد ۸، الشتر ۴ و نورآباد ۵ سانتی‌متر گزارش شده است.

سپهوند یادآور شد: تا بعد از ظهر فردا این ناپایداری در استان وجود دارد که پیامد این جو ناپایدار، بارش برف و باران و وزش باد پیش‌بینی شده است.

مدیرکل اداره هواشناسی استان لرستان گفت: متوسط بارش باران طی سال زراعی جاری در لرستان ۲۳۳ میلی‌متر بوده که نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد کاهش و نسبت به دوره بلند مدت یک درصد کاهش داشته است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43547

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.