تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

جوان کوهدشتی رتبه دوم مرحله منطقه ای المپیادجهانی نفت را کسب کرد

  • کد خبر : 4355
  • 17 اردیبهشت 1391 - 1:47

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ به نقل از سایت دانشگاه صنعتی شریف  ابوذر میرزایی پیامن دانشجوی دکترای مهندسی نفت دانشگاه صنعتی شریف از کارشناسان این شرکت در مرحله منطقه‌ای المپیاد جهانی نفت موفق به کسب رتبه دوم شد. المپیاد جهانی نفت همه ساله با هدف تشویق دانشجویان رشته‌های مهندسی نفت برای انجام تحقیق و […]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ به نقل از سایت دانشگاه صنعتی شریف  ابوذر میرزایی پیامن دانشجوی دکترای مهندسی نفت دانشگاه صنعتی شریف از کارشناسان این شرکت در مرحله منطقه‌ای المپیاد جهانی نفت موفق به کسب رتبه دوم شد.

المپیاد جهانی نفت همه ساله با هدف تشویق دانشجویان رشته‌های مهندسی نفت برای انجام تحقیق و پژوهش از سوی انجمن SPE در سه سطح کشوری، منطقه‌ای و جهانی و در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا برگزار می‌شود.

سطح منطقه ای این المپیاد (خاورمیانه، شمال آفریقا و هند) در ابوظبی امارات برگزار شد و دانشجویان ایرانی سه مقام برتر را در این مسابقات کسب کردند.

مرحله جهانی، المپیاد جهانی نفت در پاییز امسال در کشور آمریکا برگزار خواهد شد.

نفرات برتر این المپیاد در خاورمیانه آذر ماه سال جاری به مسابقات جهانی انجمن بین‌المللی مهندسان نفت در آمریکا اعزام خواهند شد.

دانشجویان برتر ایران در المپیاد جهانی نفت به نام های بهادر وکیلی‌نیا در مقطع کارشناسی، رضا کشاورزی در مقطع کارشناسی ارشد و ابوذر میرزایی پیامن در مقطع دکترا روز چهارشنبه (۲۳ فروردین ماه) طی مراسمی با حضور مشاور جوان وزیر نفت تقدیر شدند.

همین گزارش حاکی است ابوذر میرزایی می گوید: مقاله ی او درخصوص یک مدل ریاضی جدید برای بازیافت نفت از مخازن شکافدار با استفاده از مکانیسم آشام همسو است .

وی می افزاید: برای مقاله او دو کاربرد در نظر گرفته شده است، یکی در حیطه آزمایشگاهی و دیگری در نرم‌افزارهای شبیه‌سازی مخازن برای پیش‌بینی بازیافت.

میرزایی با تاکید بر این که یکی از ویژ‌گی‌های مقاله وی نوآوری آن است، حمایت‌های مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت و انجمن مهندسین نفت SPE را یکی از عوامل موفقیت خود در ارایه این مقاله می‌داند.

میرزایی، که تا امروز بیش از ۳۰ مقاله در کنفرانس ها و ژورنال های معتبر بین المللی ارایه کرده است، پیش از این نیز در سال ۱۳۸۷ مقام نخست مسابقات دانشجویی Education weekانجمن جهانی مهندسان نفت (SPE) را در کشور امارات کسب و تندیس این مسابقات را در دریافت کرده است.

وی همچنین موفق به کسب مقام دوم ششمین جشنواره دانشجویان ممتاز استان خوزستان در سال ۱۳۸۶ و پژوهشگر برتر شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در سال ۱۳۸۹ شده است.

—————————————————————————————————————————————–

مشاور جوان وزیر نفت بعد از ظهر امروز (چهارشنبه ۲۳ فروردین) از سه دانشجوی برتر المپیاد جهانی نفت در منطقه خاورمیانه، تقدیر کرد.

 

* 1

* 7

روح الله تولایی، مشاور جوان وزیر نفت

* 4

به ترتیب از راست: معصومه احمدیانی، مسئول امور اجرایی و آموزش انجمن بین‌المللی مهندسان نفت، ابوذر میرزایی رتبه دوم مقطع دکتری، رضا کشاورزی رتبه اول مقطع کارشناسی ارشد و بهادر وکیلی نیا رتبه اول مقطع کارشناسی

* 6

بهادر وکیلی نیا رتبه اول مقطع کارشناسی

* 5

ابوذر میرزایی رتبه دوم مقطع دکتری

* 8

رضا کشاورزی رتبه اول مقطع کارشناسی ارشد

* 2

بهادر وکیلی نیا رتبه اول مقطع کارشناسی

* 10

* 9

 
عکس :شانا
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=4355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 25در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۵
  1. دوست عزیز و همکلاسی سابق امیدوارم همچنان شاهد بهروزی و سربلندیت باشم.

