تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
5

خرید و فروش واحدهای مسکونی مسکن مهر در لرستان آزاد می شود

  • کد خبر : 43550
  • 15 بهمن 1392 - 10:30

  استاندار لرستان گفت: طرح آزادسازی خرید و فروش واحدهای مسکونی مسکن مهر استان با هدف زنده و احیا کردن صنعت ساخت و ساز و رونق بخشی به فضای کسب و کار استان در حوزه ساختمانی، به زودی اجرا می شود. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، ˈهوشنگ بازوندˈ  با گرامیداشت ایام دهه […]

 

استاندار لرستان گفت: طرح آزادسازی خرید و فروش واحدهای مسکونی مسکن مهر استان با هدف زنده و احیا کردن صنعت ساخت و ساز و رونق بخشی به فضای کسب و کار استان در حوزه ساختمانی، به زودی اجرا می شود.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، ˈهوشنگ بازوندˈ  با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و تشریح دستاوردهای نظام در استان، افزود: با اجرای طرح خرید و فروش واحدهای مسکونی مسکن مهر، بیش از ۸۰ درصد رکود موجود در بخش مسکن مهر وساختمان سازی استان رفع می شود .

وی اظهار داشت :در این راستا صنعت ساخت و ساز و افزایش ارزش افزوده و ایجاد فرصت های شغلی جدید در استان رونق خواهد گرفت.

وی تصریح کرد:آغاز این طرح حرکتی موثر و کارشناسی در جهت بیدار کردن ظرفیت های اقتصادی خفته استان و بکارگیری آنها در روند رشد و توسعه همه جانبه استان است.

استاندار لرستان گفت: احداث طرح کمربندی استاندارد شهر بروجرد، پیگیری طرح ساخت فرودگاه بروجرد، منطقه ویژه اقتصادی در بروجرد، اجرایی کردن راه آهن دورود به بروجرد از دیگر اقدامات موثر در راستای رشد و توسعه اقتصادی استان است.

وی افزود: در این راستا،محرومیت زدایی از شهرستان های استان به ویژه شهرستان دلفان در بخش های خانه عالم و بهداشت روستایی، راه روستایی، مدارس و فضاهای آموزشی و توسعه راه های ارتباطی این شهرستان از دیگر برنامه های جدی مدیریت استان است.

وی افزود: دراین زمینه با استفاده از ظرفیت های بنیاد برکت مقرر شده که ۷۰ کلاس درس استاندارد در مناطق محروم و روستایی استان از جمله دلفان احداث شود.

وی اظهار داشت :تسریع در اجرای طرح چهارخطه نورآباد – خرم آباد ، چهارخطه الشتر – نورآباد و محور فیروزآباد به الشتر از دیگر اقدامات مهم و ضروری استان است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43550

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. maskan 77 metri kohdasht chande

  2. والباقیات و الصالحات خیرٌ عند ربّک ثواباً و خیرٌ مَردّا ۷۶ مریم

    ارزش کارها به نسبت اهمیت و تاثیر فردی و اجتماعی قابل سنجش است و بر اساس معارف دینی هر کس اثر نیکی را بنیان گذارد نسبت به آثار آن تا هر زمان که بماند ماجور است .
    با بیان ارج و اجر کار عزیزانی که با وجود مرارتها، منشا آثار و برکات در امر ازاد سازی اراضی فاز ۳و۴ و دستور محترم ویژه ی استاندار در اضافه شدن این اراضی به حومه ی شهر،مراتب سپاس و دست مریزاد را از لسان ابواب الجمعی فرهنگیان دلفان را از این عزیزان خواستارم . من الله التوفیق

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.