تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

امتناع دامدار لرستانی از شلیک به گرگ مهاجم

  • کد خبر : 43551
  • 15 بهمن 1392 - 10:34

  مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان گفت :گرگ مهاجم که به یکی از دامداریهای شهرستان ازنا حمله کرده بود، توسط دامدار لرستانی زنده گیری شد. به گزارش میرملاس نیوز، ˈمحمد حسین بازگیر ˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : دو قلاده گرگ در هفته جاری به یکی از دامداری ها در […]

 

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان گفت :گرگ مهاجم که به یکی از دامداریهای شهرستان ازنا حمله کرده بود، توسط دامدار لرستانی زنده گیری شد.

به گزارش میرملاس نیوز، ˈمحمد حسین بازگیر ˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : دو قلاده گرگ در هفته جاری به یکی از دامداری ها در پنج کیلومتری شهر ازنا حمله و سه راس از گوسفندان این دامداری را درید.

وی اظهار داشت: پس از این حادثه مالک این دامداری با وجود در اختیار داشتن سلاح شکاری از کشتن این گرگ ها خود داری کرد و تنها یکی از آنها را به دام انداخت.

وی تصریح کرد:هم اکنون گرگ به دام افتاده توسط دامپزشکی استان مورد معاینه قرارگرفت و پس از واکسن و اطمینان از سلامت این حیوان در زیستگاه حیات وحش سفید کوه ازنا رها سازی خواهد شد .

وی در ادامه گفت: با توجه به رفتار مسوولانه دامدار نسبت به محیط زیست این اداره کل ضمن قدردانی از وی خسارت وارده به دامهایش را پرداخت خواهد کرد .

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43551

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. بابا فردین تو دیگه کی هستی که به دشمن زندگیت امان دادی اینه بخشندگی لر

  2. دمت گرم. ایشالا در برخورد با ادمهایی که مانند گرگند در برخورد با ادم همینجور برخورد کنیم و این نوع برخورد را محدود نکنیم به پلنگ و گرگ. ما با گرگا خوش برخوردیم اما اگه همسایه ای حرف تندی بزنه طوفانی باش برخورد میکنیم

  3. احسنت بر شما جناب بازگیر . پیشنهاد می شود استانداری پاداش ویژه بدهد چون صرف تامین خسارت که به نقطه ی صفر قبل از حمله ی گرگ برمی گردد.پس اقدام ارزشمند وی چه می شود؟!!

  4. درودمی فرستم به جناب بازگیر،واقعن هرموقع چهره ایشان رامی بینم یک حس عجیبی بهم دست می دهد، عطوفت ومهربانی ازسروصورتش می بارد،زیستن وحق حیات داشتن را مختص به همه ی مخلوقات خداوند می داند! برای نجات یک “پلنگ”زخمی، خودوهمکاران ارزشمندشان چه زحماتی کشیدند،ای کاش مدیران ماهم برای کمک به همنوعان و همکاران خوداینچنین برخورد می کردند، که متاسفانه به خوبی عمل نکردندورفتند!!!!!!!!!

  5. بادرودبه این هم استانی عزیزوارجمندلرستانی که درس بسیار جالبی رابه هموطنان داد باشدتادیگران بیاموزند.
    متاسفانه دریکی ازمناطق ایران ،ظاهرا اطراف اصفهان شاهد فیلم بسیارحزن انگیز ی بو دیم که از طریق یکی از سایتها پخش شد،وان بدام انداختن یک گونه بسیار نادر وبسیار زیبا ازیک نوع کفتار که ضمن اینکه دست جانور بیچاره را
    بسته بودند چند نفر با چوب وچماق بجانش افتاده ودرعین حال سگهای ابادی را برایش رها ساخته بودند وبحدی باچماق بسر وصورتش زدندوسگها گازش گرفتندتابه بدترین حالت شکنجه شدوتلف گردید.

  6. از یک لرستانی اصیل چیز غیر از این رفتار انتظار نمی رود.

  7. فرهاد متشکرم ازکامنت شما؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.