  2. درود و سلام خداوند بر برادر میرزایی که مایه افتخار و سر بلندی کوهدشت شدند با آرزوی توفیقات روز افزون برای آقا ابوذر

  3. صمیمانه به شماااا تبریک میگم، آقای میرزایی عزیز
    امیدوارم جوانان این شهر همیشه به نتیجه زحمات خود برسند…
    دست مریزاد

  4. جناب آقای میرزایی عزیز
    حسی که همه ما داریم آکنده از غروری است که بابت این موفقیت ارزشمند نصیب همه ما کوهدشتی ها شده این جایزه افتخاری برای سربلندی همه ما است.پاینده باشید.

  5. تبریک میگم
    از اینکه باعث افتخار شهرمون شدی بهت افتخار می کنیم

  6. تبریک
    ایشالا همیشه سربلند باشید

  7. به داشتن جوونهای موفقی مثل آقای میرزایی و دکتر علی سوری لکی دانشجوی دکترای مهندسی نفت از دانشگاه جونز تورنتو افتخار می کنیم.
    به امید موفقیت بقیه ی جوانان کوهدشتی….

  8. براردر و دوست عزیزم مهندس میرزایی! کسب این افتخار و این سرافرازی رو به شما و شهر پر از استعدادمون تبریک می گم و آرزوی همیشه ای پیروز رو برات دارم. دست مریزاد

  9. جناب آقای میرزایی موفقییت شما موفقیت همه ماست.پیروز باشید و سربلند

  10. صمیمانه به این جوان عزیزمان که امید وافتخار برایمان به ارمغان آورده است تبریک عرض میکنم امیدوارم همبشه سلامت وموفق تر یاشند خوانان خوش فهم وپر تلاش شهرمان همیشه مایه ی شعف وسربلندی مان هستند همچنین این موفقیت ودسترنج را به خانواده محترمشان مبارک باد میگویم .

  11. خیلی خوش حال شدم. به شما و خانواده محترم تبریک میگم.

  12. احسنت،افرین، درود بر شما،زنده باشی،امیدوارم در مراحل بالاتر در سایه الطاف احدیت موفق و موید و پیروز باشی شما افتخار شهر فراموش شده ی کوهدشت هستی، مگه با افتخارات شما کوهدشت رو بشناسند

  13. درود بیکران!

  14. ضمن تبریک به این جوان عزیز که مایه افتخار برای کوهدشت عزیزمان هست هیچ کس نیست ازاین مسئولین بپرس که چرا این همه جوان تحصیلکرده بیکار تو این شهرمون هست .

  15. بار دیگر در صبح دل انگیزی دیگر ما کوهدشتیان به خود بالیدیم . افتخاراتمان یکی پس از دیگری بزرگی روحمان را به جهانیان ثابت می کند .

  16. دوست خوبم جناب اقای میرزایی کسب این موفقیت را به شما تبریک گفته و همچنان چشم انتظار موفقیت های آتی حضرت عالی هستیم

  17. تبریک میگم
    به امید موفقیت های بیشتر برای همه ی همشهریام

  18. تبریک میگم
    ایشالله نفر اول المپیاد جهانی

  19. ابوذر جان دست مریزاد، لذت بردیم

  20. بسیار عالی ! انشاء ا… که درتمام مراحل زندگی موفق وموید باشند !

  21. درود و تبریک فراوان وخسته نباشید فراوان تر…” به امید هرروز موفقیت “

  22. مرسی ابوذر جان.خدایی باعث سربلندی همشهریات شدای.همه ما بهت افتخار میکنیم

  23. باسلام وآرزوی سلامت وموفقیت برلی جناب آقای مهندس میرزایی عزیز، کسب این افتخار بزرگ را به ایشان وخانواده محترمشان وعموم همشهریان عزیز کوهدشتی تبریک می گویم

  24. دوست عزیزم امید دارم همیشه سربلند باشیدواز افتخار آفرینی شما برای جوانان کوهدشتی نهایت سپاس رو دارم ……

  25. بهت افتخار میکنیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.